Hiep hoi madelieffquote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:10 schreef madeliefff het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.babypark.nl/is(...)XNuMsCFeYK0wodOVkJyg
deze groene zojuist voor een vriendin gekocht die in verwachting is. vet schattig
nja ik heb op afbeelding geklikt en daar de link geplaatst. deze site flasht me gewoon. img idd jaquote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:17 schreef JimmyDean het volgende:
[ [url=voeg hier plaatje in met .jpg of zoiets]afbeelding[/url] ]
Hey liefffjequote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nja ik heb op afbeelding geklikt en daar de link geplaatst. deze site flasht me gewoon
wat burgerlijkquote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:19 schreef madeliefff het volgende:
[..]
zullen we ook een slaapzak kopen?
Ik bedoel dat ik in zijn post ook geen afbeelding zie.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja user hardrom.. heeft het al geplaatst voor me
Sinds ik weet dat wch ook Slaap_Zak is heb ik er nooit meer één aangeraakt.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:19 schreef madeliefff het volgende:
[..]
zullen we ook een slaapzak kopen?
van hamburger tot rosbief?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Kun je even een paar broodjes posten zodat ik er een kan aanwijzen?
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:28 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Zit mobiel en de auto hobbelt, dat ik dit kan typen is al 3 en wonder. Ik hoop dat een ander mij kan assisteren.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:28 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |