DM's zijn maar heel beperkt in hun aantal tekens.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:44 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Als je dat wenst DM me maar gewoon hoor.
Je kan toch meerdere DM's sturen?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:45 schreef Chai het volgende:
[..]
DM's zijn maar heel beperkt in hun aantal tekens.
Of PM, maar de openbaarheid is gewoon leuker mi. Vooral omdat je zoiets niet bloedsrs invult op de FOK!s.quote:
O echt? :squote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Of PM, maar de openbaarheid is gewoon leuker mi. Vooral omdat je zoiets niet bloedsrs invult op de FOK!s.
Hee kerel manquote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:49 schreef TARDIS. het volgende:
Stuurt een meisje via whatsapp: "yo, hoe is het leven beste kerel?"
Wat is dat nou
Klinkt als friendzonequote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:49 schreef TARDIS. het volgende:
Wat is dat nou
Gewoon interessequote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:49 schreef TARDIS. het volgende:
Wat is dat nou
Ik was wel bloedserieus.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Of PM, maar de openbaarheid is gewoon leuker mi. Vooral omdat je zoiets niet bloedsrs invult op de FOK!s.
kan je je voor laten afwerken in de bijlmer zag ikquote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:48 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb een blikje fernandes gekocht
Een vraagteken duidt op een vraag.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:49 schreef TARDIS. het volgende:
Wat is dat nou
Duidelijk maken dat je er niet te veel van hoeft te verwachten.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:49 schreef TARDIS. het volgende:
Wat is dat nou
Ey faaileksquote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
kan je je voor laten afwerken in de bijlmer zag ik
Doe je madeliefff toch niet aanquote:
Pic.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:48 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb een blikje fernandes gekocht
Meer info plzquote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
kan je je voor laten afwerken in de bijlmer zag ik
Defuq man, die kerel leeft nog.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Crip?
http://www.dumpert.nl/med(...)doet_make_uppen.html
SG hiep hoiquote:
die heeft een banquote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hai Ria,
Hoe is het met Henk en met je hond?
Dankjewel, heb ik wat om te lezen de komende 2,5 uur in de treinquote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:16 schreef MAHL het volgende:
GC / De raarste klasgenoot/collega die je ooit gekend hebt 9
9 topics vol leedvermaak
Waarom ga je niet mensen aanstaren en meisjes lastigvallenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dankjewel, heb ik wat om te lezen de komende 2,5 uur in de trein
Omdat ik sociaalgestoord benquote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:22 schreef MAHL het volgende:
[..]
Waarom ga je niet mensen aanstaren en meisjes lastigvallen
Was gewoon de film, wist niet dat er een serie van wasquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus? Ik neem aan dat HPLC 15 jaar geleden nog kind was.
quote:Wij hadden vroeger een Martijn in de klas zitten, die zat altijd tijdens de les net zo lang met zn handen in zn zakken aan zn piemel te frutten tot ie klaarkwam![]()
Kijken de mensen in de trein je aan?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:50 schreef Etsu het volgende:
Ik heb al n paar keer hardop moeten lachen om dat topic
quote:Zo ook Harm. Hij had een wat kleiner model tas zonder schouderband, en deze droeg hij op een hele bijzondere manier met zich mee: hij strekte zijn linkerarm recht voor zich uit, stak deze onder de bovenflap van de boekentas en tilde hem vervolgens op. Zo liep hij door het schoolgebouw met zijn gehele onderarm in de leren tas. Volgens mij hield hij van zijn leren tas, wellicht werd het leer ooit gedragen door een koe waar hij vroeger vele intieme momenten mee beleefd had. Hij verzorgde zijn tas, het ging zelfs zo ver dat hij na iedere les naar het toilet ging om met wc-papier en water de buitenkant van zijn tas schoon te boenen.
Wat moet je doen dan. Arbeider.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Tot 17:00 maar heb het nu onverwachts moeilijk druk dus weer aan t werk xoxoxo
aanstellerquote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Tot 17:00 maar heb het nu onverwachts moeilijk druk dus weer aan t werk xoxoxo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |