Die zijn bang voor hackers. Dat iemand op afstand je camera overneemt en je afperst met heimelijk genomen foto's.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Mensen (meestal meiden) met plakkertjes voor hun webcam... waarom? Ze zijn blijkbaar bang dat er beelden gemaakt worden waar ze niet op zitten te wachten (naakt?) maar is daar dan aanleiding voor? Zijn ze dus eigenlijk geile tieners? En de meiden die geen plakkertjes plakken maakt het dus niks uit?
Omdat er vaak genoeg webcams gehackt worden en aan kunnen gezet worden zonder dat je het door hebt. Wat heeft het te maken met geil zijn of niet,quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Mensen (meestal meiden) met plakkertjes voor hun webcam... waarom? Ze zijn blijkbaar bang dat er beelden gemaakt worden waar ze niet op zitten te wachten (naakt?) maar is daar dan aanleiding voor? Zijn ze dus eigenlijk geile tieners? En de meiden die geen plakkertjes plakken maakt het dus niks uit?
Stoppen veel mods en FA's de laatste tijd.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:37 schreef Klokov het volgende:
R.i.p. Snakey: MED / Snakey stopt als FA.
Komt doordat ze zich niet met de nieuwe positieve richting van FOK! kunnen identificeren.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Stoppen veel mods en FA's de laatste tijd.
nieuwe beleid van fok werpt zn vruchten afquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Stoppen veel mods en FA's de laatste tijd.
ik hoop echt van nietquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:41 schreef Crip het volgende:
FOK! gaat sws dedde binnenkort, denk ik. inb4 ban
stuur je nmmrquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
dan hebben we nooit meer contact met elkaar
nowk
Wrm niet op maat?quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:48 schreef stinkie het volgende:
Sterke verhalen: pak passen blijft kut als je geen skinny manlet bent
Ik wacht op de MED.quote:
DM mij je tetten en ik zal het overwegen.quote:
Ja idd daarom vroeg ik het ookquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:51 schreef Stimorol- het volgende:
Crip is wel geil op snapchat. Heb alles gezien.
baby is een lekkere Dquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:51 schreef smegmanus het volgende:
[..]
DM mij je tetten en ik zal het overwegen.
Gast, ik moet minstens een penis van 17 cm in mij hebben, wtf moet ik met die Turkse worst van 13 cm?quote:
Hey Smegmanus, lang niet gezien hier. Komt dat doordat wij ons de laatste tijd zo goed gedragen?quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gast, ik moet minstens een penis van 17 cm in mij hebben, wtf moet ik met die Turkse worst van 13 cm?
Gewoon maatpak vriendquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:48 schreef stinkie het volgende:
Sterke verhalen: pak passen blijft kut als je geen skinny manlet bent
Ik zie aan je notes dat jij je keurig gedragen hebt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:54 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hey Smegmanus, lang niet gezien hier. Komt dat doordat wij ons de laatste tijd zo goed gedragen?
Ja, als jij heel nat wordt kan dit weleens gebeuren, helemaal als je een Turkse worst van 13 hebt.quote:
ja ik wil me dit ook gwn niet voorstellen stimoquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, als jij heel nat wordt kan dit weleens gebeuren, helemaal als je een Turkse worst van 13 hebt.
Dan kun je ook gewoon vuist erin duwenquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, ik ben strak, srs. Maar ik moet gewoon veel hebben wil ik er van genieten.
de kleermaker is er nog even flink op losgegaan. Bespoke is overdreven voor alleen op kantoor zitten tussen de suit supply en Barsoi 2 voor 1 plakzooi.quote:
Opscheppen over strakheid is het vrouwelijke equivalent van mannen die opscheppen over de grootte van hun penis.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dus dan mag je een paar verwijderen i.h.k.v. het nieuwe FOK!positiviteitsbeleid. Zie o.a.:quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:55 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik zie aan je notes dat jij je keurig gedragen hebt.
quote:Op woensdag 3 januari 2016 12:56 schreef Danny het volgende:
[..]
M.b.t. notes: wanneer mensen zich goed gedragen worden notes kwijtgescholden.
Ehm. Ik doel op lengte?quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dan kun je ook gewoon vuist erin duwen
Waarom zou je daar ffs over opscheppen? Je kan dat trainen hoor. Weet niet.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:56 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Opscheppen over strakheid is het vrouwelijke equivalent van mannen die opscheppen over de grootte van hun penis.
jij voelt toch alleen de laatste 6cmquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
hoezo, er komt ook een baby uitquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:58 schreef Stimorol- het volgende:
Hoe kun je je vuist in je kut douwen man dat is toch vet pijnlijk
Te strak/ondiep is ook niet fijn.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:56 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Opscheppen over strakheid is het vrouwelijke equivalent van mannen die opscheppen over de grootte van hun penis.
ik heb een beuker hèquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:54 schreef Stimorol- het volgende:
sws staan Turkse mannen bekend om hun kleine penisjes.
Zitten ze dan niet goed bij de schouders/armen?quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
de kleermaker is er nog even flink op losgegaan. Bespoke is overdreven voor alleen op kantoor zitten tussen de suit supply en Barsoi 2 voor 1 plakzooi.
Kan alleen een FA.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:58 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dus dan mag je een paar verwijderen i.h.k.v. het nieuwe FOK!positiviteitsbeleid. Zie o.a.:
[..]
Snakey ging van ONZ naar FA. Nu Snakey weg is lijkt het mij gepast dat de meest geschikte ONZ mod hem opvolgt; jij.quote:
Heb gezien dat het uitscheurde tot de anus.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
omg hou je bek hoor mental image en alles man
Ja true.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, heb je weleens een bevalling meegemaakt? Wat een gegil. Vrouwen die uitscheuren en alles.
Kan niet, ik stop ook.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:01 schreef Klokov het volgende:
[..]
Snakey ging van ONZ naar FA. Nu Snakey weg is lijkt het mij gepast dat de meest geschikte ONZ mod hem opvolgt; jij.
lolquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb gezien dat het uitscheurde tot de anus.
hahahahquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
mattie, je bent klein en dun, dat zal voor alles wle gelden.
Wat is ervaren?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hahahah
je had meer moeten genieten van toen je nog fris en fruitig was
ik hoor je bent niet zo ervaren
Na de bevalling is het ergste als het is gehecht etc kun je lekker gaan waggelen en pijn lijden bij het plassen. Tijdens de bevalling heb je vaak ruggenprik dus je bent tijdelijk half verlamt en heb je zo veel adrenaline omdat je de baby gwn eruit wilt dat je er niet aan denkt.quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoeft niet perse, kan ook dat de baby vanzelf eruit komt zonder scheuren of knippen.
Navelstreng moet je ook knippen tochquote:
Ja duh, maar we hadden het over de vagina.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:04 schreef Klokov het volgende:
[..]
[..]
Navelstreng moet je ook knippen toch
Ja en daarna is het zeker wel zoals op die .gif wanneer je seks wil hebben met je vrouw.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Na de bevalling is het ergste als het is gehecht etc kun je lekker gaan waggelen en pijn lijden bij het plassen. Tijdens de bevalling heb je vaak ruggenprik dus je bent tijdelijk half verlamt en heb je zo veel adrenaline omdat je de baby gwn eruit wilt dat je er niet aan denkt.
Dat is zo niet waar, manquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en daarna is het zeker wel zoals op die .gif wanneer je seks wil hebben met je vrouw.
Zou nooit kinderen nemen als vrouw tbh
tis een spier he, het herstelt en kun je weer trainen. Zal vast niet zo erg zijn als sommige chicks baby after baby eruit floepenquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en daarna is het zeker wel zoals op die .gif wanneer je seks wil hebben met je vrouw.
Trekt wel weer bij, als je om die reden geen kinderen zou nemen is het ook beter dat je ze niet neemt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha ja weet ik. Is altijd zo'n gerucht toch, na de bevalling heb je permanent wijde vagina. Dat herstelt wel weer.quote:
Hoe oud ben je? Een vrouw krijgt zo rond mijn leeftijd toch echt die tikkende klok, dan heb jij als partner het ook wel. sws komt de behoefte pas als je een serieuze relatie hebt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha ja weet ik. Is altijd zo'n gerucht toch, na de bevalling heb je permanent wijde vagina. Dat herstelt wel weer.
Maar alsnog, beter geen kinderen nemen. Is alleen maar gedoe.
Naja, als je met iemand samen bent waar je van houd dan lijkt het me alleen maar een mooi iets.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha ja weet ik. Is altijd zo'n gerucht toch, na de bevalling heb je permanent wijde vagina. Dat herstelt wel weer.
Maar alsnog, beter geen kinderen nemen. Is alleen maar gedoe.
Die sporen biologisch gezien niet.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:12 schreef Sapstengel het volgende:
Ben net 30 geworden.
En niet elke vrouw heeft zo'n tikkende klok lijkt me. Zijn genoeg mensen die geen kinderen hebben.
niet iedereen heeft er behoefte aan, maar denk ook dat veel erover liegen uit angst of andere factorenquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:12 schreef Sapstengel het volgende:
Ben net 30 geworden.
En niet elke vrouw heeft zo'n tikkende klok lijkt me. Zijn genoeg mensen die geen kinderen hebben.
Nee precies, maar vrouwen die niet sporen zijn sowieso interessanter. Dus dan houd ik het daar wel bij.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die sporen biologisch gezien niet.
Als ik met deze een kind krijg wordt dat ook een halfbloedje. Aaaiiiiquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:14 schreef Crip het volgende:
Ik ga me alleen maar voortplanten als het een halfbloed baby wordt.
lolquote:
Ik wil de sfeer niet verpesten, maar ze staan daar wel om bekend. Srsly.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
lol
was wel altijd zo'n user op fok die beweerde dat mocro mannen de beste lovers zijn met grote penis
ook op marokko.nl vroeger.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
lol
was wel altijd zo'n user op fok die beweerde dat mocro mannen de beste lovers zijn met grote penis
Zelden zon aandachtshoer gezienquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
je moeder is een aandachtshoer a mattiequote:Op woensdag 9 maart 2016 20:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Zelden zon aandachtshoer gezien
Wijven die van zichzelf zeggen dat ze strak zijn(ja je bent wijf als je zulke dingen roept)
Jij had een volle baard toch? Dan krijgen ze jouw facialhair geneticsquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:19 schreef Drinky het volgende:
Ik zou wel kinderen willen. Ten minste mensen van mijn niveau snapje. Kunnen we lekker paar jonko's klappen
#182quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:20 schreef Stimorol- het volgende:
oke ik ga weer door, tot ziens allemaal was weer fantastisch.
gr gr
Matig.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
je moeder is een aandachtshoer a mattie
Ja ongeveer zo idd lol.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:18 schreef Crip het volgende:
[..]
ook op marokko.nl vroeger.
ging zo toch?:
Marokkaanse mannen hebben de lekkerste dikke penis!!! Alle vrouwen houden van Marokkaanse lange dikke penissen!!! Donkere vrouwen, witte vrouwen houden ervan! Geen een penis is lekkerder!
beetje de Marokkaanse Ven1972
zou het niet doen als ik jou wasquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:12 schreef Stimorol- het volgende:
De mens heeft op aarde maar één functie: baren. voortplanten.
Die met die sjaal is wel knap.quote:
''Ze is zo lief als een lammetje'' snoezig kind.quote:
schouders/buik. Als schouders passen heb ik een half pak over bij mijn buik. Kuiten en onderarmen zitten ook vaak te krap.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Zitten ze dan niet goed bij de schouders/armen?
Dat ook, mijn kinderen zullen gewoon opper alfa's zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij had een volle baard toch? Dan krijgen ze jouw facialhair genetics
das wel shit jaquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
schouders/buik. Als schouders passen heb ik een half pak over bij mijn buik. Kuiten en onderarmen zitten ook vaak te krap.
bn blij voor jequote:Op woensdag 9 maart 2016 20:40 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dat ook, mijn kinderen zullen gewoon opper alfa's zijn.
Jij was Irakees, toch? Valt wel mee dan he.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:40 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dat ook, mijn kinderen zullen gewoon opper alfa's zijn.
Perzier. Wij zijn het opperras. Sorry maar de ottomanen stellen niks voorquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:48 schreef Stimorol- het volgende:
Jij was Irakees, toch? Valt wel mee dan he.
Ik ben aleviet, wat zeur je nou over ottomanenquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:50 schreef Drinky het volgende:
[..]
Perzier. Wij zijn het opperras. Sorry maar de ottomanen stellen niks voor
Gezien de embargo's die waren opgelegd wel ja. Daarnaast hebben wij geen last van Syriers of de EUquote:
Baas? De jurk suggereert dat het een Iraanse vrouw is. Van de andere kant, de snor en de baard suggereren ook dat het een Iraanse vrouw is.quote:
Iraanse vrouwen zijn de hollandse Beta's zo de baas. Met uitzondering van Henk.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:58 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Baas? De jurk suggereert dat het een Iraanse vrouw is. Van de andere kant, de snor en de baard suggereren ook dat het een Iraanse vrouw is.
Alle vrouwen zijn Hollandse beta's de baas...quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:03 schreef Drinky het volgende:
[..]
Iraanse vrouwen zijn de hollandse Beta's zo de baas. Met uitzondering van Henk.
hier beetje Toerkei musicquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik heb een functie voor je
ophoeren
Idd zelfs Hollandse vrouwen zijn de baas.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:07 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn Hollandse beta's de baas...
Who cares als zij blij zijnquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd zelfs Hollandse vrouwen zijn de baas.
Moet sowieso altijd cringen om die typische NL stelletjes. Op zondag bij de schoonfamilie bezoek en rondje door het park lopen bijvoorbeeld. Of dat ze winkelen en de man buiten voor de winkel blijft wachten. Dat soort dingen.
Of kleding dragen die door de vrouw is uitgekozen en 's ochtends klaargelegd.
Waarheid als een koe, geldt vooral vrouwen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, haten is typisch Nederlands. Vooral zeiken over anderen.
doe jij toch ookquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En zo'n huis dat helemaal ingericht is met Etos-rotzooi. Van die inspirerende kutuitspraken aan de muur en zo.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Moet sowieso altijd cringen om die typische NL stelletjes. Op zondag bij de schoonfamilie bezoek en rondje door het park lopen bijvoorbeeld. Of dat ze winkelen en de man buiten voor de winkel blijft wachten. Dat soort dingen.
Who cares als zij blij zijn?quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ahahahaha. En dan over anderen zeggen dat ze verkaasd zijn. Jij bent toch niks anders dan een hatende zeiksnor.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
etos rotzooi?quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:19 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
En zo'n huis dat helemaal ingericht is met Etos-rotzooi. Van die inspirerende kutuitspraken aan de muur en zo.
Ja, zo'n witgeschilderde plank met daarop: "It doesn't matter where you live; home is where you love" of andere zoetsappige rommel.quote:
ik denk dat je action bedoeltquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ja, zo'n witgeschilderde plank met daarop: "It doesn't matter where you live; home is where you love" of andere zoetsappige rommel.
Etos-rotzooi, iemand is duidelijk niet op de hoogte.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:19 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
En zo'n huis dat helemaal ingericht is met Etos-rotzooi. Van die inspirerende kutuitspraken aan de muur en zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Misschien kun jij je beter richten op vrouwen die wel interesse in jou hebben. Dus niet de vrouwen die hier op dit moment aanwezig zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ahahahaha. En dan over anderen zeggen dat ze verkaasd zijn. Jij bent toch niks anders dan een hatende zeiksnor.
dat is geen etos?quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ja, zo'n witgeschilderde plank met daarop: "It doesn't matter where you live; home is where you love" of andere zoetsappige rommel.
Misschien moet jij je ook richten op mensen die interesse in je hebben. Dus niet de mannen die hier aanwezig zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Misschien kun jij je beter richten op vrouwen die wel interesse in jou hebben. Dus niet de vrouwen die hier op dit moment aanwezig zijn.
Beetje gejat van mij deze.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Misschien moet jij je ook richten op mensen die interesse in je hebben. Dus niet de mannen die hier aanwezig zijn.![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Misschien moet jij je ook richten op mensen die interesse in je hebben. Dus niet de mannen die hier aanwezig zijn.![]()
Ik weet srs niet eens waarom ik hier bnquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:28 schreef Klokov het volgende:
Stimo, is de klb sc nog dicht?
Ik kan wel vragen of ze hem weer open gooien.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:22 schreef Klokov het volgende:
[..]
Etos-rotzooi, iemand is duidelijk niet op de hoogte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja, Xenos bedoel ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga weg danquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik weet srs niet eens waarom ik hier bnIk vind jullie niet eens interessant.
Nee is al open, maar saai.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:28 schreef Klokov het volgende:
Stimo, is de klb sc nog dicht?
Ik kan wel vragen of ze hem weer open gooien.
Kweenie wrm vraag je dit aan mijquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alleen als Crip het vraagt. Ik weet niet zo goed wat voor bui ze heeft.
Ben benieuwd.
ben nie zo moeilijk iddquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
omdat ik weet dat jij het niet vraagt.
Ik ken echt niemand die dat doet, Sappie.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wel geinig dat je dat zegt, terwijl het juist alle Turken zijn in dit topic die continu op elkaar haten.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ooooo.gifquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wel geinig dat je dat zegt, terwijl het juist alle Turken zijn in dit topic die continu op elkaar haten.
Doe ik ook. Denk je dat ik je probeer te versieren of zo? ;squote:Op woensdag 9 maart 2016 21:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Misschien kun jij je beter richten op vrouwen die wel interesse in jou hebben. Dus niet de vrouwen die hier op dit moment aanwezig zijn.
Is je vriend weer aan het vreemdgaan of zo?quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik weet srs niet eens waarom ik hier bnIk vind jullie niet eens interessant.
Het is vooral de oudere generatie denk ik. Of het is de bible belt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ken echt niemand die dat doet, Sappie.
ayyyquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wel geinig dat je dat zegt, terwijl het juist alle Turken zijn in dit topic die continu op elkaar haten.
Jij denkt srs dat ik akkoord zou gaan met iemand die vreemd ging? Dat is alsof ik door zou gaan met iemand versieren die niet hapt tijdens netflix en chill. Ben niet gekquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:51 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is je vriend weer aan het vreemdgaan of zo?
Iew nee, :squote:Op woensdag 9 maart 2016 21:50 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Doe ik ook. Denk je dat ik je probeer te versieren of zo? ;s
Dat denk ik. Vind het haten op Nederlanders sowieso makkelijk.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het is vooral de oudere generatie denk ik. Of het is de bible belt.
Het is menselijk te haten op anderen, begrijp niet zo waarom je daar zo lastig over doet.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat denk ik. Vind het haten op Nederlanders sowieso makkelijk.
Overal ter wereld heb je trash en overal uit zich dat anders. Alleen hier maak je het van dichtbij mee en kan het nogal lomp overkomen.
Ja precies, dat is het ook vaak idd. Dat het hier gewoon direct opvalt en het buitenlandse juist vreemd is en daarom niet gek.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat denk ik. Vind het haten op Nederlanders sowieso makkelijk.
Overal ter wereld heb je trash en overal uit zich dat anders. Alleen hier maak je het van dichtbij mee en kan het nogal lomp overkomen.
Ik kan je wel een paar dingen vertellen over de Vlamingen. Die zijn zo mogelijk nog erger.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies, dat is het ook vaak idd. Dat het hier gewoon direct opvalt en het buitenlandse juist vreemd is en daarom niet gek.
Ik ken alleen de vooroordelen over Vlamingenquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:00 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik kan je wel een paar dingen vertellen over de Vlamingen. Die zijn zo mogelijk nog erger.
Deze kan op een tegeltjequote:Op woensdag 9 maart 2016 22:04 schreef fathank het volgende:
Lekker haten op anderen zodat je je eigen zielige kutleventje even kan vergeten
Dit gevoel heb ik altijd als ik Stinkie zie posten.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:04 schreef fathank het volgende:
Ja en elke dag naar de frituurquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:04 schreef Ethanolic het volgende:
Bijvoorbeeld dat er alleen maar lelijke vrouwen zijn.
Ja soms wel.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:06 schreef Sapstengel het volgende:
Best fijn om af en toe even alles af te zeiken
ik versier helemaal niemand op fok ;squote:Op woensdag 9 maart 2016 21:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij denkt srs dat ik akkoord zou gaan met iemand die vreemd ging? Dat is alsof ik door zou gaan met iemand versieren die niet hapt tijdens netflix en chill. Ben niet gek
Mensen zien er vaak ook zo stoffig uit. Alsof het allemaal mijnwerkers zijnquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:07 schreef Ethanolic het volgende:
Ja en dat het patat helemaal niet zo lekker is in België. Vooroordeel ontkracht eigenlijk.
Je post dit in een topic waarin allemaal dikke dertigers doen alsof ze alfa-bro's zijn...quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:04 schreef fathank het volgende:
quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:08 schreef Crip het volgende:
Friet is lekker in België alleen hebben ze gore mayo
quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:08 schreef Sapstengel het volgende:
In Frankrijk ook, is heel zuur. Alsof er azijn of iets in zit. Nederlandse mayo is wel het beste.
azijn is ook de normale toevoeging maar in be doen ze citroen erin geeft fucking rare smaak.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:08 schreef Sapstengel het volgende:
In Frankrijk ook, is heel zuur. Alsof er azijn of iets in zit. Nederlandse mayo is wel het beste.
Ik ben dik, ik krijg veel weg.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:10 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
[..]
Een vieze klodder vet met suiker. Dat je dat überhaupt wegkrijgt.
jij lijkt me wel een echte expert op dat gebiedquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:08 schreef Crip het volgende:
Friet is lekker in België alleen hebben ze gore mayo
ja kloptquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:10 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
jij lijkt me wel een echte expert op dat gebied
JB vindt mijn Zaanse mayo ook 't lekkerst noimsayinquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:10 schreef Crip het volgende:
[..]
azijn is ook de normale toevoeging maar in be doen ze citroen erin geeft fucking rare smaak.
Zaanse mayo is 't lekkerst.
sorry jongen. Misschien ipv mij haten zelf eens iets positiefs proberenquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dit gevoel heb ik altijd als ik Stinkie zie posten.
stuur me eerst pic in dm dn antwoord ikquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:11 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Oh interessant. Wil je een keer op date?
Oké. Mag het ook een pic van Fareor zijn?quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:12 schreef Crip het volgende:
[..]
stuur me eerst pic in dm dn antwoord ik
Komt die van jou ook in een mooi sterrenpatroon eruit?quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
JB vindt mijn Zaanse mayo ook 't lekkerst noimsayin![]()
beidenquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:13 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Oké. Mag het ook een pic van Fareor zijn?
pik van deuce is beschikbaar naar verluidquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:13 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Oké. Mag het ook een pic van Fareor zijn?
Ik haat je niet hoor. Heb medelijden met je.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:12 schreef stinkie het volgende:
[..]
sorry jongen. Misschien ipv mij haten zelf eens iets positiefs proberen
Ik ben 12 man, wat is deze?quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Je post dit in een topic waarin allemaal dikke dertigers doen alsof ze alfa-bro's zijn...
mayo moet lekker zuur zijn joh.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]![]()
Citroen nooit gehad trouwens. En in Frankrijk is de azijn iets teveel aanwezig.
En het vetst.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:10 schreef Crip het volgende:
[..]
azijn is ook de normale toevoeging maar in be doen ze citroen erin geeft fucking rare smaak.
Zaanse mayo is 't lekkerst.
haha hij is leuk omdat zaandamquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
JB vindt mijn Zaanse mayo ook 't lekkerst noimsayin![]()
kkrquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:55 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik zie aan je notes dat jij je keurig gedragen hebt.
stimo is gwn atijd srs hoorquote:Op donderdag 10 maart 2016 08:55 schreef seto het volgende:
best wel voor schut hoe hard sommige mensen hier nog door stimo getrolled worden
lengte penis srsly?
Wel goede, soms 5 min rust tussen setjes, kan ik gewoon even op Netflixquote:Op donderdag 10 maart 2016 08:59 schreef BredeBroeder het volgende:
Iemand die bij elke set op een machine tijdens het uitvoeren zijn serie kijkt op de telefoon
Cringe
Zelfs met assisted pull ups
Ik was srs eigenlijk.quote:Op donderdag 10 maart 2016 08:55 schreef seto het volgende:
best wel voor schut hoe hard sommige mensen hier nog door stimo getrolled worden
lengte penis srsly?
Vraag me af wat jij dan in die gym doet. In ieder geval vooral op andere letten ipv je eigen work out.quote:Op donderdag 10 maart 2016 08:59 schreef BredeBroeder het volgende:
Iemand die bij elke set op een machine tijdens het uitvoeren zijn serie kijkt op de telefoon
Cringe
Zelfs met assisted pull ups
deuce doet dat ook altijd bij mij kki irritantquote:Op donderdag 10 maart 2016 09:20 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Vraag me af wat jij dan in die gym doet. In ieder geval vooral op andere letten ipv je eigen work out.
Mensen die op andere letten in de gym
seto morgen weer flexfridayquote:Op donderdag 10 maart 2016 09:22 schreef seto het volgende:
bredebroeder kijkt tussen setjes in de spiegel hoe glad zijn huid is
Tijdens steady-state cardio heb ik niet zoveel om op te focussenquote:Op donderdag 10 maart 2016 09:20 schreef BeamofLight het volgende:
Vraag me af wat jij dan in die gym doet. In ieder geval vooral op andere letten ipv je eigen work out.
jij je krokodil al ingepakt?quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:32 schreef no1uknow het volgende:
hey ossum heb je je kaartje al binnen
[ afbeelding ]
o m gquote:Op donderdag 10 maart 2016 09:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
seto morgen weer flexfridayhou mijn insta in de vaten
hier ga ik niet heen xDdddquote:Op donderdag 10 maart 2016 09:32 schreef no1uknow het volgende:
hey ossum heb je je kaartje al binnen
[ afbeelding ]
[klokov]Waarom zou ik dat doen als ik ook kan werken? [/klokov]quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:37 schreef no1uknow het volgende:
[..]
gewoon doen
hele weekend uit je dak
Als je eenmal haar foto ziet kan je stimo en haar trollings niet meer serieus nemen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 08:55 schreef seto het volgende:
lengte penis srsly?
Hoezo?quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
Als je eenmal haar foto ziet kan je stimo en haar trollings niet meer serieus nemen.
dm staat openquote:Op donderdag 10 maart 2016 09:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
Als je eenmal haar foto ziet kan je stimo en haar trollings niet meer serieus nemen.
wat heb je gedaan dnquote:Op donderdag 10 maart 2016 09:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee man, sws krijg ik zo toch ban.
snoer zeker?quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik ben geen groentje qua drugs hoorquote:Op donderdag 10 maart 2016 09:49 schreef Ethanolic het volgende:
als seto mee gaat ga ik ook wel
zou wel eens een spleetoog aan de drugs wille zien xddd
wat stel je voorquote:Op donderdag 10 maart 2016 10:16 schreef fathank het volgende:
Alleen maar pillen bikken is ook maar saai beter een cocktail
Laten we mekaar geen mietje noemenquote:
Hehehe Misschien moet je ook even wat pre workout snuiven voor die dip momentjes.quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:21 schreef fathank het volgende:
Pep en bier om op te warmen
G+X
Keta en lachgas voor de after
Pep werkt vele malen beter voor een fractie van de prijs.quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:36 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Hehehe Misschien moet je ook even wat pre workout snuiven voor die dip momentjes.
Hart van goud. Lieve man.quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:42 schreef seto het volgende:
ik had henk laatst dm gestuurd dat ik knetterstoned was van de haze en toen had hij me grappige youtube filmpjes gestuurd
Uiteraard. Je moet wel een beetje op elkaar letten. Voor je t weet ligt er weer eentje te rupsen over de dansvloer.quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:41 schreef Ethanolic het volgende:
Henk doet altijd stoer maar als ik zeg dat ik aan de drugs ga DMt hij altijd of ik wel rustig aan doe. Grote bek, klein hartje, onze Henk
motor rijden is wat anders dan je hersenen naar de tyfus helpenquote:Op donderdag 10 maart 2016 11:07 schreef seto het volgende:
een hele wijze man hier had ooit gezegd dat als je niet constant bijna dood gaat je niet leeft
nee hoor want dat doe je uiteraard zonder helm zodat je nog dichterbij de dood bentquote:Op donderdag 10 maart 2016 11:07 schreef Beach het volgende:
[..]
motor rijden is wat anders dan je hersenen naar de tyfus helpen
Mag ik vragen als hij die informatie van google hebtquote:Op donderdag 10 maart 2016 11:07 schreef Beach het volgende:
[..]
motor rijden is wat anders dan je hersenen naar de tyfus helpen
denk dat het beter is dat jij voorlopig van de drugs afblijftquote:Op donderdag 10 maart 2016 12:18 schreef Onnoman het volgende:
Er bestaat maar 1 echt wezen in het heelal die het leven heeft ontwikkeld op de aarde.
Hij heeft zichzelf belichaamd over alle levende wezens op aarde.
Elk levende wezen op aarde is uniek met unieke kenmerken, al het goede en slechte van de mens zit verspreid over alle levende wezens op aarde.
Ondertussen denken wij dat we een individueel bewustzijn hebben maar eigenlijk zijn wij met zijn alleen 1 persoon. We zitten allemaal met draadjes gelinkd aan 1 opperwezen die zeg maar de draadjes over ons lot in handen heeft.
Hij heeft deze constructie bedacht om de eenzaamheid van zijn enkelbestaan op te vullen.
Sommigen kunnen zich ook beter verstoppen onder een doekje haha snap jequote:Op donderdag 10 maart 2016 11:10 schreef Ethanolic het volgende:
Ja dan leef je
Jezelf verstoppen onder een doekje
Sexy wijze man heb ik vernomen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 11:07 schreef seto het volgende:
een hele wijze man hier had ooit gezegd dat als je niet constant bijna dood gaat je niet leeft
as salaam aleikumquote:Op donderdag 10 maart 2016 12:41 schreef Faeroer het volgende:
Farsi is echt lekkere taaltje. Krijg stijve penor van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |