SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd. Wie er het makkelijkst de SC verlaat is lastig te zeggen, want degenen die zich makkelijk op stang laten jagen zijn qua daadwerkelijk verlaten vaak nogal hardnekkig.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:25 schreef Catkiller het volgende:
Ik weet niet wie het makkelijkste doelwit is.
Ik vind het een buitengewoon matige en slecht geinformeerde user.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:26 schreef TARDIS. het volgende:
Waarom zeer wegpestendie jonge is echt de belichaming van kwaliteit.
Weet jij niks vanquote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:26 schreef TARDIS. het volgende:
Waarom zeer wegpestendie jonge is echt de belichaming van kwaliteit.
Tenzij Etto een 23 jarige Mocro drugdealer is, nee.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:26 schreef TARDIS. het volgende:
Denk je dat Etto overleden is? Zou hij dat afgehakte hoofd zijn? Een mislukte speurtocht naar Momo?
Je houdt het niet voor mogelijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind het een buitengewoon matige en slecht geinformeerde user.
haha!quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind het een buitengewoon matige en slecht geinformeerde user.
Zo, wie is er nu slecht geïnformeerd?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Tenzij Etto een 23 jarige Mocro drugdealer is, nee.
Ik neem een pestsabbaticalquote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:24 schreef TARDIS. het volgende:
Hey wie zullen we als kliekje volgende week weg gaan pesten.
Haha.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:27 schreef Le_Professeur het volgende:
Bezorgmoment
Vandaag 11 maart
8:30 - 21:30![]()
degenen die zich makkelijk op stang laten jagen zijn qua daadwerkelijk verlaten vaak nogal hardnekkig.quote:
Maar jij bent niet op stang toch?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
degenen die zich makkelijk op stang laten jagen zijn qua daadwerkelijk verlaten vaak nogal hardnekkig.
Tuurlijk, waarom zou ik ergens willen posten waar ik niet gewenst ben. Ik heet geen Fylax.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:29 schreef JimmyDean het volgende:
Mij lijkt Tardis wel zo'n type die snel weg is als de SC zich tegen hem keert.
Hij moet jou in gaten houden, dat is al een dagtaakquote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kan niet, wat heeft Pharkus anders te doen?
Moet je Montelly eens inschakelen, moet je zien hoe snel ik op stang ben.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar jij bent niet op stang toch?
Dacht misschien werkt het dan omgekeerd.
Goedemorgenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Tuurlijk, waarom zou ik ergens willen posten waar ik niet gewenst ben. Ik heet geen Fylax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |