hoeft nietquote:Op donderdag 10 maart 2016 12:39 schreef Drinky het volgende:
[..]
Sexy wijze man heb ik vernomen.
En het is heel*
soort van YouTube maar dan beter.quote:
Ecco maakt prima schoenen.quote:
daar gaan al je toekomstige notesquote:Op donderdag 10 maart 2016 14:08 schreef Klokov het volgende:
MED / En ook smegmanus stopt
DE GYM zal nooit meer hetzelfde zijn
mag ik vragen als jij wigger bent?quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:09 schreef BredeBroeder het volgende:
Ey drinky, die timbs zitten wel echt foking chill
de nieuwere modellen hebben ze een facelift gegeven, maar de iets oudere, man man man man manquote:Op donderdag 10 maart 2016 14:22 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zie echt niet wat er mis is met skoda's hoor?
Waarom meer betalen voor dezelfde auto in een ander jasje (volkswagen, Audi)?
Heb er ook in gezeten en is echt wel mooi dingetje hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:08 schreef Klokov het volgende:
MED / En ook smegmanus stopt
DE GYM zal nooit meer hetzelfde zijn
als je nu een kkgrote suv rijdt dan wel maar een skoda suberb is toch geen compensatie auto vriend dat is gwn een jan modaal autoquote:
hahahah echt hequote:Op donderdag 10 maart 2016 16:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lol je bent wel lief als je zo stoer doet bredeboi
Denk dat die doelt op het gehaat op een bepaald schoenenautomerkquote:Op donderdag 10 maart 2016 16:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
als je nu een kkgrote suv rijdt dan wel maar een skoda suberb is toch geen compensatie auto vriend dat is gwn een jan modaal auto
Pas op met wat je zegt, weet waar je woont eh.quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lol je bent wel lief als je zo stoer doet bredeboi
Nicequote:
Liverpool - Man United om 21:05quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:02 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Pas op met wat je zegt, weet waar je woont eh.
[..]
Nice
Ey om 21:00 filemon
weleens van gehoordquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hahahaha wtf weet je niet wie rembo en rembo zijn dan
Deze man.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:24 schreef kaasplankje het volgende:
best ever man door rembo en rembo leerden wij wat echt belangrijk was in het leven
ayyyquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:51 schreef fathank het volgende:
Ik zou klokov wel een keer bij Maxim Hartman willen zien.
'dan pak je zon Bell met je blote mannenklauwen en ga je er een beetje mee staan zwaaien?'
-'zou je het kunnen noemen maar voor de zekerheid zal ik het je even uitleggen met behulp van een spreadsheet. Heb ik al gezegd dat ik 1.94m lang ben?'
Moest aan een computer denkenquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:51 schreef fathank het volgende:
'dan pak je zon Bell met je blote mannenklauwen en ga je er een beetje mee staan zwaaien?'
-'zou je het kunnen noemen maar voor de zekerheid zal ik het je even uitleggen met behulp van een spreadsheet. Heb ik al gezegd dat ik 1.94m lang ben?'
hahahahquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:51 schreef fathank het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Mijn penor jongen, kan niet groter nu gewoon. Kom lekker Skypen en laat het zien in een screenshare, ik ga echt helemaal los met jouw productsom formulequote:Op donderdag 10 maart 2016 21:19 schreef Ethanolic het volgende:
Doe ook wel zieke dingen met excel tbh. Conditionele opmaak, productsom laatst nog. Echt sick skills.
Gewoon 'alt' + '=' ja togquote:Op donderdag 10 maart 2016 21:21 schreef seto het volgende:
ik had laatst =som( getypt en toen wat cellen aangeklikt
Je druk maken over vakantie dagen, relaxen doe je maar in de pauzesquote:Op donderdag 10 maart 2016 21:27 schreef fathank het volgende:
Hoe kun je nou niet weten hoeveel vakantiedagen je per jaar hebt
swsquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:54 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Heb je gladde huidje creme bedrijfje
Mag ik vragen als jij dat zelf in excel bijhoudtquote:Op donderdag 10 maart 2016 21:43 schreef Faeroer het volgende:
HR maakt meestal wel puinhoop van vakantiedagen. 'Collectief ATV', ja dikke lul voor je, bepaal zelf wel of ik vrij neem en wanneer.
Uiteraard, HR is in elk bedrijf incompetent. Iedereen kan https://www.loi.nl/p-4307-praktijkdiploma-loonadministratie-pdl doen. Waarom zou je het niet zelf bijhouden en de uitvoer van die taakjes controleren?quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Mag ik vragen als jij dat zelf in excel bijhoudt
5 jaarquote:Geïnteresseerd in mensen en gezondheid? Dan is onze 5-jarige homeopathie opleiding op Hbo-niveau aan de Homeopathie Academie Nederland wellicht iets voor jou. Je wordt opgeleid tot een professioneel homeopaat, met alle deskundigheid om succesvol in de praktijk te kunnen functioneren.
Sick, kun je mij hier mee over vertellen?quote:
Hey deuce hoe doen ze in het kpd?quote:
toevallig ik ben er ook zo.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 06:12 schreef Deuce92 het volgende:
Zometeen lekkere de lokale Basic Fit slopen.
Jij ook, Drinky?
Prima geslapen zelfs, weegschaal laat zien wat ik graag zie en before foto's van clienten zijn altijd leukquote:
Weet genoeg van voeding af om te cutten of iemand te helpen die thuis wil trainen. Daarnaast logjes bijhouden, gewicht tracken, omtrek tracken, dagelijks aantal kcal aanpassen en berekenen etc.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 08:23 schreef Ethanolic het volgende:
Lol moet je niet zelf eerst FF iets bereiken voor je aan 'clienten' denkt?
Laatst was ik bij de dokter voor een SOA-test. Ging die kerel met een wattenstaafje in mijn plasbuis roeren. Ik had zoiets van: laat maar, dat doet veel te veel pijn. Maar hij stond erop dus toen heb ik hem maar even laten roeren. Later bleek dat ik inderdaad een SOA had. Had de dokter niet tegen mijn wil in mijn plasbuis geroerd, dan had ik mogelijk een flinke infectie gekregen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 08:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Weet genoeg van voeding af om te cutten of iemand te helpen die thuis wil trainen. Daarnaast logjes bijhouden, gewicht tracken, omtrek tracken, dagelijks aantal kcal aanpassen en berekenen etc.
Ze zijn er toch behoorlijk blij mee so...
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 08:23 schreef Ethanolic het volgende:
Lol moet je niet zelf eerst FF iets bereiken voor je aan 'clienten' denkt?
truequote:Op vrijdag 11 maart 2016 08:30 schreef Questular het volgende:
Zoals alle andere PT-ers die er rond lopen?
Als het werkt dan werkt het, werkt het niet dan zif er iets fout qua kcal inname/ training/ macro's en wordt daarop geanticipeerd.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 08:44 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Laatst was ik bij de dokter voor een SOA-test. Ging die kerel met een wattenstaafje in mijn plasbuis roeren. Ik had zoiets van: laat maar, dat doet veel te veel pijn. Maar hij stond erop dus toen heb ik hem maar even laten roeren. Later bleek dat ik inderdaad een SOA had. Had de dokter niet tegen mijn wil in mijn plasbuis geroerd, dan had ik mogelijk een flinke infectie gekregen.
Moraal van het verhaal: dat mensen er al dan niet blij mee zijn, zegt niets over of het ook goed is of niet.
hoe heb jij dit proces gebruikt bij je 45kg bench na 10 jaar trainen?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:00 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Als het werkt dan werkt het, werkt het niet dan zif er iets fout qua kcal inname/ training/ macro's en wordt daarop geanticipeerd.
echt he laat ze maar praten jij bent de shitquote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:05 schreef BredeBroeder het volgende:
gutteguttegut, mensen zijn jaloers hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |