stimo is gwn atijd srs hoorquote:Op donderdag 10 maart 2016 08:55 schreef seto het volgende:
best wel voor schut hoe hard sommige mensen hier nog door stimo getrolled worden
lengte penis srsly?
Wel goede, soms 5 min rust tussen setjes, kan ik gewoon even op Netflixquote:Op donderdag 10 maart 2016 08:59 schreef BredeBroeder het volgende:
Iemand die bij elke set op een machine tijdens het uitvoeren zijn serie kijkt op de telefoon
Cringe
Zelfs met assisted pull ups
Ik was srs eigenlijk.quote:Op donderdag 10 maart 2016 08:55 schreef seto het volgende:
best wel voor schut hoe hard sommige mensen hier nog door stimo getrolled worden
lengte penis srsly?
Vraag me af wat jij dan in die gym doet. In ieder geval vooral op andere letten ipv je eigen work out.quote:Op donderdag 10 maart 2016 08:59 schreef BredeBroeder het volgende:
Iemand die bij elke set op een machine tijdens het uitvoeren zijn serie kijkt op de telefoon
Cringe
Zelfs met assisted pull ups
deuce doet dat ook altijd bij mij kki irritantquote:Op donderdag 10 maart 2016 09:20 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Vraag me af wat jij dan in die gym doet. In ieder geval vooral op andere letten ipv je eigen work out.
Mensen die op andere letten in de gym
seto morgen weer flexfridayquote:Op donderdag 10 maart 2016 09:22 schreef seto het volgende:
bredebroeder kijkt tussen setjes in de spiegel hoe glad zijn huid is
Tijdens steady-state cardio heb ik niet zoveel om op te focussenquote:Op donderdag 10 maart 2016 09:20 schreef BeamofLight het volgende:
Vraag me af wat jij dan in die gym doet. In ieder geval vooral op andere letten ipv je eigen work out.
jij je krokodil al ingepakt?quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:32 schreef no1uknow het volgende:
hey ossum heb je je kaartje al binnen
[ afbeelding ]
o m gquote:Op donderdag 10 maart 2016 09:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
seto morgen weer flexfridayhou mijn insta in de vaten
hier ga ik niet heen xDdddquote:Op donderdag 10 maart 2016 09:32 schreef no1uknow het volgende:
hey ossum heb je je kaartje al binnen
[ afbeelding ]
[klokov]Waarom zou ik dat doen als ik ook kan werken? [/klokov]quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:37 schreef no1uknow het volgende:
[..]
gewoon doen
hele weekend uit je dak
Als je eenmal haar foto ziet kan je stimo en haar trollings niet meer serieus nemen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 08:55 schreef seto het volgende:
lengte penis srsly?
Hoezo?quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
Als je eenmal haar foto ziet kan je stimo en haar trollings niet meer serieus nemen.
dm staat openquote:Op donderdag 10 maart 2016 09:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
Als je eenmal haar foto ziet kan je stimo en haar trollings niet meer serieus nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |