quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:42 schreef MAHL het volgende:
Nog twee uur en 19 minuten til weekend.
Welke Fok!ster stuurt mij pikante foto's om mij op te vrolijken tot die tijd.
Waar ben je nu. Ik begrijp het niet want jij bent toch Noord.quote:
Gimme a secquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:42 schreef MAHL het volgende:
Nog twee uur en 19 minuten til weekend.
Welke Fok!ster stuurt mij pikante foto's om mij op te vrolijken tot die tijd.
CS. Bij spoor 2a. Je hebt 5 min, dan ga ik naar noord.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waar ben je nu. Ik begrijp het niet want jij bent toch Noord.
[..]
Gimme a sec
ik ga je spottenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
CS. Bij spoor 2a. Je hebt 5 min, dan ga ik naar noord.
Red ik nietquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Norman is de hoofdrolspeler.. dus jaquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
En terecht, want Norman verkiezen boven Dylan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey mahl
Echte tatta's drinken met melk, want dat is goed voor elk.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:43 schreef Che_ het volgende:
Ik had een keer zoetjes gedaan in mn koffie. Wist toen niet wat het was. Ik dacht wtf is dit voor tatta shit zulke kleine suikerklontjes. Want zij drinken hun koffie blaka helemaal bitter. Ik had shi 12 stuks er in gedaan.
Aparte smaakje had het daarna.
Meestal drinken allochtonen hun koffie zwart en bitterquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:43 schreef Che_ het volgende:
Ik had een keer zoetjes gedaan in mn koffie. Wist toen niet wat het was. Ik dacht wtf is dit voor tatta shit zulke kleine suikerklontjes. Want zij drinken hun koffie blaka helemaal bitter. Ik had shi 12 stuks er in gedaan.
Aparte smaakje had het daarna.
YES!quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:46 schreef Amarantha het volgende:
Poesje maar weer terug gedaan. Want lief. Norman is niet lief.
Dat zou ik kunnen redden,, maar geen zinquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Etsu is ook homo, dus zou sowieso niet gaanquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:46 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Dat zou ik kunnen redden,, maar geen zin
Jeetje, dat heeft Remqo gezegd zekerquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bij jou durf ik wel want je bent een ectodwergje
hahaquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
1x de meet afgezegd omdat zij 'nog college had' ofzo
watjeeeeeequote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja bitches ik had toen practicum tot laat.
En ik zei dat ik over n halfuur aankwam en dat je moest wachten maar mevrouw rent meteen weg naar d'r bunkerquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Faggit je wist dat ik in trein zat zei het eerder
Dit was je kans geweestquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:46 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Dat zou ik kunnen redden,, maar geen zin
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ik zei dat ik over n halfuur aankwam en dat je moest wachten maar mevrouw rent meteen weg naar d'r bunker
wow lulligquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ik zei dat ik over n halfuur aankwam en dat je moest wachten maar mevrouw rent meteen weg naar d'r bunker
Zou ik ook zeggenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja bitches ik had toen practicum tot laat.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:46 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Meestal drinken allochtonen hun koffie zwart en bitter
Zwolle is altijd zo'n end uit de richtingquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:48 schreef Chai het volgende:
Maar zijn jullie op weg naar de bewoonde wereld dan? Dan reis ik vanaf Zwolle wel ff mee, gezellig toch.
Denken dat Groningen een onderdeel is van de bewoonde wereldquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:48 schreef Chai het volgende:
Maar zijn jullie op weg naar de bewoonde wereld dan? Dan reis ik vanaf Zwolle wel ff mee, gezellig toch.
Thee/koffie met dit vroegerquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Echte tatta's drinken met melk, want dat is goed voor elk.
vraag niet steeds om een meet als je toch niet durftquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Neh ik ga nog naar de rits met ets. Kom je mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |