Nicequote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Las laatst een artikel dat je buikje dikker wordt van cola light, dus zou maar overstappen op cola light
Bruin of witquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:34 schreef Chai het volgende:
[..]
En hoeveel suikerklontjes zitten er in een snee brood dan suiketsu?
Faggit zeg je dat nu pas ;squote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben over n halfuur op CS dus wacht op me
Oh dat verklaard.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Las laatst een artikel dat je buikje dikker wordt van cola light, dus zou maar overstappen op cola light
Gebalanceerd houdt dan wel in dat je niet te ver onder je onderhoud gaat zitten. Spierkg's wil je niet kwijtraken.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:35 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Oke dat wist ik niet! ThanksWeer wat geleerd
Nee gijquote:
Ahw poepiequote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Beter dan dat boze gedoe van jou steeds terwijl ik gewoon lief doe
cola is sws smerigquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:37 schreef Amarantha het volgende:
Drink altijd cola light. Gewone cola vind ik minder lekker.
Maakt niet uit, ze leert ervanquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Of Volkoren of meergranen of spelt
Zo'n slecht geformuleerde vraag
Ja ligt aan forfoszuur. Zit er meer in bij cola light en daar word je dik vanquote:
Allinson.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Of Volkoren of meergranen of spelt
Zo'n slecht geformuleerde vraag
Racistquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het was donker, dus ik kon het niet goed zien
Meen het met heel mijn hartquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Weet niet of je het meent nu je de quote zo verkloot hebt..
Heb je ooit aan lichaamsbeweging gedaan of is dit je eerste keer?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:32 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Schiet mij net te binnen dat ik nog gewichtjes heb liggen van 4kg per stuk !
Zit op YouTube ook al te kijken voor workouts, maar daar zitten maar 2 moeilijkheidsgraden tussen lijk het wel
Of je hebt iets simpels als wandelen:
Of je hebt de Jillian MIchaels 30 days shred:
Weet niet wat jij aanraad wat voor een beginner ook nog wel te doen is?
Ik heb liever dat je die kat weer als UI neemt.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:39 schreef Amarantha het volgende:
Maar nu ben ik een blikje energydrink aan het wegtikken. Niet light haha. Ik vind dat light echt vies.
Je kan het beter opdrinkenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:39 schreef Amarantha het volgende:
Maar nu ben ik een blikje energydrink aan het wegtikken. Niet light haha. Ik vind dat light echt vies.
Vind je Norman Bates niet leuk?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je die kat weer als UI neemt.
Dan nietquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik kan zoveel liefde niet aan
Maar gespierde mensen zijn allemaal gemene domme narcisten die je gaan uitlachen wanneer ze je zien sportenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Denk dat mensen in fitness het eerder zouden waarderen als iemand met overgewicht daar komt dan ze hem zien buiten Jumbo met een doos donuts...
https://www.youtube.com/user/buffdudesquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:32 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Schiet mij net te binnen dat ik nog gewichtjes heb liggen van 4kg per stuk !
Zit op YouTube ook al te kijken voor workouts, maar daar zitten maar 2 moeilijkheidsgraden tussen lijk het wel
Of je hebt iets simpels als wandelen:
Of je hebt de Jillian MIchaels 30 days shred:
Weet niet wat jij aanraad wat voor een beginner ook nog wel te doen is?
Narcisten kijken vooral in de spiegel naar zichzelf.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:40 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Maar gespierde mensen zijn allemaal gemene domme narcisten die je gaan uitlachen wanneer ze je zien sporten
Ik woon hier?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben al farfaraway. Watkom je doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |