Ik doe ook snatches als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:28 schreef Ethanolic het volgende:
ik heb vandaag gelift tijdens de crossfit les
ze deden 'snatches' lol
Morgen gewoon weer liften vriend. Het enige waar ik last van had waren mijn onderarmen, de rest is een beetje onbenut gebleven lijkt welquote:
quote:
lolquote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:28 schreef Ethanolic het volgende:
ze deden 'snatches' lol
ik denk dat ik het snap?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:32 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik doe ook snatches als je begrijpt wat ik bedoel.
[..]
Morgen gewoon weer liften vriend. Het enige waar ik last van had waren mijn onderarmen, de rest is een beetje onbenut gebleven lijkt wel
Hey kan je die woordje spoileren?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik denk dat ik het snap?
bedoel je een kutje?
skipping snatches?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:28 schreef Ethanolic het volgende:
ze deden 'snatches' lol
Moet je ghostery eens tijdelijk disablen...quote:
dan heb ik weer 7 trackersquote:
Dan krijg je er een stuk meer dan 7quote:
quote:31 Jarige Vakkenvuller Neemt Plots Ontslag, Geeft Z'n Baas De Middelvinger Na het winnen van ¤892,329 Tijdens Z'n Lunch Pauze!
Zo makkelijk kan het zijn jongen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:51 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)oetbalwedstrijd.html
ze wordt er ook echt geil van hnnngggg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jahoorquote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:10 schreef fathank het volgende:
Heey beach
Zijn er ook mensen die je wel sympathiek vindt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |