ja ik wil me dit ook gwn niet voorstellen stimoquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, als jij heel nat wordt kan dit weleens gebeuren, helemaal als je een Turkse worst van 13 hebt.
Dan kun je ook gewoon vuist erin duwenquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, ik ben strak, srs. Maar ik moet gewoon veel hebben wil ik er van genieten.
de kleermaker is er nog even flink op losgegaan. Bespoke is overdreven voor alleen op kantoor zitten tussen de suit supply en Barsoi 2 voor 1 plakzooi.quote:
Opscheppen over strakheid is het vrouwelijke equivalent van mannen die opscheppen over de grootte van hun penis.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dus dan mag je een paar verwijderen i.h.k.v. het nieuwe FOK!positiviteitsbeleid. Zie o.a.:quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:55 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik zie aan je notes dat jij je keurig gedragen hebt.
quote:Op woensdag 3 januari 2016 12:56 schreef Danny het volgende:
[..]
M.b.t. notes: wanneer mensen zich goed gedragen worden notes kwijtgescholden.
Ehm. Ik doel op lengte?quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dan kun je ook gewoon vuist erin duwen
Waarom zou je daar ffs over opscheppen? Je kan dat trainen hoor. Weet niet.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:56 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Opscheppen over strakheid is het vrouwelijke equivalent van mannen die opscheppen over de grootte van hun penis.
jij voelt toch alleen de laatste 6cmquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
hoezo, er komt ook een baby uitquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:58 schreef Stimorol- het volgende:
Hoe kun je je vuist in je kut douwen man dat is toch vet pijnlijk
Te strak/ondiep is ook niet fijn.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:56 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Opscheppen over strakheid is het vrouwelijke equivalent van mannen die opscheppen over de grootte van hun penis.
ik heb een beuker hèquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:54 schreef Stimorol- het volgende:
sws staan Turkse mannen bekend om hun kleine penisjes.
Zitten ze dan niet goed bij de schouders/armen?quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
de kleermaker is er nog even flink op losgegaan. Bespoke is overdreven voor alleen op kantoor zitten tussen de suit supply en Barsoi 2 voor 1 plakzooi.
Kan alleen een FA.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:58 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dus dan mag je een paar verwijderen i.h.k.v. het nieuwe FOK!positiviteitsbeleid. Zie o.a.:
[..]
Snakey ging van ONZ naar FA. Nu Snakey weg is lijkt het mij gepast dat de meest geschikte ONZ mod hem opvolgt; jij.quote:
Heb gezien dat het uitscheurde tot de anus.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
omg hou je bek hoor mental image en alles man
Ja true.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, heb je weleens een bevalling meegemaakt? Wat een gegil. Vrouwen die uitscheuren en alles.
Kan niet, ik stop ook.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:01 schreef Klokov het volgende:
[..]
Snakey ging van ONZ naar FA. Nu Snakey weg is lijkt het mij gepast dat de meest geschikte ONZ mod hem opvolgt; jij.
lolquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb gezien dat het uitscheurde tot de anus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |