Watquote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:53 schreef Deuce92 het volgende:
Daarom gewoon een vrouw met een lekkere pik.
jan en dus? ik heb nu weer een jan modaal autoquote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:16 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Aldus diegene die een tijd in een Fiat bus reed.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:46 schreef Dimachaerus het volgende:
KLB / Vrouwen met lelijke geslachtsorganen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:07 schreef Beach het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, pas als je gecondenseerde melk uit een mannetje probeert te zuigenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:02 schreef Faeroer het volgende:
Ik heb net een lactose product gedronken, ben ik nu homo
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:03 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Nee, pas als je gecondenseerde melk uit een mannetje probeert te zuigen
lekker setoquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:06 schreef seto het volgende:
sorry hoor maar 5000 jaar geleden zogen mensen ook al aan elkaars pik en dan zou het nu ineens homo zijn? geloof er geen reet van
gewoon doen wat je lekker vind vriendquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:06 schreef seto het volgende:
sorry hoor maar 5000 jaar geleden zogen mensen ook al aan elkaars pik en dan zou het nu ineens homo zijn? geloof er geen reet van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon no homo zeggen, dan is er niets aan de hand.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:06 schreef seto het volgende:
Welke middeleeuwse marteldokter ben jij geweest.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 08:44 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Laatst was ik bij de dokter voor een SOA-test. Ging die kerel met een wattenstaafje in mijn plasbuis roeren. Ik had zoiets van: laat maar, dat doet veel te veel pijn. Maar hij stond erop dus toen heb ik hem maar even laten roeren. Later bleek dat ik inderdaad een SOA had. Had de dokter niet tegen mijn wil in mijn plasbuis geroerd, dan had ik mogelijk een flinke infectie gekregen.
Moraal van het verhaal: dat mensen er al dan niet blij mee zijn, zegt niets over of het ook goed is of niet.
Deed mijn dokter ook, maar dan is de moraal wat minder dringend.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Welke middeleeuwse marteldokter ben jij geweest.
In Nederland pissen we in een potje en nemen ze wat bloed.
Je bent nog blauwquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:27 schreef Snakey het volgende:
Minna Pajulahti, meh or yer?![]()
[ afbeelding ]
Iets teveel AAS wat mij betreft.
Van de heupen naar boven denk je man, van de heupen naar beneden denk je vrouwquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:27 schreef Snakey het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.instagram.com/p/BCya4QPsTGd/quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Van de heupen naar boven denk je man, van de heupen naar beneden denk je vrouw
beetje rare combinatie
Zou wel proberen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:27 schreef Snakey het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:56 schreef Deuce92 het volgende:
Zou haar zoete eeltpoten wel over m'n dopje willen voelen schuren.
Mjah de face is ook al mannelijk geworden.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:30 schreef Faeroer het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/BCya4QPsTGd/
Wat is dit
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah de face is ook al mannelijk geworden.
Maarja als ze op m'n bed ligt zou ik mijn piemel er wel in doen.
Nohomo tochquote:
Dat is gewoon fullhomo vriend. Er zijn mannen die ik liever zou doen dan zo'n chick (nohomo)quote:
Welke? (Nohomo)quote:Op zaterdag 12 maart 2016 03:13 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dat is gewoon fullhomo vriend. Er zijn mannen die ik liever zou doen dan zo'n chick (nohomo)
Ga je weer gym dan? Heb je nog nooit gezien daarquote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:41 schreef Montelly het volgende:
Wie heeft al gym gesloopt? Ik doe dat niet meer, laat alle spulle netjes achter...ruim zelfs schijven op.
Heb f4f gepakt, heb nog een maand😜quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:55 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ga je weer gym dan? Heb je nog nooit gezien daar
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb f4f gepakt, heb nog een maand😜
allemaal nieuwe schijven toch alleen te weinig dumbells maar heb al geklaagtquote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:41 schreef Montelly het volgende:
Wie heeft al gym gesloopt? Ik doe dat niet meer, laat alle spulle netjes achter...ruim zelfs schijven op.
Hahaha ja, heer bokelweg, oude gym van clumsy😆quote:
Kaas, er loopt ook zon blonde(russisch?) fitchick rond, echt killerbody 8/10quote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
allemaal nieuwe schijven toch alleen te weinig dumbells maar heb al geklaagt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |