met thee wel ja, altijd 5 of 6quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Meeste allochtonen kauwen op suikerklontjes en daarbij nemen ze af en toe een slokje thee of koffie tbv de spijsvertering
Dat is wel een stukje bewoonde wereld idd, maar als je toch aan het reizen bent neem ik aan dat je wel opnieuw in de bewoonde wereld wilt uitkomen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denken dat Groningen een onderdeel is van de bewoonde wereld
Hh je durft niet naar de ritsquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vraag niet steeds om een meet als je toch niet durft
omg jaquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Thee/koffie met dit vroeger
[ afbeelding ]
Hey kalequote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Doe normaal joh, dat is toch niet aardig, mensen pesten
Precies, Opso. Stop daar eens mee, ik word gek van jequote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vraag niet steeds om een meet als je toch niet durft
Deed jij dit ook?quote:
Bedankt, kalequote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Doe normaal joh, dat is toch niet aardig, mensen pesten
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Dat lijkt heul niet op de foto's die jij eerder had gestuurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey mahl
4aquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
hoe heet dat spoording waar den haag trein komt dan
Ben aangekomen na al die donuts en mn haar geverfdquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat lijkt heul niet op de foto's die jij eerder had gestuurd
Wachtquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:55 schreef madeliefff het volgende:
ik ga een boek schrijven over mijn meets met fokkers
Hee tot straks op spoor 5 in Zwollequote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
hoe heet dat spoording waar den haag trein komt dan
Ja nog steeds somsquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Deed jij dit ook?
Wilde hier patent op aanvragen maar was te klein toen. Mijn idee werd later gestolen en nu heet het 'starbucks' ofzo
stuur door danquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat lijkt heul niet op de foto's die jij eerder had gestuurd
spannendquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wacht
Meet mij eerst, wordt een legendarisch boek.
Kan ik alvast filmrechten kopen? Wil nog een dramakomedie verfilmen voor mijn portfolioquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:55 schreef madeliefff het volgende:
maarre mss heeft die persoon gewoon echt ergens last van dat hij of zij steeds ziek is?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Weten jullie nog m'n collega die om de haverklap ziek was en in februari al door bijna al z'n vakantiedagen heen was en die naar onze andere vestiging ging?![]()
Die is daar nog maar een werkweek geweest![]()
![]()
die gaat eruittttttttttttt
Iedereen wil weg uit Groningen?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dik 40 minuten geleden wel
misschien wel iets ernstigs ;squote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Weten jullie nog m'n collega die om de haverklap ziek was en in februari al door bijna al z'n vakantiedagen heen was en die naar onze andere vestiging ging?![]()
Die is daar nog maar een werkweek geweest![]()
![]()
die gaat eruittttttttttttt
Oh dat zal het zijn jaquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben aangekomen na al die donuts en mn haar geverfd
Wat ga je over mij schrijven?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:55 schreef madeliefff het volgende:
dat is niet het genre dat ik leuk vind en in gedachten hadquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kan ik alvast filmrechten kopen? Wil nog een dramakomedie verfilmen voor mijn portfolio
Natuurlijk niet, ik ga toch ook niet jou erotische shoot zomaar aan iedereen die erom vraagt doorsturen.quote:
heeft goede muzieksmaak. houdt van emna hewittquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:58 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oh dat zal het zijn ja
En die tepelpiercing, is die er nog wel?
[..]
Wat ga je over mij schrijven?
oh ik 3 uur geledenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dik 40 minuten geleden wel
Ja afscholierstage.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Scholier jij in Zwolle dan?
jouquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:59 schreef MAHL het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ik ga toch ook niet jou erotische shoot zomaar aan iedereen die erom vraagt doorsturen.
Ah al die kuilen in Noorderplantsoen is van jouquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik hou wel van Groningen. Vooral 's zomers.
Eerder sciencefictionquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:58 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dat is niet het genre dat ik leuk vind en in gedachten had
jij helemaal nat nu zekerquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Een man heeft een penis van 4,5 kilo. Wat.
Nee komt van het humpen met mn nog dikkere vriendje iksdeequote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah al die kuilen in Noorderplantsoen is van jou
Zie editquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Verslag kun je alleen in Zwolle tikken?
Etsu?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee komt van het humpen met mn nog dikkere vriendje iksdee
Op zondag is er maar één supermarkt open of zo.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zwolle is ook maar matige stad hè
1 m = 1 kg gr grquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hoe reken je kilo's om naar cm's dan?
Ouderwets, authentiek.. Das wel mooi toch?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Op zondag is er maar één supermarkt open of zo.
Noord is een pauperstation met walgelijke eetcafé daaronder, ik bedoelde Grunna CSquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Om 14:52 was ik in Noord en daar hebben ze maar 2 sporen
EENS.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Noord is een pauperstation met walgelijke eetcafé daaronder, ik bedoelde Grunna CS
Station Noord is wel echt de ghetto van Groquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Noord is een pauperstation met walgelijke eetcafé daaronder, ik bedoelde Grunna CS
Ik wil niet doorboord wordenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zou je geneukt willen worden door een lul van 4,5 meter?
Ja klopt, heb daar n keertje n broodje gegeten. Nooit weerquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is oosterpark tochquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Station Noord is wel echt de ghetto van Gro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |