Meen het met heel mijn hartquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Weet niet of je het meent nu je de quote zo verkloot hebt..
Heb je ooit aan lichaamsbeweging gedaan of is dit je eerste keer?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:32 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Schiet mij net te binnen dat ik nog gewichtjes heb liggen van 4kg per stuk !
Zit op YouTube ook al te kijken voor workouts, maar daar zitten maar 2 moeilijkheidsgraden tussen lijk het wel
Of je hebt iets simpels als wandelen:
Of je hebt de Jillian MIchaels 30 days shred:
Weet niet wat jij aanraad wat voor een beginner ook nog wel te doen is?
Ik heb liever dat je die kat weer als UI neemt.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:39 schreef Amarantha het volgende:
Maar nu ben ik een blikje energydrink aan het wegtikken. Niet light haha. Ik vind dat light echt vies.
Je kan het beter opdrinkenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:39 schreef Amarantha het volgende:
Maar nu ben ik een blikje energydrink aan het wegtikken. Niet light haha. Ik vind dat light echt vies.
Vind je Norman Bates niet leuk?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je die kat weer als UI neemt.
Dan nietquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik kan zoveel liefde niet aan
Maar gespierde mensen zijn allemaal gemene domme narcisten die je gaan uitlachen wanneer ze je zien sportenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Denk dat mensen in fitness het eerder zouden waarderen als iemand met overgewicht daar komt dan ze hem zien buiten Jumbo met een doos donuts...
https://www.youtube.com/user/buffdudesquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:32 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Schiet mij net te binnen dat ik nog gewichtjes heb liggen van 4kg per stuk !
Zit op YouTube ook al te kijken voor workouts, maar daar zitten maar 2 moeilijkheidsgraden tussen lijk het wel
Of je hebt iets simpels als wandelen:
Of je hebt de Jillian MIchaels 30 days shred:
Weet niet wat jij aanraad wat voor een beginner ook nog wel te doen is?
Narcisten kijken vooral in de spiegel naar zichzelf.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:40 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Maar gespierde mensen zijn allemaal gemene domme narcisten die je gaan uitlachen wanneer ze je zien sporten
Ik woon hier?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben al farfaraway. Watkom je doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |