dat is niet het genre dat ik leuk vind en in gedachten hadquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kan ik alvast filmrechten kopen? Wil nog een dramakomedie verfilmen voor mijn portfolio
Natuurlijk niet, ik ga toch ook niet jou erotische shoot zomaar aan iedereen die erom vraagt doorsturen.quote:
heeft goede muzieksmaak. houdt van emna hewittquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:58 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oh dat zal het zijn ja
En die tepelpiercing, is die er nog wel?
[..]
Wat ga je over mij schrijven?
oh ik 3 uur geledenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dik 40 minuten geleden wel
Ja afscholierstage.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Scholier jij in Zwolle dan?
jouquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:59 schreef MAHL het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ik ga toch ook niet jou erotische shoot zomaar aan iedereen die erom vraagt doorsturen.
Ah al die kuilen in Noorderplantsoen is van jouquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik hou wel van Groningen. Vooral 's zomers.
Eerder sciencefictionquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:58 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dat is niet het genre dat ik leuk vind en in gedachten had
jij helemaal nat nu zekerquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Een man heeft een penis van 4,5 kilo. Wat.
Nee komt van het humpen met mn nog dikkere vriendje iksdeequote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah al die kuilen in Noorderplantsoen is van jou
Zie editquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Verslag kun je alleen in Zwolle tikken?
Etsu?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee komt van het humpen met mn nog dikkere vriendje iksdee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |