SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd. Wie er het makkelijkst de SC verlaat is lastig te zeggen, want degenen die zich makkelijk op stang laten jagen zijn qua daadwerkelijk verlaten vaak nogal hardnekkig.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:25 schreef Catkiller het volgende:
Ik weet niet wie het makkelijkste doelwit is.
Ik vind het een buitengewoon matige en slecht geinformeerde user.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:26 schreef TARDIS. het volgende:
Waarom zeer wegpestendie jonge is echt de belichaming van kwaliteit.
Weet jij niks vanquote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:26 schreef TARDIS. het volgende:
Waarom zeer wegpestendie jonge is echt de belichaming van kwaliteit.
Tenzij Etto een 23 jarige Mocro drugdealer is, nee.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:26 schreef TARDIS. het volgende:
Denk je dat Etto overleden is? Zou hij dat afgehakte hoofd zijn? Een mislukte speurtocht naar Momo?
Je houdt het niet voor mogelijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind het een buitengewoon matige en slecht geinformeerde user.
haha!quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind het een buitengewoon matige en slecht geinformeerde user.
Zo, wie is er nu slecht geïnformeerd?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Tenzij Etto een 23 jarige Mocro drugdealer is, nee.
Ik neem een pestsabbaticalquote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:24 schreef TARDIS. het volgende:
Hey wie zullen we als kliekje volgende week weg gaan pesten.
Haha.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:27 schreef Le_Professeur het volgende:
Bezorgmoment
Vandaag 11 maart
8:30 - 21:30![]()
degenen die zich makkelijk op stang laten jagen zijn qua daadwerkelijk verlaten vaak nogal hardnekkig.quote:
Maar jij bent niet op stang toch?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
degenen die zich makkelijk op stang laten jagen zijn qua daadwerkelijk verlaten vaak nogal hardnekkig.
Tuurlijk, waarom zou ik ergens willen posten waar ik niet gewenst ben. Ik heet geen Fylax.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:29 schreef JimmyDean het volgende:
Mij lijkt Tardis wel zo'n type die snel weg is als de SC zich tegen hem keert.
Hij moet jou in gaten houden, dat is al een dagtaakquote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kan niet, wat heeft Pharkus anders te doen?
Moet je Montelly eens inschakelen, moet je zien hoe snel ik op stang ben.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar jij bent niet op stang toch?
Dacht misschien werkt het dan omgekeerd.
Goedemorgenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Tuurlijk, waarom zou ik ergens willen posten waar ik niet gewenst ben. Ik heet geen Fylax.
Ben ik een belhamel?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij moet jou in gaten houden, dat is al een dagtaak
Zou Jimmy ook moeten doen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Tuurlijk, waarom zou ik ergens willen posten waar ik niet gewenst ben. Ik heet geen Fylax.
Het is vrijdag, wil je kalm aan doen met TR's?quote:
Ik doe niks srryquote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is vrijdag, wil je kalm aan doen met TR's?
Bij voorbaat dank namens huge, Frank en Pharkus.
Ik heb gewoon een aardige persoonlijkheid, het is maar net hoe je het wil zien.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wie ben jij ook al weer? Oh ja, zo'n inhoudsloze pleaser zonder persoonlijkheid.
Wat vind je van mijn persoonlijkheid?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wie ben jij ook al weer? Oh ja, zo'n inhoudsloze pleaser zonder persoonlijkheid.
In wiens ogen is dat lichaamsdeel dan favoriet?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
De volledige top 10 van favoriete lichaamsdelen volgens de vrouwen:
1. Tieten (26 %)
Klopt dit? Chai, Madelieff, Ober, Opso, Crip, Ama, SG, Meloewa??
Dat zal ik zeggen wanneer ik daar meer van heb gezien.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn persoonlijkheid?
Ik dacht dat ik al mijn kaarten al gespeeld had.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat zal ik zeggen wanneer ik daar meer van heb gezien.
Dan had je een matige hand.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik al mijn kaarten al gespeeld had.
Wie ben jij?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:34 schreef McGrath het volgende:
Ik vind de: "wie ben jij ook al weer?" wel de slechtste bash die je kan verzinnen.
Er staat toch volledige top 10 volgens de vrouwenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:35 schreef Chai het volgende:
[..]
In wiens ogen is dat lichaamsdeel dan favoriet?
Niks mis met een beetje gay.quote:
Ik bedoel het kan toch ook dat vrouwen ervaren dat hun boobies het meest favoriet zijn bij de mannen?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wie ben jij?
[..]
Er staat toch volledige top 10 volgens de vrouwen
Ik ben nu bij de terpquote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:34 schreef McGrath het volgende:
Ik vind de: "wie ben jij ook al weer?" wel de slechtste bash die je kan verzinnen.
Vind jij het leuk om ook zo'n lijstje in te vullen zoals JD heeft gedaan in het vorige deel? Hoeft niet volledig, evt. alleen vragen die jij leuk vindt.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:42 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]![]()
Meldt je het ook wanneer je het weer oppakt?
Als je dat wenst DM me maar gewoon hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind jij het leuk om ook zo'n lijstje in te vullen zoals JD heeft gedaan in het vorige deel? Hoeft niet volledig, evt. alleen vragen die jij leuk vindt.
Dan leren we jou wat beter kennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |