Je post dit in een topic waarin allemaal dikke dertigers doen alsof ze alfa-bro's zijn...quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:04 schreef fathank het volgende:
Lekker haten op anderen zodat je je eigen zielige kutleventje even kan vergeten
quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:08 schreef Crip het volgende:
Friet is lekker in België alleen hebben ze gore mayo
quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:08 schreef Sapstengel het volgende:
In Frankrijk ook, is heel zuur. Alsof er azijn of iets in zit. Nederlandse mayo is wel het beste.
azijn is ook de normale toevoeging maar in be doen ze citroen erin geeft fucking rare smaak.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:08 schreef Sapstengel het volgende:
In Frankrijk ook, is heel zuur. Alsof er azijn of iets in zit. Nederlandse mayo is wel het beste.
Ik ben dik, ik krijg veel weg.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:10 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
[..]
Een vieze klodder vet met suiker. Dat je dat überhaupt wegkrijgt.
jij lijkt me wel een echte expert op dat gebiedquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:08 schreef Crip het volgende:
Friet is lekker in België alleen hebben ze gore mayo
ja kloptquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:10 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
jij lijkt me wel een echte expert op dat gebied
JB vindt mijn Zaanse mayo ook 't lekkerst noimsayinquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:10 schreef Crip het volgende:
[..]
azijn is ook de normale toevoeging maar in be doen ze citroen erin geeft fucking rare smaak.
Zaanse mayo is 't lekkerst.
sorry jongen. Misschien ipv mij haten zelf eens iets positiefs proberenquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dit gevoel heb ik altijd als ik Stinkie zie posten.
stuur me eerst pic in dm dn antwoord ikquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:11 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Oh interessant. Wil je een keer op date?
Oké. Mag het ook een pic van Fareor zijn?quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:12 schreef Crip het volgende:
[..]
stuur me eerst pic in dm dn antwoord ik
Komt die van jou ook in een mooi sterrenpatroon eruit?quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
JB vindt mijn Zaanse mayo ook 't lekkerst noimsayin![]()
beidenquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:13 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Oké. Mag het ook een pic van Fareor zijn?
pik van deuce is beschikbaar naar verluidquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:13 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Oké. Mag het ook een pic van Fareor zijn?
Ik haat je niet hoor. Heb medelijden met je.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:12 schreef stinkie het volgende:
[..]
sorry jongen. Misschien ipv mij haten zelf eens iets positiefs proberen
Ik ben 12 man, wat is deze?quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Je post dit in een topic waarin allemaal dikke dertigers doen alsof ze alfa-bro's zijn...
mayo moet lekker zuur zijn joh.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]![]()
Citroen nooit gehad trouwens. En in Frankrijk is de azijn iets teveel aanwezig.
En het vetst.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:10 schreef Crip het volgende:
[..]
azijn is ook de normale toevoeging maar in be doen ze citroen erin geeft fucking rare smaak.
Zaanse mayo is 't lekkerst.
haha hij is leuk omdat zaandamquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
JB vindt mijn Zaanse mayo ook 't lekkerst noimsayin![]()
kkrquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:55 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik zie aan je notes dat jij je keurig gedragen hebt.
stimo is gwn atijd srs hoorquote:Op donderdag 10 maart 2016 08:55 schreef seto het volgende:
best wel voor schut hoe hard sommige mensen hier nog door stimo getrolled worden
lengte penis srsly?
Wel goede, soms 5 min rust tussen setjes, kan ik gewoon even op Netflixquote:Op donderdag 10 maart 2016 08:59 schreef BredeBroeder het volgende:
Iemand die bij elke set op een machine tijdens het uitvoeren zijn serie kijkt op de telefoon
Cringe
Zelfs met assisted pull ups
Ik was srs eigenlijk.quote:Op donderdag 10 maart 2016 08:55 schreef seto het volgende:
best wel voor schut hoe hard sommige mensen hier nog door stimo getrolled worden
lengte penis srsly?
Vraag me af wat jij dan in die gym doet. In ieder geval vooral op andere letten ipv je eigen work out.quote:Op donderdag 10 maart 2016 08:59 schreef BredeBroeder het volgende:
Iemand die bij elke set op een machine tijdens het uitvoeren zijn serie kijkt op de telefoon
Cringe
Zelfs met assisted pull ups
deuce doet dat ook altijd bij mij kki irritantquote:Op donderdag 10 maart 2016 09:20 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Vraag me af wat jij dan in die gym doet. In ieder geval vooral op andere letten ipv je eigen work out.
Mensen die op andere letten in de gym
seto morgen weer flexfridayquote:Op donderdag 10 maart 2016 09:22 schreef seto het volgende:
bredebroeder kijkt tussen setjes in de spiegel hoe glad zijn huid is
Tijdens steady-state cardio heb ik niet zoveel om op te focussenquote:Op donderdag 10 maart 2016 09:20 schreef BeamofLight het volgende:
Vraag me af wat jij dan in die gym doet. In ieder geval vooral op andere letten ipv je eigen work out.
jij je krokodil al ingepakt?quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:32 schreef no1uknow het volgende:
hey ossum heb je je kaartje al binnen
[ afbeelding ]
o m gquote:Op donderdag 10 maart 2016 09:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
seto morgen weer flexfridayhou mijn insta in de vaten
hier ga ik niet heen xDdddquote:Op donderdag 10 maart 2016 09:32 schreef no1uknow het volgende:
hey ossum heb je je kaartje al binnen
[ afbeelding ]
[klokov]Waarom zou ik dat doen als ik ook kan werken? [/klokov]quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:37 schreef no1uknow het volgende:
[..]
gewoon doen
hele weekend uit je dak
Als je eenmal haar foto ziet kan je stimo en haar trollings niet meer serieus nemen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 08:55 schreef seto het volgende:
lengte penis srsly?
Hoezo?quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
Als je eenmal haar foto ziet kan je stimo en haar trollings niet meer serieus nemen.
dm staat openquote:Op donderdag 10 maart 2016 09:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
Als je eenmal haar foto ziet kan je stimo en haar trollings niet meer serieus nemen.
wat heb je gedaan dnquote:Op donderdag 10 maart 2016 09:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee man, sws krijg ik zo toch ban.
snoer zeker?quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik ben geen groentje qua drugs hoorquote:Op donderdag 10 maart 2016 09:49 schreef Ethanolic het volgende:
als seto mee gaat ga ik ook wel
zou wel eens een spleetoog aan de drugs wille zien xddd
wat stel je voorquote:Op donderdag 10 maart 2016 10:16 schreef fathank het volgende:
Alleen maar pillen bikken is ook maar saai beter een cocktail
Laten we mekaar geen mietje noemenquote:
Hehehe Misschien moet je ook even wat pre workout snuiven voor die dip momentjes.quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:21 schreef fathank het volgende:
Pep en bier om op te warmen
G+X
Keta en lachgas voor de after
Pep werkt vele malen beter voor een fractie van de prijs.quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:36 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Hehehe Misschien moet je ook even wat pre workout snuiven voor die dip momentjes.
Hart van goud. Lieve man.quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:42 schreef seto het volgende:
ik had henk laatst dm gestuurd dat ik knetterstoned was van de haze en toen had hij me grappige youtube filmpjes gestuurd
Uiteraard. Je moet wel een beetje op elkaar letten. Voor je t weet ligt er weer eentje te rupsen over de dansvloer.quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:41 schreef Ethanolic het volgende:
Henk doet altijd stoer maar als ik zeg dat ik aan de drugs ga DMt hij altijd of ik wel rustig aan doe. Grote bek, klein hartje, onze Henk
motor rijden is wat anders dan je hersenen naar de tyfus helpenquote:Op donderdag 10 maart 2016 11:07 schreef seto het volgende:
een hele wijze man hier had ooit gezegd dat als je niet constant bijna dood gaat je niet leeft
nee hoor want dat doe je uiteraard zonder helm zodat je nog dichterbij de dood bentquote:Op donderdag 10 maart 2016 11:07 schreef Beach het volgende:
[..]
motor rijden is wat anders dan je hersenen naar de tyfus helpen
Mag ik vragen als hij die informatie van google hebtquote:Op donderdag 10 maart 2016 11:07 schreef Beach het volgende:
[..]
motor rijden is wat anders dan je hersenen naar de tyfus helpen
denk dat het beter is dat jij voorlopig van de drugs afblijftquote:Op donderdag 10 maart 2016 12:18 schreef Onnoman het volgende:
Er bestaat maar 1 echt wezen in het heelal die het leven heeft ontwikkeld op de aarde.
Hij heeft zichzelf belichaamd over alle levende wezens op aarde.
Elk levende wezen op aarde is uniek met unieke kenmerken, al het goede en slechte van de mens zit verspreid over alle levende wezens op aarde.
Ondertussen denken wij dat we een individueel bewustzijn hebben maar eigenlijk zijn wij met zijn alleen 1 persoon. We zitten allemaal met draadjes gelinkd aan 1 opperwezen die zeg maar de draadjes over ons lot in handen heeft.
Hij heeft deze constructie bedacht om de eenzaamheid van zijn enkelbestaan op te vullen.
Sommigen kunnen zich ook beter verstoppen onder een doekje haha snap jequote:Op donderdag 10 maart 2016 11:10 schreef Ethanolic het volgende:
Ja dan leef je
Jezelf verstoppen onder een doekje
Sexy wijze man heb ik vernomen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 11:07 schreef seto het volgende:
een hele wijze man hier had ooit gezegd dat als je niet constant bijna dood gaat je niet leeft
as salaam aleikumquote:Op donderdag 10 maart 2016 12:41 schreef Faeroer het volgende:
Farsi is echt lekkere taaltje. Krijg stijve penor van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |