Jeetje, dat heeft Remqo gezegd zekerquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bij jou durf ik wel want je bent een ectodwergje
hahaquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
1x de meet afgezegd omdat zij 'nog college had' ofzo
watjeeeeeequote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja bitches ik had toen practicum tot laat.
En ik zei dat ik over n halfuur aankwam en dat je moest wachten maar mevrouw rent meteen weg naar d'r bunkerquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Faggit je wist dat ik in trein zat zei het eerder
Dit was je kans geweestquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:46 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Dat zou ik kunnen redden,, maar geen zin
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ik zei dat ik over n halfuur aankwam en dat je moest wachten maar mevrouw rent meteen weg naar d'r bunker
wow lulligquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ik zei dat ik over n halfuur aankwam en dat je moest wachten maar mevrouw rent meteen weg naar d'r bunker
Zou ik ook zeggenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja bitches ik had toen practicum tot laat.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:46 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Meestal drinken allochtonen hun koffie zwart en bitter
Zwolle is altijd zo'n end uit de richtingquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:48 schreef Chai het volgende:
Maar zijn jullie op weg naar de bewoonde wereld dan? Dan reis ik vanaf Zwolle wel ff mee, gezellig toch.
Denken dat Groningen een onderdeel is van de bewoonde wereldquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:48 schreef Chai het volgende:
Maar zijn jullie op weg naar de bewoonde wereld dan? Dan reis ik vanaf Zwolle wel ff mee, gezellig toch.
Thee/koffie met dit vroegerquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Echte tatta's drinken met melk, want dat is goed voor elk.
vraag niet steeds om een meet als je toch niet durftquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Neh ik ga nog naar de rits met ets. Kom je mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |