Who cares als zij blij zijn?quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, haten is typisch Nederlands. Vooral zeiken over anderen.
Ahahahaha. En dan over anderen zeggen dat ze verkaasd zijn. Jij bent toch niks anders dan een hatende zeiksnor.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
etos rotzooi?quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:19 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
En zo'n huis dat helemaal ingericht is met Etos-rotzooi. Van die inspirerende kutuitspraken aan de muur en zo.
Ja, zo'n witgeschilderde plank met daarop: "It doesn't matter where you live; home is where you love" of andere zoetsappige rommel.quote:
ik denk dat je action bedoeltquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ja, zo'n witgeschilderde plank met daarop: "It doesn't matter where you live; home is where you love" of andere zoetsappige rommel.
Etos-rotzooi, iemand is duidelijk niet op de hoogte.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:19 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
En zo'n huis dat helemaal ingericht is met Etos-rotzooi. Van die inspirerende kutuitspraken aan de muur en zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Misschien kun jij je beter richten op vrouwen die wel interesse in jou hebben. Dus niet de vrouwen die hier op dit moment aanwezig zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ahahahaha. En dan over anderen zeggen dat ze verkaasd zijn. Jij bent toch niks anders dan een hatende zeiksnor.
dat is geen etos?quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ja, zo'n witgeschilderde plank met daarop: "It doesn't matter where you live; home is where you love" of andere zoetsappige rommel.
Misschien moet jij je ook richten op mensen die interesse in je hebben. Dus niet de mannen die hier aanwezig zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Misschien kun jij je beter richten op vrouwen die wel interesse in jou hebben. Dus niet de vrouwen die hier op dit moment aanwezig zijn.
Beetje gejat van mij deze.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Misschien moet jij je ook richten op mensen die interesse in je hebben. Dus niet de mannen die hier aanwezig zijn.![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Misschien moet jij je ook richten op mensen die interesse in je hebben. Dus niet de mannen die hier aanwezig zijn.![]()
Ik weet srs niet eens waarom ik hier bnquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:28 schreef Klokov het volgende:
Stimo, is de klb sc nog dicht?
Ik kan wel vragen of ze hem weer open gooien.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:22 schreef Klokov het volgende:
[..]
Etos-rotzooi, iemand is duidelijk niet op de hoogte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja, Xenos bedoel ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga weg danquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik weet srs niet eens waarom ik hier bnIk vind jullie niet eens interessant.
Nee is al open, maar saai.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:28 schreef Klokov het volgende:
Stimo, is de klb sc nog dicht?
Ik kan wel vragen of ze hem weer open gooien.
Kweenie wrm vraag je dit aan mijquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alleen als Crip het vraagt. Ik weet niet zo goed wat voor bui ze heeft.
Ben benieuwd.
ben nie zo moeilijk iddquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
omdat ik weet dat jij het niet vraagt.
Ik ken echt niemand die dat doet, Sappie.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd zelfs Hollandse vrouwen zijn de baas.
Moet sowieso altijd cringen om die typische NL stelletjes. Op zondag bij de schoonfamilie bezoek en rondje door het park lopen bijvoorbeeld. Of dat ze winkelen en de man buiten voor de winkel blijft wachten. Dat soort dingen.
Of kleding dragen die door de vrouw is uitgekozen en 's ochtends klaargelegd.
Wel geinig dat je dat zegt, terwijl het juist alle Turken zijn in dit topic die continu op elkaar haten.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ooooo.gifquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wel geinig dat je dat zegt, terwijl het juist alle Turken zijn in dit topic die continu op elkaar haten.
Doe ik ook. Denk je dat ik je probeer te versieren of zo? ;squote:Op woensdag 9 maart 2016 21:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Misschien kun jij je beter richten op vrouwen die wel interesse in jou hebben. Dus niet de vrouwen die hier op dit moment aanwezig zijn.
Is je vriend weer aan het vreemdgaan of zo?quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik weet srs niet eens waarom ik hier bnIk vind jullie niet eens interessant.
Het is vooral de oudere generatie denk ik. Of het is de bible belt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ken echt niemand die dat doet, Sappie.
ayyyquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wel geinig dat je dat zegt, terwijl het juist alle Turken zijn in dit topic die continu op elkaar haten.
Jij denkt srs dat ik akkoord zou gaan met iemand die vreemd ging? Dat is alsof ik door zou gaan met iemand versieren die niet hapt tijdens netflix en chill. Ben niet gekquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:51 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is je vriend weer aan het vreemdgaan of zo?
Iew nee, :squote:Op woensdag 9 maart 2016 21:50 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Doe ik ook. Denk je dat ik je probeer te versieren of zo? ;s
Dat denk ik. Vind het haten op Nederlanders sowieso makkelijk.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het is vooral de oudere generatie denk ik. Of het is de bible belt.
Het is menselijk te haten op anderen, begrijp niet zo waarom je daar zo lastig over doet.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat denk ik. Vind het haten op Nederlanders sowieso makkelijk.
Overal ter wereld heb je trash en overal uit zich dat anders. Alleen hier maak je het van dichtbij mee en kan het nogal lomp overkomen.
Ja precies, dat is het ook vaak idd. Dat het hier gewoon direct opvalt en het buitenlandse juist vreemd is en daarom niet gek.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat denk ik. Vind het haten op Nederlanders sowieso makkelijk.
Overal ter wereld heb je trash en overal uit zich dat anders. Alleen hier maak je het van dichtbij mee en kan het nogal lomp overkomen.
Ik kan je wel een paar dingen vertellen over de Vlamingen. Die zijn zo mogelijk nog erger.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies, dat is het ook vaak idd. Dat het hier gewoon direct opvalt en het buitenlandse juist vreemd is en daarom niet gek.
Ik ken alleen de vooroordelen over Vlamingenquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:00 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik kan je wel een paar dingen vertellen over de Vlamingen. Die zijn zo mogelijk nog erger.
Deze kan op een tegeltjequote:Op woensdag 9 maart 2016 22:04 schreef fathank het volgende:
Lekker haten op anderen zodat je je eigen zielige kutleventje even kan vergeten
Dit gevoel heb ik altijd als ik Stinkie zie posten.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:04 schreef fathank het volgende:
Lekker haten op anderen zodat je je eigen zielige kutleventje even kan vergeten
Ja en elke dag naar de frituurquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:04 schreef Ethanolic het volgende:
Bijvoorbeeld dat er alleen maar lelijke vrouwen zijn.
Ja soms wel.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:06 schreef Sapstengel het volgende:
Best fijn om af en toe even alles af te zeiken
ik versier helemaal niemand op fok ;squote:Op woensdag 9 maart 2016 21:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij denkt srs dat ik akkoord zou gaan met iemand die vreemd ging? Dat is alsof ik door zou gaan met iemand versieren die niet hapt tijdens netflix en chill. Ben niet gek
Mensen zien er vaak ook zo stoffig uit. Alsof het allemaal mijnwerkers zijnquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:07 schreef Ethanolic het volgende:
Ja en dat het patat helemaal niet zo lekker is in België. Vooroordeel ontkracht eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |