wtf waarom zou je skinnycunt willen zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:04 schreef McGrath het volgende:
Ik zou wel TARDIS. zijn metabolisme willen hebben.
beter dan fatty boom boomquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wtf waarom zou je skinnycunt willen zijn
McGrath zou dan niet skinny zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik hoef er maar naar te kijken en het zit er al aan #dikleef.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:05 schreef McGrath het volgende:
Gelijk een kilo aankomen als je een paprika eet
o okquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Gelijk een kilo aankomen per familiezak paprikachips die ik leegvreet.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:05 schreef McGrath het volgende:
haha fattiequote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:04 schreef McGrath het volgende:
Ik zou wel TARDIS. zijn metabolisme willen hebben.
Mensen die dit zeggenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:06 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik hoef er maar naar te kijken en het zit er al aan #dikleef.
ruilen/> ?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:05 schreef McGrath het volgende:
dat zou wel terecht zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Gelijk een kilo aankomen per familiezak paprikachips die ik leegvreet.
quote:
,,Er worden er nu tot 20 per week verkocht, steeds meer mensen kennen hem van horen zeggen."quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dronken mensen eten alles. Mensen die dat nuchter bestellen moeten zich schamen.
Waarom niet gewoon zelf brood bakken? Heb je toch tijd zat voor.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:07 schreef MrBradge het volgende:
[..]
In all seriousness. Het afvallen gaat eindelijk weer een beetje oke
Het enige probleem is het koolhydraatarme brood wat gewoon niet te kanen is, maar ik merk al verschilDus ik doe het er maar mee
Gewoon geen brood etenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:07 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het enige probleem is het koolhydraatarme brood wat gewoon niet te kanen is, maar ik merk al verschilDus ik doe het er maar mee
Sport je ook of eet je alleen gezond?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:07 schreef MrBradge het volgende:
[..]
nee lig nog in bed omdat ik geen zin heb in levenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hey hoi Bozehaas, alles goed?
Ik ben nog niet echt aan het sporten erbij. Wandelen doe ik wel weer veel, maar wil pas als er nog 15-16 kilo af is gaan hardlopen i.v.m gewrichten die dan toch net even wat minder belast worden.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Sport je ook of eet je alleen gezond?
he wat naar voor je, sterkte manquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:10 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
nee lig nog in bed omdat ik geen zin heb in leven
En fietsen dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik ben nog niet echt aan het sporten erbij. Wandelen doe ik wel weer veel, maar wil pas als er nog 15-16 kilo af is gaan hardlopen i.v.m gewrichten die dan toch net even wat minder belast worden.
gewoon even een trampoline scoren.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik ben nog niet echt aan het sporten erbij. Wandelen doe ik wel weer veel, maar wil pas als er nog 15-16 kilo af is gaan hardlopen i.v.m gewrichten die dan toch net even wat minder belast worden.
Hij speelt keyboard en headbangt daarbij alsof die een elektrische gitaar heeft. Dat is ook een sport.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Sport je ook of eet je alleen gezond?
ga naar de huisartsquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:10 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
nee lig nog in bed omdat ik geen zin heb in leven
Hoeveel donuts eet je per week?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb donuts en poptarts gekocht mijn dag is compleet
Heb ik een tijdje terug wel aan zitten denken, maar dat is waarschijnlijk iets wat ik dan een paar keer doe en dan ligt dat apparaat weer in de kast.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon zelf brood bakken? Heb je toch tijd zat voor.
Dikzakquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb donuts en poptarts gekocht mijn dag is compleet
met jou dan mijn gabberquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
he wat naar voor je, sterkte man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |