Ik zwaardvecht al met deuce.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:08 schreef seto het volgende:
misschien kan crip je 3e client worden
die kan wel wat hulp gebruiken
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 06:12 schreef Deuce92 het volgende:
Zometeen lekkere de lokale Basic Fit slopen.
Jij ook, Drinky?
nee hoor, maar ik help wel graag mensen bij wat binnen m'n kennis ligtquote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:05 schreef Crip het volgende:
[..]
echt he laat ze maar praten jij bent de shit
quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Mag ik vragen alsof jij dat zelf in excel bijhoudt
Aldus diegene die een tijd in een Fiat bus reed.quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
als je nu een kkgrote suv rijdt dan wel maar een skoda suberb is toch geen compensatie auto vriend dat is gwn een jan modaal auto
Weet ik veel, ik zeg maar wat. Ken je verder niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
nee hoor, maar ik help wel graag mensen bij wat binnen m'n kennis ligt
Eens.quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:22 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zie echt niet wat er mis is met skoda's hoor?
Waarom meer betalen voor dezelfde auto in een ander jasje (volkswagen, Audi)?
Best aardig maar het blijft VAG meuk.quote:
Goeden vraag.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:01 schreef seto het volgende:
[..]
hoe heb jij dit proces gebruikt bij je 45kg bench na 10 jaar trainen?
En de hele tijd over voetbal praten is ook een vereiste voor een "PT-er".quote:Op vrijdag 11 maart 2016 08:30 schreef Questular het volgende:
Zoals alle andere PT-ers die er rond lopen?
Zeker een Tina Tientonner aan de haak geslagen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 08:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Weet genoeg van voeding af om te cutten of iemand te helpen die thuis wil trainen. Daarnaast logjes bijhouden, gewicht tracken, omtrek tracken, dagelijks aantal kcal aanpassen en berekenen etc.
Ze zijn er toch behoorlijk blij mee so...
we zitten je maar beetje te fucken hoor bbquote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
nee hoor, maar ik help wel graag mensen bij wat binnen m'n kennis ligt
haha nee, dat zou trouwens wel een grotere uitdaging zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:19 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zeker een Tina Tientonner aan de haak geslagen.
ayyyyyyquote:Op vrijdag 11 maart 2016 08:23 schreef Ethanolic het volgende:
Lol moet je niet zelf eerst FF iets bereiken voor je aan 'clienten' denkt?
oehhhhhquote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:01 schreef seto het volgende:
[..]
hoe heb jij dit proces gebruikt bij je 45kg bench na 10 jaar trainen?
hahhhhhhquote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:05 schreef BredeBroeder het volgende:
gutteguttegut, mensen zijn jaloers hoor
waarom zit je op zac efon zijn insta?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:07 schreef Ethanolic het volgende:
https://www.instagram.com/p/BCma0nYG888/?taken-by=zacefron
natty?
had je hem al eerder laten weten dat je je flex friday selfie ging posten?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hij had laatst een pica van me geliked
was die van vorige week vriend, no stressquote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:03 schreef seto het volgende:
[..]
had je hem al eerder laten weten dat je je flex friday selfie ging posten?
Idem Snakey.quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:08 schreef Klokov het volgende:
MED / En ook smegmanus stopt
DE GYM zal nooit meer hetzelfde zijn
Als ik mijn pik had afgehakt, was ik ook van mijn SOA afgeweest. Werkt het, dan werkt het.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:00 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Als het werkt dan werkt het, werkt het niet dan zif er iets fout qua kcal inname/ training/ macro's en wordt daarop geanticipeerd.
Wat ook triest is is jouw taalgebruik.quote:
Dit moeten we snel vertellen aan mensen met Aids. Dat ze hier niet eerder aan hebben gedacht....quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Als ik mijn pik had afgehakt, was ik ook van mijn SOA afgeweest. Werkt het, dan werkt het.
Moraal van het verhaal: dat het werkt, betekent niet dat het goed is.
FU, dan moet ik me eerst rond eten tot formaatje powerlifter.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 08:54 schreef seto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
true
genoeg PTers die niet eens 80kg wegen
Ik heb gelukkig geen aids gehad. Ik doe niet aan seks met negers of homo's.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:00 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Dit moeten we snel vertellen aan mensen met Aids. Dat ze hier niet eerder aan hebben gedacht....
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:02 schreef Verbosity het volgende:
[..]
FU, dan moet ik me eerst rond eten tot formaatje powerlifter.
volgend topic gaat die weer eruitquote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:04 schreef Klokov het volgende:
Smeg heeft nog ff een banner in onze OP gezet.
quote:Je komt niet aan onze OP!! Zit niet aan onze OP als je er geen klote vanaf weet. Praat niet over de OP of de gym persoonlijk als je er godverdomme helemaal geen kut vanaf weet. Blijf weg van dat soort shit want anders kom je dat maar in mijn gezicht zeggen!!!!
Ah: de smagmanuskloon.quote:
Nee ik ga morgen naar de klimwand dus mijn spieren hebben vandaag de rust wel nodig.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 06:12 schreef Deuce92 het volgende:
Zometeen lekkere de lokale Basic Fit slopen.
Jij ook, Drinky?
klimwand is wel baas vriendquote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:10 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee ik ga morgen naar de klimwand dus mijn spieren hebben vandaag de rust wel nodig.
Eerste keer. Fiets er altijd langs maar liep gister gewoon binnen zo van "Hey ik wil klimmen mag ik je vragen als dat kan?". Nu kan ik mijn sick pull-up skills showenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:13 schreef seto het volgende:
[..]
klimwand is wel baas vriend
hoe lang doe je dat al?
sorry verbo jij mag wel mijn PT zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:02 schreef Verbosity het volgende:
[..]
FU, dan moet ik me eerst rond eten tot formaatje powerlifter.
nice, ik wil binnenkort ook eens proberen maar ben bang dat die faeroer daar rondhangtquote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:18 schreef Drinky het volgende:
[..]
Eerste keer. Fiets er altijd langs maar liep gister gewoon binnen zo van "Hey ik wil klimmen mag ik je vragen als dat kan?". Nu kan ik mijn sick pull-up skills showen
Holland Spoor?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:18 schreef seto het volgende:
[..]
sorry verbo jij mag wel mijn PT zijn
[..]
nice, ik wil binnenkort ook eens proberen maar ben bang dat die faeroer daar rondhangt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |