hahahahquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
mattie, je bent klein en dun, dat zal voor alles wle gelden.
Wat is ervaren?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hahahah
je had meer moeten genieten van toen je nog fris en fruitig was
ik hoor je bent niet zo ervaren
Na de bevalling is het ergste als het is gehecht etc kun je lekker gaan waggelen en pijn lijden bij het plassen. Tijdens de bevalling heb je vaak ruggenprik dus je bent tijdelijk half verlamt en heb je zo veel adrenaline omdat je de baby gwn eruit wilt dat je er niet aan denkt.quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoeft niet perse, kan ook dat de baby vanzelf eruit komt zonder scheuren of knippen.
Navelstreng moet je ook knippen tochquote:
Ja duh, maar we hadden het over de vagina.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:04 schreef Klokov het volgende:
[..]
[..]
Navelstreng moet je ook knippen toch
Ja en daarna is het zeker wel zoals op die .gif wanneer je seks wil hebben met je vrouw.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Na de bevalling is het ergste als het is gehecht etc kun je lekker gaan waggelen en pijn lijden bij het plassen. Tijdens de bevalling heb je vaak ruggenprik dus je bent tijdelijk half verlamt en heb je zo veel adrenaline omdat je de baby gwn eruit wilt dat je er niet aan denkt.
Dat is zo niet waar, manquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en daarna is het zeker wel zoals op die .gif wanneer je seks wil hebben met je vrouw.
Zou nooit kinderen nemen als vrouw tbh
tis een spier he, het herstelt en kun je weer trainen. Zal vast niet zo erg zijn als sommige chicks baby after baby eruit floepenquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en daarna is het zeker wel zoals op die .gif wanneer je seks wil hebben met je vrouw.
Trekt wel weer bij, als je om die reden geen kinderen zou nemen is het ook beter dat je ze niet neemt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha ja weet ik. Is altijd zo'n gerucht toch, na de bevalling heb je permanent wijde vagina. Dat herstelt wel weer.quote:
Hoe oud ben je? Een vrouw krijgt zo rond mijn leeftijd toch echt die tikkende klok, dan heb jij als partner het ook wel. sws komt de behoefte pas als je een serieuze relatie hebt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha ja weet ik. Is altijd zo'n gerucht toch, na de bevalling heb je permanent wijde vagina. Dat herstelt wel weer.
Maar alsnog, beter geen kinderen nemen. Is alleen maar gedoe.
Naja, als je met iemand samen bent waar je van houd dan lijkt het me alleen maar een mooi iets.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha ja weet ik. Is altijd zo'n gerucht toch, na de bevalling heb je permanent wijde vagina. Dat herstelt wel weer.
Maar alsnog, beter geen kinderen nemen. Is alleen maar gedoe.
Die sporen biologisch gezien niet.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:12 schreef Sapstengel het volgende:
Ben net 30 geworden.
En niet elke vrouw heeft zo'n tikkende klok lijkt me. Zijn genoeg mensen die geen kinderen hebben.
niet iedereen heeft er behoefte aan, maar denk ook dat veel erover liegen uit angst of andere factorenquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:12 schreef Sapstengel het volgende:
Ben net 30 geworden.
En niet elke vrouw heeft zo'n tikkende klok lijkt me. Zijn genoeg mensen die geen kinderen hebben.
Nee precies, maar vrouwen die niet sporen zijn sowieso interessanter. Dus dan houd ik het daar wel bij.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die sporen biologisch gezien niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |