Als ik met deze een kind krijg wordt dat ook een halfbloedje. Aaaiiiiquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:14 schreef Crip het volgende:
Ik ga me alleen maar voortplanten als het een halfbloed baby wordt.
lolquote:
Ik wil de sfeer niet verpesten, maar ze staan daar wel om bekend. Srsly.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
lol
was wel altijd zo'n user op fok die beweerde dat mocro mannen de beste lovers zijn met grote penis
ook op marokko.nl vroeger.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
lol
was wel altijd zo'n user op fok die beweerde dat mocro mannen de beste lovers zijn met grote penis
Zelden zon aandachtshoer gezienquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, ik ben strak, srs. Maar ik moet gewoon veel hebben wil ik er van genieten.
je moeder is een aandachtshoer a mattiequote:Op woensdag 9 maart 2016 20:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Zelden zon aandachtshoer gezien
Wijven die van zichzelf zeggen dat ze strak zijn(ja je bent wijf als je zulke dingen roept)
Jij had een volle baard toch? Dan krijgen ze jouw facialhair geneticsquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:19 schreef Drinky het volgende:
Ik zou wel kinderen willen. Ten minste mensen van mijn niveau snapje. Kunnen we lekker paar jonko's klappen
#182quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:20 schreef Stimorol- het volgende:
oke ik ga weer door, tot ziens allemaal was weer fantastisch.
gr gr
Matig.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
je moeder is een aandachtshoer a mattie
Ja ongeveer zo idd lol.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:18 schreef Crip het volgende:
[..]
ook op marokko.nl vroeger.
ging zo toch?:
Marokkaanse mannen hebben de lekkerste dikke penis!!! Alle vrouwen houden van Marokkaanse lange dikke penissen!!! Donkere vrouwen, witte vrouwen houden ervan! Geen een penis is lekkerder!
beetje de Marokkaanse Ven1972
zou het niet doen als ik jou wasquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:12 schreef Stimorol- het volgende:
De mens heeft op aarde maar één functie: baren. voortplanten.
Die met die sjaal is wel knap.quote:
''Ze is zo lief als een lammetje'' snoezig kind.quote:
schouders/buik. Als schouders passen heb ik een half pak over bij mijn buik. Kuiten en onderarmen zitten ook vaak te krap.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Zitten ze dan niet goed bij de schouders/armen?
Dat ook, mijn kinderen zullen gewoon opper alfa's zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij had een volle baard toch? Dan krijgen ze jouw facialhair genetics
das wel shit jaquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
schouders/buik. Als schouders passen heb ik een half pak over bij mijn buik. Kuiten en onderarmen zitten ook vaak te krap.
bn blij voor jequote:Op woensdag 9 maart 2016 20:40 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dat ook, mijn kinderen zullen gewoon opper alfa's zijn.
Jij was Irakees, toch? Valt wel mee dan he.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:40 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dat ook, mijn kinderen zullen gewoon opper alfa's zijn.
Perzier. Wij zijn het opperras. Sorry maar de ottomanen stellen niks voorquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:48 schreef Stimorol- het volgende:
Jij was Irakees, toch? Valt wel mee dan he.
Ik ben aleviet, wat zeur je nou over ottomanenquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:50 schreef Drinky het volgende:
[..]
Perzier. Wij zijn het opperras. Sorry maar de ottomanen stellen niks voor
Gezien de embargo's die waren opgelegd wel ja. Daarnaast hebben wij geen last van Syriers of de EUquote:
Baas? De jurk suggereert dat het een Iraanse vrouw is. Van de andere kant, de snor en de baard suggereren ook dat het een Iraanse vrouw is.quote:
Iraanse vrouwen zijn de hollandse Beta's zo de baas. Met uitzondering van Henk.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:58 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Baas? De jurk suggereert dat het een Iraanse vrouw is. Van de andere kant, de snor en de baard suggereren ook dat het een Iraanse vrouw is.
Alle vrouwen zijn Hollandse beta's de baas...quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:03 schreef Drinky het volgende:
[..]
Iraanse vrouwen zijn de hollandse Beta's zo de baas. Met uitzondering van Henk.
hier beetje Toerkei musicquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik heb een functie voor je
ophoeren
Idd zelfs Hollandse vrouwen zijn de baas.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:07 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn Hollandse beta's de baas...
Who cares als zij blij zijnquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd zelfs Hollandse vrouwen zijn de baas.
Moet sowieso altijd cringen om die typische NL stelletjes. Op zondag bij de schoonfamilie bezoek en rondje door het park lopen bijvoorbeeld. Of dat ze winkelen en de man buiten voor de winkel blijft wachten. Dat soort dingen.
Of kleding dragen die door de vrouw is uitgekozen en 's ochtends klaargelegd.
Waarheid als een koe, geldt vooral vrouwen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, haten is typisch Nederlands. Vooral zeiken over anderen.
doe jij toch ookquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, haten is typisch Nederlands. Vooral zeiken over anderen.
En zo'n huis dat helemaal ingericht is met Etos-rotzooi. Van die inspirerende kutuitspraken aan de muur en zo.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd zelfs Hollandse vrouwen zijn de baas.
Moet sowieso altijd cringen om die typische NL stelletjes. Op zondag bij de schoonfamilie bezoek en rondje door het park lopen bijvoorbeeld. Of dat ze winkelen en de man buiten voor de winkel blijft wachten. Dat soort dingen.
Of kleding dragen die door de vrouw is uitgekozen en 's ochtends klaargelegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |