SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben over n halfuur op CS dus wacht op mequote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar ik ben bijna bij mn uitstapstationdingens dus doei
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:18 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zou wel gaan sporten tijdens het afvallen, anders krijg je last van loshangend vel.Dat is wel het andere uiterste. Die is waarschijnlijk sowieso een kilo of 70 te zwaar geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga ook wel sporten hoor als in, naar de sportschool. Maar die drempel durf ik nog niet over, heb voor mezelf als goal ingesteld zodra ik <90 zit dan ga ik naar de sportschool. Zit ik ook wat lekkerder in m`n vel en ben ik (misschien) Wat zelfverzekerder.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2016 14:20:44 ]
Uitstellen heet dat.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat is wel het andere uiterste.
Ik ga ook wel sporten hoor als in, naar de sportschool. Maar die drempel durf ik nog niet over, heb voor mezelf als goal ingesteld zodra ik <90 zit dan ga ik naar de sportschool. Zit ik ook wat lekkerder in m`n vel en ben ik (misschien) Wat zelfverzekerder.
Dan duurt het alleen maar langer.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat is wel het andere uiterste.
Hoelang moet je nog tot je <90 bereikt dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat is wel het andere uiterste. Die is waarschijnlijk sowieso een kilo of 70 te zwaar geweest.
Met je pens in filmpjes op internet staan is enger dan daadwerkelijk naar de sportschool gaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat is wel het andere uiterste. Die is waarschijnlijk sowieso een kilo of 70 te zwaar geweest.
Ja zit wat in, maar ik weet van mezelf dat ik nu niet naar de sportschool durf.. Te bang om aangekeken te worden door alles en iedereen. (Ben tenslotte 36 kilo te zwaar dusja..)quote:
Vind ik niet. Dat is toch andersquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Met je pens in filmpjes op internet staan is enger dan daadwerkelijk naar de sportschool gaan.
69 kiloquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoelang moet je nog tot je <90 bereikt dan?
26 kgquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoelang moet je nog tot je <90 bereikt dan?
Ja want in de sportschool komen alleen maar mensen die al afgetraind zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:21 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja zit wat in, maar ik weet van mezelf dat ik nu niet naar de sportschool durf.. Te bang om aangekeken te worden door alles en iedereen. (Ben tenslotte 36 kilo te zwaar dusja..)
Ik vind het ook niet chill in de sportschool hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja want in de sportschool komen alleen maar mensen die al afgetraind zijn.
ja swsquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja want in de sportschool komen alleen maar mensen die al afgetraind zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |