Dan was je niet zo ver van m'n huisquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
IK RAAKTE VERDWAALD HE![]()
Ik nam andere uitgang van paddepoel en kwam bij bp tankstation terecht en werd bang want mn navigatie deed raar dus liep ik maar helemaal weer terug![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)and_is_een_feit.htmlquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet je eens kijken op Dumpert vandaag Che.
Doe niet zo vriendelijk manquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
he wat naar voor je, sterkte man
Iemand moet t zijn en jij bent t geschiktst daarvoorquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:15 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ben trouwens geen manslut, ik ben gewoon begeerlijk.
geniet ervan jongen, je hebt het verdiendquote:
Volgende keer ga ik kijken of ik bella zittend op vensterbank kan zien, dan klop ik aan met bakje donuts.quote:
hopelijk steken ze je aquarium in de fik.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
wel een leuk weetje, ik heb 40 vuurgarnalen voor in mijn aquarium.
wat leuk he
Succes, jij komt m'n huis niet inquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik kijken of ik bella zittend op vensterbank kan zien, dan klop ik aan met bakje donuts.
Link ff chai ik ben graag luiquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet je eens kijken op Dumpert vandaag Che.
quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:15 schreef MrBradge het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)and_is_een_feit.html
(Ik sta hier nou niet echt bepaald als het toonbeeld van ADHD achter de toetsen)
echt super leuk ja hihiquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
wel een leuk weetje, ik heb 40 vuurgarnalen voor in mijn aquarium.
wat leuk he
Zou wel gaan sporten tijdens het afvallen, anders krijg je last van loshangend vel.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik ben nog niet echt aan het sporten erbij. Wandelen doe ik wel weer veel, maar wil pas als er nog 15-16 kilo af is gaan hardlopen i.v.m gewrichten die dan toch net even wat minder belast worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bedanktquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
geniet ervan jongen, je hebt het verdiend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |