wat heb je gedaan dnquote:Op donderdag 10 maart 2016 09:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee man, sws krijg ik zo toch ban.
snoer zeker?quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
Als je eenmal haar foto ziet kan je stimo en haar trollings niet meer serieus nemen.
ik ben geen groentje qua drugs hoorquote:Op donderdag 10 maart 2016 09:49 schreef Ethanolic het volgende:
als seto mee gaat ga ik ook wel
zou wel eens een spleetoog aan de drugs wille zien xddd
wat stel je voorquote:Op donderdag 10 maart 2016 10:16 schreef fathank het volgende:
Alleen maar pillen bikken is ook maar saai beter een cocktail
Laten we mekaar geen mietje noemenquote:
Hehehe Misschien moet je ook even wat pre workout snuiven voor die dip momentjes.quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:21 schreef fathank het volgende:
Pep en bier om op te warmen
G+X
Keta en lachgas voor de after
Pep werkt vele malen beter voor een fractie van de prijs.quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:36 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Hehehe Misschien moet je ook even wat pre workout snuiven voor die dip momentjes.
Hart van goud. Lieve man.quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:42 schreef seto het volgende:
ik had henk laatst dm gestuurd dat ik knetterstoned was van de haze en toen had hij me grappige youtube filmpjes gestuurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |