Je post dit in een topic waarin allemaal dikke dertigers doen alsof ze alfa-bro's zijn...quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:04 schreef fathank het volgende:
Lekker haten op anderen zodat je je eigen zielige kutleventje even kan vergeten
quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:08 schreef Crip het volgende:
Friet is lekker in België alleen hebben ze gore mayo
quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:08 schreef Sapstengel het volgende:
In Frankrijk ook, is heel zuur. Alsof er azijn of iets in zit. Nederlandse mayo is wel het beste.
azijn is ook de normale toevoeging maar in be doen ze citroen erin geeft fucking rare smaak.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:08 schreef Sapstengel het volgende:
In Frankrijk ook, is heel zuur. Alsof er azijn of iets in zit. Nederlandse mayo is wel het beste.
Ik ben dik, ik krijg veel weg.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:10 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
[..]
Een vieze klodder vet met suiker. Dat je dat überhaupt wegkrijgt.
jij lijkt me wel een echte expert op dat gebiedquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:08 schreef Crip het volgende:
Friet is lekker in België alleen hebben ze gore mayo
ja kloptquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:10 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
jij lijkt me wel een echte expert op dat gebied
JB vindt mijn Zaanse mayo ook 't lekkerst noimsayinquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:10 schreef Crip het volgende:
[..]
azijn is ook de normale toevoeging maar in be doen ze citroen erin geeft fucking rare smaak.
Zaanse mayo is 't lekkerst.
sorry jongen. Misschien ipv mij haten zelf eens iets positiefs proberenquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dit gevoel heb ik altijd als ik Stinkie zie posten.
stuur me eerst pic in dm dn antwoord ikquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:11 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Oh interessant. Wil je een keer op date?
Oké. Mag het ook een pic van Fareor zijn?quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:12 schreef Crip het volgende:
[..]
stuur me eerst pic in dm dn antwoord ik
Komt die van jou ook in een mooi sterrenpatroon eruit?quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
JB vindt mijn Zaanse mayo ook 't lekkerst noimsayin![]()
beidenquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:13 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Oké. Mag het ook een pic van Fareor zijn?
pik van deuce is beschikbaar naar verluidquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:13 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Oké. Mag het ook een pic van Fareor zijn?
Ik haat je niet hoor. Heb medelijden met je.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:12 schreef stinkie het volgende:
[..]
sorry jongen. Misschien ipv mij haten zelf eens iets positiefs proberen
Ik ben 12 man, wat is deze?quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Je post dit in een topic waarin allemaal dikke dertigers doen alsof ze alfa-bro's zijn...
mayo moet lekker zuur zijn joh.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]![]()
Citroen nooit gehad trouwens. En in Frankrijk is de azijn iets teveel aanwezig.
En het vetst.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:10 schreef Crip het volgende:
[..]
azijn is ook de normale toevoeging maar in be doen ze citroen erin geeft fucking rare smaak.
Zaanse mayo is 't lekkerst.
haha hij is leuk omdat zaandamquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
JB vindt mijn Zaanse mayo ook 't lekkerst noimsayin![]()
kkrquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:55 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik zie aan je notes dat jij je keurig gedragen hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |