Wanneer ik dat Google zie ik een politieauto, geen goed tekenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:12 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hahaha ja, heer bokelweg, oude gym van clumsy😆
zal ff kijken volgende x weet ff neit wie jij bedoeltquote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
Kaas, er loopt ook zon blonde(russisch?) fitchick rond, echt killerbody 8/10
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:16 schreef Faeroer het volgende:h
[..]
Wanneer ik dat Google zie ik een politieauto, geen goed teken
Staat links achterin, niet op foto te zien.quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:32 schreef Montelly het volgende:
[..]
Staat links achterin, niet op foto te zien.
Bekijk de hoeveelheid aan trackers op fok maar eens met ghosteryquote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:35 schreef stinkie het volgende:
Net een brief naar Interpolis (papier, envelop, postzegel voor de jongere onder ons) in de brievenbus gegooid. Nu allemaal Interpolis spam op fok. Ik voel mij bespied
Stuk of 40 ofzoquote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Bekijk de hoeveelheid aan trackers op fok maar eens met ghostery
5 ads geblokt en 7 trackersquote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:56 schreef Beach het volgende:
[..]
dus die tracker ook wat ik via s-mail verstuur?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:56 schreef Beach het volgende:
[..]
niet alleen dat, maar fok vreet zo gigantisch veel resources. Echt een lompe site geworden vanwege alle ads en trackers die geladen worden, gaat helemaal nergens over.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:56 schreef Beach het volgende:
[..]
nice, moet je je browser open houden?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:05 schreef Dimachaerus het volgende:
dat bol.com livechat met klantenservice werkt wel nice zeg
had vraagje over status van mn bestelling en krijg over paar dagen bericht
stoer hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:29 schreef Drinky het volgende:
2 uur in de klimhal doorgebracht net. Zieke pomp in onderarmen, ik voel ze helemaal niet meer. Stapje boven farmer walks. Wel geinig om te doen.
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
nice, moet je je browser open houden?
ik ben al 5 meter als ik rechtop sta vriendquote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
stoer hoor
zat je toen ineens 5 meter in de lucht??
Alvast sterkte met morgenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:29 schreef Drinky het volgende:
2 uur in de klimhal doorgebracht net. Zieke pomp in onderarmen, ik voel ze helemaal niet meer. Stapje boven farmer walks. Wel geinig om te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |