omdat je onzeker bent over jezelfquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet chill in de sportschool hoor.
Dat jij je ook laat mindfucken is iets anders dan dat mensen daadwerkelijk naar je kijken.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet chill in de sportschool hoor.
gym als je gym gaat komen die chicks vanzelfquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:23 schreef Etsu het volgende:
Chai, wat zou erger zijn: niet naar de sportschool durven of niet durven een meisje aan te spreken?
ja echt kutquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omdat je onzeker bent over jezelf
Nee, dat zeer zeker niet. Maar ik vind het gewoon niet prettig om in een sportschool te zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja want in de sportschool komen alleen maar mensen die al afgetraind zijn.
Dat laatste, want zie Dima.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:23 schreef Etsu het volgende:
Chai, wat zou erger zijn: niet naar de sportschool durven of niet durven een meisje aan te spreken?
Corsetquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:24 schreef Catkiller het volgende:
Doe gewoon zo'n hemdje aan die je buik wegmoffelt, niemand die aan je onderkin kan zien dat je 100+ weegt dan.
Ik ben het helaas nu..quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
De tering, 116kg, zo dik ben ik nog nooit geweest
Ja hij is 90 kilo afgevallen, maar ook als je 30 kilo afvalt krijg je daar last van.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat is wel het andere uiterste. Die is waarschijnlijk sowieso een kilo of 70 te zwaar geweest.
Ik ga ook wel sporten hoor als in, naar de sportschool. Maar die drempel durf ik nog niet over, heb voor mezelf als goal ingesteld zodra ik <90 zit dan ga ik naar de sportschool. Zit ik ook wat lekkerder in m`n vel en ben ik (misschien) Wat zelfverzekerder.
Als jij je over kan geven aan je eigen training creëer je je eigen sfeer.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, dat zeer zeker niet. Maar ik vind het gewoon niet prettig om in een sportschool te zijn.
Paar jaar geleden gedaan, zowel in m`n eentje als met een groepje en het trok mij gewoon niet, geen fijn sfeertje.
ja, 15 euro heb je twee halters van 20kg kun je beginnenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja hij is 90 kilo afgevallen, maar ook als je 30 kilo afvalt krijg je daar last van.
Je kan ook thuis gaan sporten. Op youtube staan genoeg workouts en ja kan ook gaan hardlopen.
Dat is een negertje jaquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:22 schreef Che_ het volgende:
Is dat een neger in je band?
Straks wordt je gekickt van stormfront baddie en mag je niet meer wilders stemmen
Als je 30 kilo afvalt krijg je daar ook wel last van, maar lang niet zo extreem volgens mij.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja hij is 90 kilo afgevallen, maar ook als je 30 kilo afvalt krijg je daar last van.
Je kan ook thuis gaan sporten. Op youtube staan genoeg workouts en ja kan ook gaan hardlopen.
Doe niet zoquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ervaringsdeskundige meldt zich
en zo blijf je dikquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:26 schreef MrBradge het volgende:
En ik ga echt wel naar de sportschool, alleen nog niet met het fysiek wat ik nu heb, voel me daar gewoon niet prettig bij.
Niet snel als je niet naar de sportschool gaat.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik ben het helaas nu..
Maar het gaat er ook allemaal weer af!
Andere sportschool checkenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, dat zeer zeker niet. Maar ik vind het gewoon niet prettig om in een sportschool te zijn.
Paar jaar geleden gedaan, zowel in m`n eentje als met een groepje en het trok mij gewoon niet, geen fijn sfeertje.
hij verzint smoesjes om niet te hoeven sportenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, 15 euro heb je twee halters van 20kg kun je beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |