SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd. Wie er het makkelijkst de SC verlaat is lastig te zeggen, want degenen die zich makkelijk op stang laten jagen zijn qua daadwerkelijk verlaten vaak nogal hardnekkig.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:25 schreef Catkiller het volgende:
Ik weet niet wie het makkelijkste doelwit is.
Ik vind het een buitengewoon matige en slecht geinformeerde user.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:26 schreef TARDIS. het volgende:
Waarom zeer wegpestendie jonge is echt de belichaming van kwaliteit.
Weet jij niks vanquote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:26 schreef TARDIS. het volgende:
Waarom zeer wegpestendie jonge is echt de belichaming van kwaliteit.
Tenzij Etto een 23 jarige Mocro drugdealer is, nee.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:26 schreef TARDIS. het volgende:
Denk je dat Etto overleden is? Zou hij dat afgehakte hoofd zijn? Een mislukte speurtocht naar Momo?
Je houdt het niet voor mogelijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind het een buitengewoon matige en slecht geinformeerde user.
haha!quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind het een buitengewoon matige en slecht geinformeerde user.
Zo, wie is er nu slecht geïnformeerd?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Tenzij Etto een 23 jarige Mocro drugdealer is, nee.
Ik neem een pestsabbaticalquote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:24 schreef TARDIS. het volgende:
Hey wie zullen we als kliekje volgende week weg gaan pesten.
Haha.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:27 schreef Le_Professeur het volgende:
Bezorgmoment
Vandaag 11 maart
8:30 - 21:30![]()
degenen die zich makkelijk op stang laten jagen zijn qua daadwerkelijk verlaten vaak nogal hardnekkig.quote:
Maar jij bent niet op stang toch?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
degenen die zich makkelijk op stang laten jagen zijn qua daadwerkelijk verlaten vaak nogal hardnekkig.
Tuurlijk, waarom zou ik ergens willen posten waar ik niet gewenst ben. Ik heet geen Fylax.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:29 schreef JimmyDean het volgende:
Mij lijkt Tardis wel zo'n type die snel weg is als de SC zich tegen hem keert.
Hij moet jou in gaten houden, dat is al een dagtaakquote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kan niet, wat heeft Pharkus anders te doen?
Moet je Montelly eens inschakelen, moet je zien hoe snel ik op stang ben.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar jij bent niet op stang toch?
Dacht misschien werkt het dan omgekeerd.
Goedemorgenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Tuurlijk, waarom zou ik ergens willen posten waar ik niet gewenst ben. Ik heet geen Fylax.
Ben ik een belhamel?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij moet jou in gaten houden, dat is al een dagtaak
Zou Jimmy ook moeten doen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Tuurlijk, waarom zou ik ergens willen posten waar ik niet gewenst ben. Ik heet geen Fylax.
Het is vrijdag, wil je kalm aan doen met TR's?quote:
Ik doe niks srryquote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is vrijdag, wil je kalm aan doen met TR's?
Bij voorbaat dank namens huge, Frank en Pharkus.
Ik heb gewoon een aardige persoonlijkheid, het is maar net hoe je het wil zien.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wie ben jij ook al weer? Oh ja, zo'n inhoudsloze pleaser zonder persoonlijkheid.
Wat vind je van mijn persoonlijkheid?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wie ben jij ook al weer? Oh ja, zo'n inhoudsloze pleaser zonder persoonlijkheid.
In wiens ogen is dat lichaamsdeel dan favoriet?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
De volledige top 10 van favoriete lichaamsdelen volgens de vrouwen:
1. Tieten (26 %)
Klopt dit? Chai, Madelieff, Ober, Opso, Crip, Ama, SG, Meloewa??
Dat zal ik zeggen wanneer ik daar meer van heb gezien.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn persoonlijkheid?
Ik dacht dat ik al mijn kaarten al gespeeld had.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat zal ik zeggen wanneer ik daar meer van heb gezien.
Dan had je een matige hand.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik al mijn kaarten al gespeeld had.
Wie ben jij?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:34 schreef McGrath het volgende:
Ik vind de: "wie ben jij ook al weer?" wel de slechtste bash die je kan verzinnen.
Er staat toch volledige top 10 volgens de vrouwenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:35 schreef Chai het volgende:
[..]
In wiens ogen is dat lichaamsdeel dan favoriet?
Niks mis met een beetje gay.quote:
Ik bedoel het kan toch ook dat vrouwen ervaren dat hun boobies het meest favoriet zijn bij de mannen?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wie ben jij?
[..]
Er staat toch volledige top 10 volgens de vrouwen
Ik ben nu bij de terpquote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:34 schreef McGrath het volgende:
Ik vind de: "wie ben jij ook al weer?" wel de slechtste bash die je kan verzinnen.
Vind jij het leuk om ook zo'n lijstje in te vullen zoals JD heeft gedaan in het vorige deel? Hoeft niet volledig, evt. alleen vragen die jij leuk vindt.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:42 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]![]()
Meldt je het ook wanneer je het weer oppakt?
Als je dat wenst DM me maar gewoon hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind jij het leuk om ook zo'n lijstje in te vullen zoals JD heeft gedaan in het vorige deel? Hoeft niet volledig, evt. alleen vragen die jij leuk vindt.
Dan leren we jou wat beter kennen.
DM's zijn maar heel beperkt in hun aantal tekens.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:44 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Als je dat wenst DM me maar gewoon hoor.
Je kan toch meerdere DM's sturen?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:45 schreef Chai het volgende:
[..]
DM's zijn maar heel beperkt in hun aantal tekens.
Of PM, maar de openbaarheid is gewoon leuker mi. Vooral omdat je zoiets niet bloedsrs invult op de FOK!s.quote:
O echt? :squote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Of PM, maar de openbaarheid is gewoon leuker mi. Vooral omdat je zoiets niet bloedsrs invult op de FOK!s.
Hee kerel manquote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:49 schreef TARDIS. het volgende:
Stuurt een meisje via whatsapp: "yo, hoe is het leven beste kerel?"
Wat is dat nou
Klinkt als friendzonequote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:49 schreef TARDIS. het volgende:
Wat is dat nou
Gewoon interessequote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:49 schreef TARDIS. het volgende:
Wat is dat nou
Ik was wel bloedserieus.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Of PM, maar de openbaarheid is gewoon leuker mi. Vooral omdat je zoiets niet bloedsrs invult op de FOK!s.
kan je je voor laten afwerken in de bijlmer zag ikquote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:48 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb een blikje fernandes gekocht
Een vraagteken duidt op een vraag.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:49 schreef TARDIS. het volgende:
Wat is dat nou
Duidelijk maken dat je er niet te veel van hoeft te verwachten.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:49 schreef TARDIS. het volgende:
Wat is dat nou
Ey faaileksquote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
kan je je voor laten afwerken in de bijlmer zag ik
Doe je madeliefff toch niet aanquote:
Pic.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:48 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb een blikje fernandes gekocht
Meer info plzquote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
kan je je voor laten afwerken in de bijlmer zag ik
Defuq man, die kerel leeft nog.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Crip?
http://www.dumpert.nl/med(...)doet_make_uppen.html
SG hiep hoiquote:
die heeft een banquote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hai Ria,
Hoe is het met Henk en met je hond?
Dankjewel, heb ik wat om te lezen de komende 2,5 uur in de treinquote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:16 schreef MAHL het volgende:
GC / De raarste klasgenoot/collega die je ooit gekend hebt 9
9 topics vol leedvermaak
Waarom ga je niet mensen aanstaren en meisjes lastigvallenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dankjewel, heb ik wat om te lezen de komende 2,5 uur in de trein
Omdat ik sociaalgestoord benquote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:22 schreef MAHL het volgende:
[..]
Waarom ga je niet mensen aanstaren en meisjes lastigvallen
Was gewoon de film, wist niet dat er een serie van wasquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus? Ik neem aan dat HPLC 15 jaar geleden nog kind was.
quote:Wij hadden vroeger een Martijn in de klas zitten, die zat altijd tijdens de les net zo lang met zn handen in zn zakken aan zn piemel te frutten tot ie klaarkwam![]()
Kijken de mensen in de trein je aan?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:50 schreef Etsu het volgende:
Ik heb al n paar keer hardop moeten lachen om dat topic
quote:Zo ook Harm. Hij had een wat kleiner model tas zonder schouderband, en deze droeg hij op een hele bijzondere manier met zich mee: hij strekte zijn linkerarm recht voor zich uit, stak deze onder de bovenflap van de boekentas en tilde hem vervolgens op. Zo liep hij door het schoolgebouw met zijn gehele onderarm in de leren tas. Volgens mij hield hij van zijn leren tas, wellicht werd het leer ooit gedragen door een koe waar hij vroeger vele intieme momenten mee beleefd had. Hij verzorgde zijn tas, het ging zelfs zo ver dat hij na iedere les naar het toilet ging om met wc-papier en water de buitenkant van zijn tas schoon te boenen.
Wat moet je doen dan. Arbeider.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Tot 17:00 maar heb het nu onverwachts moeilijk druk dus weer aan t werk xoxoxo
aanstellerquote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Tot 17:00 maar heb het nu onverwachts moeilijk druk dus weer aan t werk xoxoxo
Hiep hoi madelieffquote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:10 schreef madeliefff het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.babypark.nl/is(...)XNuMsCFeYK0wodOVkJyg
deze groene zojuist voor een vriendin gekocht die in verwachting is. vet schattig
nja ik heb op afbeelding geklikt en daar de link geplaatst. deze site flasht me gewoon. img idd jaquote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:17 schreef JimmyDean het volgende:
[ [url=voeg hier plaatje in met .jpg of zoiets]afbeelding[/url] ]
Hey liefffjequote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nja ik heb op afbeelding geklikt en daar de link geplaatst. deze site flasht me gewoon
wat burgerlijkquote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:19 schreef madeliefff het volgende:
[..]
zullen we ook een slaapzak kopen?
Ik bedoel dat ik in zijn post ook geen afbeelding zie.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja user hardrom.. heeft het al geplaatst voor me
Sinds ik weet dat wch ook Slaap_Zak is heb ik er nooit meer één aangeraakt.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:19 schreef madeliefff het volgende:
[..]
zullen we ook een slaapzak kopen?
van hamburger tot rosbief?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Kun je even een paar broodjes posten zodat ik er een kan aanwijzen?
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:28 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Zit mobiel en de auto hobbelt, dat ik dit kan typen is al 3 en wonder. Ik hoop dat een ander mij kan assisteren.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:28 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Je bent zelf een kutuserquote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:31 schreef Catkiller het volgende:
Bedankt McGrath maar je blijft een kutuser.
Niet waar.quote:
Waar is broodje kaasquote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor een verwijzing naar een psychiater?quote:
ooo. raar dan. ik welquote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik in zijn post ook geen afbeelding zie.
jaquote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Voor een verwijzing naar een psychiater?
Beter laat dan nooit, succes.quote:
nee van de zomer denk mits ik baantje heb gevonden in tussentijdquote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Was je vorig jaar nog naar een hoer geweest trouwens? Niks meer over gehoord.
Beter voor die tijd treinmeisje aan je lans rijgen toch?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee van de zomer denk mits ik baantje heb gevonden in tussentijd
die eerste is wel een beetje ranzigquote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
utopiequote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beter voor die tijd treinmeisje aan je lans rijgen toch?
dat is de bedoeling, misschien heeft ze ranzige schaamlippenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die eerste is wel een beetje ranzig
Het maakt in ieder geval de tongen los.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:37 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oké viskarretje
KLB / Vrouwen met lelijke geslachtsorganen
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het maakt in ieder geval de tongen los.
Knappe vrouwen en techniek.quote:
Links toch, meer om mee te werken.quote:
Nou enquote:
Moet je even roosjeroosje1988 een dm sturenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Links toch, meer om mee te werken.
Nee die heeft zichzelf laten verminken.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Moet je even roosjeroosje1988 een dm sturen
zou die designerkutje wel willen pompen dan ;Pquote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee die heeft zichzelf laten verminken.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:44 schreef Etsu het volgende:
Ik word hier n beetje misselijk van
Het is dat ik mobiel zit, dus gaygifs plaatsen gaat moeilijker
;Pquote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zou die designerkutje wel willen pompen dan ;P
Zou er bijna gay van worden.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:44 schreef Etsu het volgende:
Heterofoob, ga weg met je haatquote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:44 schreef Etsu het volgende:
Heb ze meestal gwn naar binnen gevouwen en dat blijft ook wel zitten.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat voor broodje heb jij hangen dan?
zo doe ik dat ook iddquote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb ze meestal gwn naar binnen gevouwen en dat blijft ook wel zitten.
netjesquote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:48 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Later dat jaar kwam J. een paar uur te laat op school, met een grote rode vlek in z'n gezicht. Wat bleek hij had besloten pannenkoeken te gaan bakken 's ochtends vroeg. Bij het omflippen van de pannenkoek was deze uit de pan gevlogen en op J.'s gezicht beland. Hij viel flauw met de pannenkoek nog op z'n gezicht en heeft er zo een tijdje gelegen, tot z'n moeder 'm vond en op school kwam afzetten.
Opgerold tochquote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je weg was.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
heuj weer vrij, wie zal ik nee eens neersabelen
ik niet bbyquote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee die heeft zichzelf laten verminken.
welkom terugquote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hey hzawquote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hebben wij al gebatst?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:59 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja eh k moet wel up to date blijven he
"deprimerend"quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:58 schreef SideEffect het volgende:
'Discodel' groeit uit tot hit in Nijmeegs cafetaria
http://s.ad.nl/4261168
Gatverdamme
Nooit doen ook hoor!!quote:
Dronken mensen eten alles. Mensen die dat nuchter bestellen moeten zich schamen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:58 schreef SideEffect het volgende:
'Discodel' groeit uit tot hit in Nijmeegs cafetaria
http://s.ad.nl/4261168
Gatverdamme
PUA allesquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:01 schreef JimmyDean het volgende:
Tardis zou versiercoach moeten worden.
Ja om te weten hoe iets wel moet is het handig om ook te weten hoe het niet moet.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:01 schreef JimmyDean het volgende:
Tardis zou versiercoach moeten worden.
wtf waarom zou je skinnycunt willen zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:04 schreef McGrath het volgende:
Ik zou wel TARDIS. zijn metabolisme willen hebben.
beter dan fatty boom boomquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wtf waarom zou je skinnycunt willen zijn
McGrath zou dan niet skinny zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik hoef er maar naar te kijken en het zit er al aan #dikleef.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:05 schreef McGrath het volgende:
Gelijk een kilo aankomen als je een paprika eet
o okquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Gelijk een kilo aankomen per familiezak paprikachips die ik leegvreet.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:05 schreef McGrath het volgende:
haha fattiequote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:04 schreef McGrath het volgende:
Ik zou wel TARDIS. zijn metabolisme willen hebben.
Mensen die dit zeggenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:06 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik hoef er maar naar te kijken en het zit er al aan #dikleef.
ruilen/> ?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:05 schreef McGrath het volgende:
dat zou wel terecht zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Gelijk een kilo aankomen per familiezak paprikachips die ik leegvreet.
quote:
,,Er worden er nu tot 20 per week verkocht, steeds meer mensen kennen hem van horen zeggen."quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dronken mensen eten alles. Mensen die dat nuchter bestellen moeten zich schamen.
Waarom niet gewoon zelf brood bakken? Heb je toch tijd zat voor.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:07 schreef MrBradge het volgende:
[..]
In all seriousness. Het afvallen gaat eindelijk weer een beetje oke
Het enige probleem is het koolhydraatarme brood wat gewoon niet te kanen is, maar ik merk al verschilDus ik doe het er maar mee
Gewoon geen brood etenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:07 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het enige probleem is het koolhydraatarme brood wat gewoon niet te kanen is, maar ik merk al verschilDus ik doe het er maar mee
Sport je ook of eet je alleen gezond?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:07 schreef MrBradge het volgende:
[..]
nee lig nog in bed omdat ik geen zin heb in levenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hey hoi Bozehaas, alles goed?
Ik ben nog niet echt aan het sporten erbij. Wandelen doe ik wel weer veel, maar wil pas als er nog 15-16 kilo af is gaan hardlopen i.v.m gewrichten die dan toch net even wat minder belast worden.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Sport je ook of eet je alleen gezond?
he wat naar voor je, sterkte manquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:10 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
nee lig nog in bed omdat ik geen zin heb in leven
En fietsen dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik ben nog niet echt aan het sporten erbij. Wandelen doe ik wel weer veel, maar wil pas als er nog 15-16 kilo af is gaan hardlopen i.v.m gewrichten die dan toch net even wat minder belast worden.
gewoon even een trampoline scoren.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik ben nog niet echt aan het sporten erbij. Wandelen doe ik wel weer veel, maar wil pas als er nog 15-16 kilo af is gaan hardlopen i.v.m gewrichten die dan toch net even wat minder belast worden.
Hij speelt keyboard en headbangt daarbij alsof die een elektrische gitaar heeft. Dat is ook een sport.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Sport je ook of eet je alleen gezond?
ga naar de huisartsquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:10 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
nee lig nog in bed omdat ik geen zin heb in leven
Hoeveel donuts eet je per week?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb donuts en poptarts gekocht mijn dag is compleet
Heb ik een tijdje terug wel aan zitten denken, maar dat is waarschijnlijk iets wat ik dan een paar keer doe en dan ligt dat apparaat weer in de kast.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon zelf brood bakken? Heb je toch tijd zat voor.
Dikzakquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:10 schreef Opsonisatie het volgende:
met jou dan mijn gabberquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
he wat naar voor je, sterkte man
My godquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Have you ever put butter on a poptart? It's so frickin' goodquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Vandaag veel e-mailtjes versturen en dingen plannen, dus veel korte taakjes met veel tijd om te FOK!ken tussendoor.quote:
8 deze weekquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoeveel donuts eet je per week?
Ik zit ook maar een beetje tussen de klusjes door in topics te kijken.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Vandaag veel e-mailtjes versturen en dingen plannen, dus veel korte taakjes met veel tijd om te FOK!ken tussendoor.
Nee ik warm het op in magnetron en dan etuhquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:12 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Have you ever put butter on a poptart? It's so frickin' good![]()
De periode dat ik echt als een gek achter het keyboard zat/stond is al een poos voorbij andersquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij speelt keyboard en headbangt daarbij alsof die een elektrische gitaar heeft. Dat is ook een sport.
Maar een broodmachine kan je bij zorgvuldig gebruik je hele leven gebruiken, net als een gourmetset, mixer, blender etc. Met jouw redenering zou je een slechte kok zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:11 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Heb ik een tijdje terug wel aan zitten denken, maar dat is waarschijnlijk iets wat ik dan een paar keer doe en dan ligt dat apparaat weer in de kast.
En dat filmpje op Dumpert danquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
De periode dat ik echt als een gek achter het keyboard zat/stond is al een poos voorbij anders
IK RAAKTE VERDWAALD HEquote:
Wat zal het zijn..2 weken?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
De periode dat ik echt als een gek achter het keyboard zat/stond is al een poos voorbij anders
chill ja, ik pak nu ff een biertjequote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
bijna weekeind dus mijn slavenbestaan heeft straks weer even een vaste pauze van twee dagen
Ik sta wel "Als een gek" Achter de toetsen (Omdat ik een gek benquote:
Dan was je niet zo ver van m'n huisquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
IK RAAKTE VERDWAALD HE![]()
Ik nam andere uitgang van paddepoel en kwam bij bp tankstation terecht en werd bang want mn navigatie deed raar dus liep ik maar helemaal weer terug![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)and_is_een_feit.htmlquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet je eens kijken op Dumpert vandaag Che.
Doe niet zo vriendelijk manquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
he wat naar voor je, sterkte man
Iemand moet t zijn en jij bent t geschiktst daarvoorquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:15 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ben trouwens geen manslut, ik ben gewoon begeerlijk.
geniet ervan jongen, je hebt het verdiendquote:
Volgende keer ga ik kijken of ik bella zittend op vensterbank kan zien, dan klop ik aan met bakje donuts.quote:
hopelijk steken ze je aquarium in de fik.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
wel een leuk weetje, ik heb 40 vuurgarnalen voor in mijn aquarium.
wat leuk he
Succes, jij komt m'n huis niet inquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik kijken of ik bella zittend op vensterbank kan zien, dan klop ik aan met bakje donuts.
Link ff chai ik ben graag luiquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet je eens kijken op Dumpert vandaag Che.
quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:15 schreef MrBradge het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)and_is_een_feit.html
(Ik sta hier nou niet echt bepaald als het toonbeeld van ADHD achter de toetsen)
echt super leuk ja hihiquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
wel een leuk weetje, ik heb 40 vuurgarnalen voor in mijn aquarium.
wat leuk he
Zou wel gaan sporten tijdens het afvallen, anders krijg je last van loshangend vel.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bedanktquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
geniet ervan jongen, je hebt het verdiend
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:18 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zou wel gaan sporten tijdens het afvallen, anders krijg je last van loshangend vel.Lijkt op een gezichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |