hoeft nietquote:Op donderdag 10 maart 2016 12:39 schreef Drinky het volgende:
[..]
Sexy wijze man heb ik vernomen.
En het is heel*
soort van YouTube maar dan beter.quote:
Ecco maakt prima schoenen.quote:
daar gaan al je toekomstige notesquote:Op donderdag 10 maart 2016 14:08 schreef Klokov het volgende:
MED / En ook smegmanus stopt
DE GYM zal nooit meer hetzelfde zijn
mag ik vragen als jij wigger bent?quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:09 schreef BredeBroeder het volgende:
Ey drinky, die timbs zitten wel echt foking chill
de nieuwere modellen hebben ze een facelift gegeven, maar de iets oudere, man man man man manquote:Op donderdag 10 maart 2016 14:22 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zie echt niet wat er mis is met skoda's hoor?
Waarom meer betalen voor dezelfde auto in een ander jasje (volkswagen, Audi)?
Heb er ook in gezeten en is echt wel mooi dingetje hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:08 schreef Klokov het volgende:
MED / En ook smegmanus stopt
DE GYM zal nooit meer hetzelfde zijn
als je nu een kkgrote suv rijdt dan wel maar een skoda suberb is toch geen compensatie auto vriend dat is gwn een jan modaal autoquote:
hahahah echt hequote:Op donderdag 10 maart 2016 16:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lol je bent wel lief als je zo stoer doet bredeboi
Denk dat die doelt op het gehaat op een bepaald schoenenautomerkquote:Op donderdag 10 maart 2016 16:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
als je nu een kkgrote suv rijdt dan wel maar een skoda suberb is toch geen compensatie auto vriend dat is gwn een jan modaal auto
Pas op met wat je zegt, weet waar je woont eh.quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lol je bent wel lief als je zo stoer doet bredeboi
Nicequote:
Liverpool - Man United om 21:05quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:02 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Pas op met wat je zegt, weet waar je woont eh.
[..]
Nice
Ey om 21:00 filemon
weleens van gehoordquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hahahaha wtf weet je niet wie rembo en rembo zijn dan
Deze man.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:24 schreef kaasplankje het volgende:
best ever man door rembo en rembo leerden wij wat echt belangrijk was in het leven
ayyyquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:51 schreef fathank het volgende:
Ik zou klokov wel een keer bij Maxim Hartman willen zien.
'dan pak je zon Bell met je blote mannenklauwen en ga je er een beetje mee staan zwaaien?'
-'zou je het kunnen noemen maar voor de zekerheid zal ik het je even uitleggen met behulp van een spreadsheet. Heb ik al gezegd dat ik 1.94m lang ben?'
Moest aan een computer denkenquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:51 schreef fathank het volgende:
'dan pak je zon Bell met je blote mannenklauwen en ga je er een beetje mee staan zwaaien?'
-'zou je het kunnen noemen maar voor de zekerheid zal ik het je even uitleggen met behulp van een spreadsheet. Heb ik al gezegd dat ik 1.94m lang ben?'
hahahahquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:51 schreef fathank het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |