hoeft nietquote:Op donderdag 10 maart 2016 12:39 schreef Drinky het volgende:
[..]
Sexy wijze man heb ik vernomen.
En het is heel*
soort van YouTube maar dan beter.quote:
Ecco maakt prima schoenen.quote:
daar gaan al je toekomstige notesquote:Op donderdag 10 maart 2016 14:08 schreef Klokov het volgende:
MED / En ook smegmanus stopt
DE GYM zal nooit meer hetzelfde zijn
mag ik vragen als jij wigger bent?quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:09 schreef BredeBroeder het volgende:
Ey drinky, die timbs zitten wel echt foking chill
de nieuwere modellen hebben ze een facelift gegeven, maar de iets oudere, man man man man manquote:Op donderdag 10 maart 2016 14:22 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zie echt niet wat er mis is met skoda's hoor?
Waarom meer betalen voor dezelfde auto in een ander jasje (volkswagen, Audi)?
Heb er ook in gezeten en is echt wel mooi dingetje hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:08 schreef Klokov het volgende:
als je nu een kkgrote suv rijdt dan wel maar een skoda suberb is toch geen compensatie auto vriend dat is gwn een jan modaal autoquote:
hahahah echt hequote:Op donderdag 10 maart 2016 16:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lol je bent wel lief als je zo stoer doet bredeboi
Denk dat die doelt op het gehaat op een bepaald schoenenautomerkquote:Op donderdag 10 maart 2016 16:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
als je nu een kkgrote suv rijdt dan wel maar een skoda suberb is toch geen compensatie auto vriend dat is gwn een jan modaal auto
Pas op met wat je zegt, weet waar je woont eh.quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lol je bent wel lief als je zo stoer doet bredeboi
Nicequote:
Liverpool - Man United om 21:05quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:02 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Pas op met wat je zegt, weet waar je woont eh.
[..]
Nice
Ey om 21:00 filemon
weleens van gehoordquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hahahaha wtf weet je niet wie rembo en rembo zijn dan
Deze man.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:24 schreef kaasplankje het volgende:
best ever man door rembo en rembo leerden wij wat echt belangrijk was in het leven
ayyyquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:51 schreef fathank het volgende:
Ik zou klokov wel een keer bij Maxim Hartman willen zien.
'dan pak je zon Bell met je blote mannenklauwen en ga je er een beetje mee staan zwaaien?'
-'zou je het kunnen noemen maar voor de zekerheid zal ik het je even uitleggen met behulp van een spreadsheet. Heb ik al gezegd dat ik 1.94m lang ben?'
Moest aan een computer denkenquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:51 schreef fathank het volgende:
'dan pak je zon Bell met je blote mannenklauwen en ga je er een beetje mee staan zwaaien?'
-'zou je het kunnen noemen maar voor de zekerheid zal ik het je even uitleggen met behulp van een spreadsheet. Heb ik al gezegd dat ik 1.94m lang ben?'
hahahahquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:51 schreef fathank het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Mijn penor jongen, kan niet groter nu gewoon. Kom lekker Skypen en laat het zien in een screenshare, ik ga echt helemaal los met jouw productsom formulequote:Op donderdag 10 maart 2016 21:19 schreef Ethanolic het volgende:
Doe ook wel zieke dingen met excel tbh. Conditionele opmaak, productsom laatst nog. Echt sick skills.
Gewoon 'alt' + '=' ja togquote:Op donderdag 10 maart 2016 21:21 schreef seto het volgende:
ik had laatst =som( getypt en toen wat cellen aangeklikt
Je druk maken over vakantie dagen, relaxen doe je maar in de pauzesquote:Op donderdag 10 maart 2016 21:27 schreef fathank het volgende:
Hoe kun je nou niet weten hoeveel vakantiedagen je per jaar hebt
swsquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:54 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Heb je gladde huidje creme bedrijfje
Mag ik vragen als jij dat zelf in excel bijhoudtquote:Op donderdag 10 maart 2016 21:43 schreef Faeroer het volgende:
HR maakt meestal wel puinhoop van vakantiedagen. 'Collectief ATV', ja dikke lul voor je, bepaal zelf wel of ik vrij neem en wanneer.
Uiteraard, HR is in elk bedrijf incompetent. Iedereen kan https://www.loi.nl/p-4307-praktijkdiploma-loonadministratie-pdl doen. Waarom zou je het niet zelf bijhouden en de uitvoer van die taakjes controleren?quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Mag ik vragen als jij dat zelf in excel bijhoudt
5 jaarquote:Geïnteresseerd in mensen en gezondheid? Dan is onze 5-jarige homeopathie opleiding op Hbo-niveau aan de Homeopathie Academie Nederland wellicht iets voor jou. Je wordt opgeleid tot een professioneel homeopaat, met alle deskundigheid om succesvol in de praktijk te kunnen functioneren.
Sick, kun je mij hier mee over vertellen?quote:
Hey deuce hoe doen ze in het kpd?quote:
toevallig ik ben er ook zo.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 06:12 schreef Deuce92 het volgende:
Zometeen lekkere de lokale Basic Fit slopen.
Jij ook, Drinky?
Prima geslapen zelfs, weegschaal laat zien wat ik graag zie en before foto's van clienten zijn altijd leukquote:
Weet genoeg van voeding af om te cutten of iemand te helpen die thuis wil trainen. Daarnaast logjes bijhouden, gewicht tracken, omtrek tracken, dagelijks aantal kcal aanpassen en berekenen etc.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 08:23 schreef Ethanolic het volgende:
Lol moet je niet zelf eerst FF iets bereiken voor je aan 'clienten' denkt?
Laatst was ik bij de dokter voor een SOA-test. Ging die kerel met een wattenstaafje in mijn plasbuis roeren. Ik had zoiets van: laat maar, dat doet veel te veel pijn. Maar hij stond erop dus toen heb ik hem maar even laten roeren. Later bleek dat ik inderdaad een SOA had. Had de dokter niet tegen mijn wil in mijn plasbuis geroerd, dan had ik mogelijk een flinke infectie gekregen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 08:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Weet genoeg van voeding af om te cutten of iemand te helpen die thuis wil trainen. Daarnaast logjes bijhouden, gewicht tracken, omtrek tracken, dagelijks aantal kcal aanpassen en berekenen etc.
Ze zijn er toch behoorlijk blij mee so...
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 08:23 schreef Ethanolic het volgende:
truequote:Op vrijdag 11 maart 2016 08:30 schreef Questular het volgende:
Zoals alle andere PT-ers die er rond lopen?
Als het werkt dan werkt het, werkt het niet dan zif er iets fout qua kcal inname/ training/ macro's en wordt daarop geanticipeerd.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 08:44 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Laatst was ik bij de dokter voor een SOA-test. Ging die kerel met een wattenstaafje in mijn plasbuis roeren. Ik had zoiets van: laat maar, dat doet veel te veel pijn. Maar hij stond erop dus toen heb ik hem maar even laten roeren. Later bleek dat ik inderdaad een SOA had. Had de dokter niet tegen mijn wil in mijn plasbuis geroerd, dan had ik mogelijk een flinke infectie gekregen.
Moraal van het verhaal: dat mensen er al dan niet blij mee zijn, zegt niets over of het ook goed is of niet.
hoe heb jij dit proces gebruikt bij je 45kg bench na 10 jaar trainen?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:00 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Als het werkt dan werkt het, werkt het niet dan zif er iets fout qua kcal inname/ training/ macro's en wordt daarop geanticipeerd.
echt he laat ze maar praten jij bent de shitquote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:05 schreef BredeBroeder het volgende:
gutteguttegut, mensen zijn jaloers hoor
Ik zwaardvecht al met deuce.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:08 schreef seto het volgende:
misschien kan crip je 3e client worden
die kan wel wat hulp gebruiken
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 06:12 schreef Deuce92 het volgende:
Jij ook, Drinky?
nee hoor, maar ik help wel graag mensen bij wat binnen m'n kennis ligtquote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:05 schreef Crip het volgende:
[..]
echt he laat ze maar praten jij bent de shit
quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Mag ik vragen alsof jij dat zelf in excel bijhoudt
Aldus diegene die een tijd in een Fiat bus reed.quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
als je nu een kkgrote suv rijdt dan wel maar een skoda suberb is toch geen compensatie auto vriend dat is gwn een jan modaal auto
Weet ik veel, ik zeg maar wat. Ken je verder niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
nee hoor, maar ik help wel graag mensen bij wat binnen m'n kennis ligt
Eens.quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:22 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zie echt niet wat er mis is met skoda's hoor?
Waarom meer betalen voor dezelfde auto in een ander jasje (volkswagen, Audi)?
Best aardig maar het blijft VAG meuk.quote:
Goeden vraag.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:01 schreef seto het volgende:
[..]
hoe heb jij dit proces gebruikt bij je 45kg bench na 10 jaar trainen?
En de hele tijd over voetbal praten is ook een vereiste voor een "PT-er".quote:Op vrijdag 11 maart 2016 08:30 schreef Questular het volgende:
Zoals alle andere PT-ers die er rond lopen?
Zeker een Tina Tientonner aan de haak geslagen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 08:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Weet genoeg van voeding af om te cutten of iemand te helpen die thuis wil trainen. Daarnaast logjes bijhouden, gewicht tracken, omtrek tracken, dagelijks aantal kcal aanpassen en berekenen etc.
Ze zijn er toch behoorlijk blij mee so...
we zitten je maar beetje te fucken hoor bbquote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
nee hoor, maar ik help wel graag mensen bij wat binnen m'n kennis ligt
haha nee, dat zou trouwens wel een grotere uitdaging zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:19 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zeker een Tina Tientonner aan de haak geslagen.
ayyyyyyquote:Op vrijdag 11 maart 2016 08:23 schreef Ethanolic het volgende:
oehhhhhquote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:01 schreef seto het volgende:
[..]
hoe heb jij dit proces gebruikt bij je 45kg bench na 10 jaar trainen?
hahhhhhhquote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:05 schreef BredeBroeder het volgende:
gutteguttegut, mensen zijn jaloers hoor
waarom zit je op zac efon zijn insta?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:07 schreef Ethanolic het volgende:
https://www.instagram.com/p/BCma0nYG888/?taken-by=zacefron
natty?
had je hem al eerder laten weten dat je je flex friday selfie ging posten?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hij had laatst een pica van me geliked
was die van vorige week vriend, no stressquote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:03 schreef seto het volgende:
[..]
had je hem al eerder laten weten dat je je flex friday selfie ging posten?
Idem Snakey.quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:08 schreef Klokov het volgende:
Als ik mijn pik had afgehakt, was ik ook van mijn SOA afgeweest. Werkt het, dan werkt het.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:00 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Als het werkt dan werkt het, werkt het niet dan zif er iets fout qua kcal inname/ training/ macro's en wordt daarop geanticipeerd.
Wat ook triest is is jouw taalgebruik.quote:
Dit moeten we snel vertellen aan mensen met Aids. Dat ze hier niet eerder aan hebben gedacht....quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Als ik mijn pik had afgehakt, was ik ook van mijn SOA afgeweest. Werkt het, dan werkt het.
Moraal van het verhaal: dat het werkt, betekent niet dat het goed is.
FU, dan moet ik me eerst rond eten tot formaatje powerlifter.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 08:54 schreef seto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
true
genoeg PTers die niet eens 80kg wegen
Ik heb gelukkig geen aids gehad. Ik doe niet aan seks met negers of homo's.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:00 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Dit moeten we snel vertellen aan mensen met Aids. Dat ze hier niet eerder aan hebben gedacht....
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:02 schreef Verbosity het volgende:
[..]
FU, dan moet ik me eerst rond eten tot formaatje powerlifter.
volgend topic gaat die weer eruitquote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:04 schreef Klokov het volgende:
Smeg heeft nog ff een banner in onze OP gezet.
quote:Je komt niet aan onze OP!! Zit niet aan onze OP als je er geen klote vanaf weet. Praat niet over de OP of de gym persoonlijk als je er godverdomme helemaal geen kut vanaf weet. Blijf weg van dat soort shit want anders kom je dat maar in mijn gezicht zeggen!!!!
Ah: de smagmanuskloon.quote:
Nee ik ga morgen naar de klimwand dus mijn spieren hebben vandaag de rust wel nodig.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 06:12 schreef Deuce92 het volgende:
Jij ook, Drinky?
klimwand is wel baas vriendquote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:10 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee ik ga morgen naar de klimwand dus mijn spieren hebben vandaag de rust wel nodig.
Eerste keer. Fiets er altijd langs maar liep gister gewoon binnen zo van "Hey ik wil klimmen mag ik je vragen als dat kan?". Nu kan ik mijn sick pull-up skills showenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:13 schreef seto het volgende:
[..]
klimwand is wel baas vriend
hoe lang doe je dat al?
sorry verbo jij mag wel mijn PT zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:02 schreef Verbosity het volgende:
[..]
FU, dan moet ik me eerst rond eten tot formaatje powerlifter.
nice, ik wil binnenkort ook eens proberen maar ben bang dat die faeroer daar rondhangtquote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:18 schreef Drinky het volgende:
[..]
Eerste keer. Fiets er altijd langs maar liep gister gewoon binnen zo van "Hey ik wil klimmen mag ik je vragen als dat kan?". Nu kan ik mijn sick pull-up skills showen
Holland Spoor?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:18 schreef seto het volgende:
[..]
sorry verbo jij mag wel mijn PT zijn
[..]
nice, ik wil binnenkort ook eens proberen maar ben bang dat die faeroer daar rondhangt
Watquote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:53 schreef Deuce92 het volgende:
Daarom gewoon een vrouw met een lekkere pik.
jan en dus? ik heb nu weer een jan modaal autoquote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:16 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Aldus diegene die een tijd in een Fiat bus reed.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:46 schreef Dimachaerus het volgende:
KLB / Vrouwen met lelijke geslachtsorganen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:07 schreef Beach het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, pas als je gecondenseerde melk uit een mannetje probeert te zuigenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:02 schreef Faeroer het volgende:
Ik heb net een lactose product gedronken, ben ik nu homo
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:03 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Nee, pas als je gecondenseerde melk uit een mannetje probeert te zuigen
lekker setoquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:06 schreef seto het volgende:
sorry hoor maar 5000 jaar geleden zogen mensen ook al aan elkaars pik en dan zou het nu ineens homo zijn? geloof er geen reet van
gewoon doen wat je lekker vind vriendquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:06 schreef seto het volgende:
sorry hoor maar 5000 jaar geleden zogen mensen ook al aan elkaars pik en dan zou het nu ineens homo zijn? geloof er geen reet van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon no homo zeggen, dan is er niets aan de hand.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:06 schreef seto het volgende:
Welke middeleeuwse marteldokter ben jij geweest.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 08:44 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Laatst was ik bij de dokter voor een SOA-test. Ging die kerel met een wattenstaafje in mijn plasbuis roeren. Ik had zoiets van: laat maar, dat doet veel te veel pijn. Maar hij stond erop dus toen heb ik hem maar even laten roeren. Later bleek dat ik inderdaad een SOA had. Had de dokter niet tegen mijn wil in mijn plasbuis geroerd, dan had ik mogelijk een flinke infectie gekregen.
Moraal van het verhaal: dat mensen er al dan niet blij mee zijn, zegt niets over of het ook goed is of niet.
Deed mijn dokter ook, maar dan is de moraal wat minder dringend.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Welke middeleeuwse marteldokter ben jij geweest.
In Nederland pissen we in een potje en nemen ze wat bloed.
Je bent nog blauwquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:27 schreef Snakey het volgende:
Minna Pajulahti, meh or yer?![]()
[ afbeelding ]
Iets teveel AAS wat mij betreft.
Van de heupen naar boven denk je man, van de heupen naar beneden denk je vrouwquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:27 schreef Snakey het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.instagram.com/p/BCya4QPsTGd/quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Van de heupen naar boven denk je man, van de heupen naar beneden denk je vrouw
beetje rare combinatie
Zou wel proberen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:27 schreef Snakey het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:56 schreef Deuce92 het volgende:
Zou haar zoete eeltpoten wel over m'n dopje willen voelen schuren.
Mjah de face is ook al mannelijk geworden.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:30 schreef Faeroer het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/BCya4QPsTGd/
Wat is dit
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah de face is ook al mannelijk geworden.
Maarja als ze op m'n bed ligt zou ik mijn piemel er wel in doen.
Nohomo tochquote:
Dat is gewoon fullhomo vriend. Er zijn mannen die ik liever zou doen dan zo'n chick (nohomo)quote:
Welke? (Nohomo)quote:Op zaterdag 12 maart 2016 03:13 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dat is gewoon fullhomo vriend. Er zijn mannen die ik liever zou doen dan zo'n chick (nohomo)
Ga je weer gym dan? Heb je nog nooit gezien daarquote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:41 schreef Montelly het volgende:
Wie heeft al gym gesloopt? Ik doe dat niet meer, laat alle spulle netjes achter...ruim zelfs schijven op.
Heb f4f gepakt, heb nog een maand😜quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:55 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ga je weer gym dan? Heb je nog nooit gezien daar
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb f4f gepakt, heb nog een maand😜
allemaal nieuwe schijven toch alleen te weinig dumbells maar heb al geklaagtquote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:41 schreef Montelly het volgende:
Wie heeft al gym gesloopt? Ik doe dat niet meer, laat alle spulle netjes achter...ruim zelfs schijven op.
Hahaha ja, heer bokelweg, oude gym van clumsy😆quote:
Kaas, er loopt ook zon blonde(russisch?) fitchick rond, echt killerbody 8/10quote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
allemaal nieuwe schijven toch alleen te weinig dumbells maar heb al geklaagt
Wanneer ik dat Google zie ik een politieauto, geen goed tekenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:12 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hahaha ja, heer bokelweg, oude gym van clumsy😆
zal ff kijken volgende x weet ff neit wie jij bedoeltquote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
Kaas, er loopt ook zon blonde(russisch?) fitchick rond, echt killerbody 8/10
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:16 schreef Faeroer het volgende:h
[..]
Wanneer ik dat Google zie ik een politieauto, geen goed teken
Staat links achterin, niet op foto te zien.quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:32 schreef Montelly het volgende:
[..]
Staat links achterin, niet op foto te zien.
Bekijk de hoeveelheid aan trackers op fok maar eens met ghosteryquote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:35 schreef stinkie het volgende:
Net een brief naar Interpolis (papier, envelop, postzegel voor de jongere onder ons) in de brievenbus gegooid. Nu allemaal Interpolis spam op fok. Ik voel mij bespied
Stuk of 40 ofzoquote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Bekijk de hoeveelheid aan trackers op fok maar eens met ghostery
5 ads geblokt en 7 trackersquote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:56 schreef Beach het volgende:
[..]
dus die tracker ook wat ik via s-mail verstuur?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:56 schreef Beach het volgende:
[..]
niet alleen dat, maar fok vreet zo gigantisch veel resources. Echt een lompe site geworden vanwege alle ads en trackers die geladen worden, gaat helemaal nergens over.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:56 schreef Beach het volgende:
[..]
nice, moet je je browser open houden?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:05 schreef Dimachaerus het volgende:
dat bol.com livechat met klantenservice werkt wel nice zeg
had vraagje over status van mn bestelling en krijg over paar dagen bericht
stoer hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:29 schreef Drinky het volgende:
2 uur in de klimhal doorgebracht net. Zieke pomp in onderarmen, ik voel ze helemaal niet meer. Stapje boven farmer walks. Wel geinig om te doen.
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
nice, moet je je browser open houden?
ik ben al 5 meter als ik rechtop sta vriendquote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
stoer hoor
zat je toen ineens 5 meter in de lucht??
Alvast sterkte met morgenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:29 schreef Drinky het volgende:
2 uur in de klimhal doorgebracht net. Zieke pomp in onderarmen, ik voel ze helemaal niet meer. Stapje boven farmer walks. Wel geinig om te doen.
Ik doe ook snatches als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:28 schreef Ethanolic het volgende:
ik heb vandaag gelift tijdens de crossfit les
ze deden 'snatches' lol
Morgen gewoon weer liften vriend. Het enige waar ik last van had waren mijn onderarmen, de rest is een beetje onbenut gebleven lijkt welquote:
quote:
lolquote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:28 schreef Ethanolic het volgende:
ze deden 'snatches' lol
ik denk dat ik het snap?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:32 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik doe ook snatches als je begrijpt wat ik bedoel.
[..]
Morgen gewoon weer liften vriend. Het enige waar ik last van had waren mijn onderarmen, de rest is een beetje onbenut gebleven lijkt wel
Hey kan je die woordje spoileren?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik denk dat ik het snap?
bedoel je een kutje?
skipping snatches?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:28 schreef Ethanolic het volgende:
ze deden 'snatches' lol
Moet je ghostery eens tijdelijk disablen...quote:
dan heb ik weer 7 trackersquote:
Dan krijg je er een stuk meer dan 7quote:
quote:31 Jarige Vakkenvuller Neemt Plots Ontslag, Geeft Z'n Baas De Middelvinger Na het winnen van ¤892,329 Tijdens Z'n Lunch Pauze!
Zo makkelijk kan het zijn jongen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:51 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)oetbalwedstrijd.html
ze wordt er ook echt geil van hnnngggg
jahoorquote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:10 schreef fathank het volgende:
Heey beach
Zijn er ook mensen die je wel sympathiek vindt?
Goeie bicepsquote:
Een boei. Zinkt niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:05 schreef Ethanolic het volgende:
Waar is clumsy eigenlijk? Gezonken in de Jan Tiel??
Gewoon ff crewbash zetten, dat werkt altijd wel redelijk.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:29 schreef Drinky het volgende:
Het valt me op dat het de laatste tijd een stuk moeilijker is geworden om een ban te krijgen hier, valt me een beetje tegen.
gebrek aan crew maakt dat ook niet makkelijkquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:16 schreef Klokov het volgende:
[..]
Gewoon ff crewbash zetten, dat werkt altijd wel redelijk.
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:51 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)oetbalwedstrijd.html
ze wordt er ook echt geil van hnnngggg
'Bleek'quote:Op zondag 13 maart 2016 00:21 schreef Deuce92 het volgende:
hey drinky
was bij een jongedame die domina bleek te zijn
moest wel even aan jou denken tijdens de daad
quote:Op zondag 13 maart 2016 01:06 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/ik_moet_kotsen.html
hey seto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Plaats userpics uit het userfototopic hier.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:29 schreef Drinky het volgende:
Het valt me op dat het de laatste tijd een stuk moeilijker is geworden om een ban te krijgen hier, valt me een beetje tegen.
wil je picquote:Op zondag 13 maart 2016 13:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Plaats userpics uit het userfototopic hier.
Montelly was de cuck van Deuce en zijn domina.quote:
Hehehequote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
gebrek aan crew maakt dat ook niet makkelijk
Aub niet zo homofoob doen. Dat kan mensen triggeren. Laten we FOK! tot een veilige omgeving maken voor iedereen.quote:Op zondag 13 maart 2016 17:29 schreef seto het volgende:
hebben we homo's hier??? liever worden er ff maatregelen genomen
IS style van het hoogste gebouw afquote:Op zondag 13 maart 2016 17:29 schreef seto het volgende:
hebben we homo's hier??? liever worden er ff maatregelen genomen
Dat is onmenselijk.quote:Op zondag 13 maart 2016 17:51 schreef Dimachaerus het volgende:
Gwn clumsy eroverheen laten rollen toch
Maar goed dat jij moslim bent en niet kan discrimineren anders was dit banwaardig.quote:
Denk niet dat ze daardoor van hun homoseksualiteit afkomen. Beter iemand anders eroverheen.quote:Op zondag 13 maart 2016 17:51 schreef Dimachaerus het volgende:
Gwn clumsy eroverheen laten rollen toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |