SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Regel 1: In elk topic van de Klaagbaak Slowchat (vanaf nu 'KLB SC'), het liefst op elke pagina, moet(en) er altijd één of meer vrouwelijke user(s) zijn die haar heerlijke malse tetjes of gelaat vol mannenpap post.
Regel 2: De OP volspammen met aantrekkelijke dames of 'lekkere wijven' is een teken van oppervlakkigheid en vanaf nu ten strengste verboden. Alle uitingen van dames mogen verzameld worden in één spoiler tussen de OP en de code-spoiler.
REGELS ZIJN REGELS EN DEZE MOETEN WORDEN NAGELEEFDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil![]()
jeetjeStop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.![]()
Ik word door sommigen echt gehaat hoor. En ik haat sommigen ook.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
we haten hier met liefde maar sommige mensen begrijpen dat blijkbaar nie![]()
ik mag je welquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik word door sommigen echt gehaat hoor. En ik haat sommigen ook.
somsStop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.![]()
Door wie dan? En wie dan?quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik word door sommigen echt gehaat hoor. En ik haat sommigen ook.![]()
Nee joh, de grote baas vond het zelfs leukquote:
Ik wou er zelf mee stoppen."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Tardis, kom je NU naar me toe?Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Komt morgen wel weer terugquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:45 schreef HPLC het volgende:
Gooi Braadslee maar uit de OP, die stopt ermee![]()
donequote:Op donderdag 3 maart 2016 23:45 schreef HPLC het volgende:
Gooi Braadslee maar uit de OP, die stopt ermeeIk ben geil![]()
Wie is nu mod?quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nee joh, de grote baas vond het zelfs leuk
Ik wou er zelf mee stoppen.![]()
Ik heb HotH er ook uitgehaald, die post toch nooit.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:45 schreef HPLC het volgende:
Gooi Braadslee maar uit de OP, die stopt ermee![]()
Stop the violence
Down with the hate
Dat zal hem lerenquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:46 schreef defokkingfoker het volgende:
Als Fylax KLB mod word dan post ik een dickpic![]()
Pharkus heeft het stokje over genomenquote:"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Ik haat niemand hier, vind jullie allemaal evenredig kut.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik haat Hoink, Zeer en Cholo ook wel.hoe is het mogelijk
Drie fantastische users.![]()
hahahahahaha alsof dat ooit gaat gebeurenquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:46 schreef defokkingfoker het volgende:
Als Fylax KLB mod wordt dan post ik een dickpic
de kans is nog groter dat ik hier mod wordStop the violence
Down with the hate
Nobody cares. Met je 5 centimeter.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:46 schreef defokkingfoker het volgende:
Als Fylax KLB mod wordt dan post ik een dickpic![]()
Sowieso Cholo met haar dikke sappige tettenquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]hoe is het mogelijk
Drie fantastische users.![]()
Vandaar, hij zat net al in de OP te klooien.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Pharkus heeft het stokje over genomen![]()
Klein is die echt 6cm.. groot rond de 20.. is bloedlul jwzquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nobody cares. Met je 5 centimeter.Ik ben geil![]()
Ok, dat wordt relluhquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb HotH er ook uitgehaald, die post toch nooit.![]()
![]()
Ik lig al in bed te wachten.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ze is tyfus dom.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sowieso Cholo met haar dikke sappige tetten![]()
Ik ook, genoeg te vinden op het internetquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:46 schreef defokkingfoker het volgende:
Als Fylax KLB mod wordt dan post ik een dickpic![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb HotH er ook uitgehaald, die post toch nooit.
Stop the violence
Down with the hate
Toch kleine aanpassing gedaanquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
hahahahahaha alsof dat ooit gaat gebeuren
de kans is nog groter dat ik werk vind![]()
Hoe was het ook alweer
Soms zit het diep, soms ben je jelly?Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
die kans is sws kleiner dus beetje nutteloos hansquote:Stop the violence
Down with the hate
Soms diep. soms ben je microquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:49 schreef Chloroform het volgende:
Hoe was het ook alweer
Soms zit het diep, soms ben je jelly?Ik ben geil![]()
Haha daar is ze meteen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:49 schreef Chloroform het volgende:
Hoe was het ook alweer
Soms zit het diep, soms ben je jelly?![]()
Ja jeetje gvd perenpoekiequote:Op donderdag 3 maart 2016 23:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
die kans is sws kleiner dus beetje nutteloos hans![]()
Soms ben je mad, soms ben je jelly en soms zit het diepquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:49 schreef Chloroform het volgende:
Hoe was het ook alweer
Soms zit het diep, soms ben je jelly?"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
![]()
Stop the violence
Down with the hate
Was er vorig topic al maar okéquote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Dit jaquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:50 schreef deadprez het volgende:
[ [url=http://www.tegelspreukmaker.nl/tegelgenerator.php?tt=Soms%20ben%20je%20mad[n]soms%20ben%20je%20jelly[n]soms%20zit%20het%20diep&fs=100&yp=50&lh=120%3Ct=1&tg=1&tk=003370&bf=&fx=0&fy=0&se=0]afbeelding]afbeelding[/url] ]Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:50 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Als je dat zo zegt zit je op hetzelfde niveau.![]()
![]()
Wat alweer?quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:30 schreef deadprez het volgende:
KLB / Ik ga niet meer op forums zitten.Your beauty never ever scared me.![]()
Stop the violence
Down with the hate
snap t ook niet, vond het wel leuk dat ie hier meeposttequote:Op donderdag 3 maart 2016 23:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Terwijl het juist laatste tijd goed ging.Stop the violence
Down with the hate
Gewoon weer aandachtshoererenOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
You can check out any time you like, but you can never leave"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Nou klopt het wel dat hij hier veel te veel priveinfo neerplempt, maar ja, daar lijkt hij niet van te leren![]()
ditquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:53 schreef Remqo het volgende:
You can check out any time you like, but you can never leaveStop the violence
Down with the hate
Maar snap wel dat hij niet blij wordt als hij Braddie FOK! intypt in Google.Your beauty never ever scared me.![]()
Hahaquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:53 schreef Remqo het volgende:
You can check out any time you like, but you can never leave![]()
I hate to see you go but I love to watch you leavequote:Op donderdag 3 maart 2016 23:53 schreef Remqo het volgende:
You can check out any time you like, but you can never leaveOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Is ook een forum dus volgens zijn eigen woorden zal het wel niet.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:53 schreef HPLC het volgende:
Hopelijk blijft hij wel actief op AutoweekYour beauty never ever scared me.![]()
Gedaan.. Wel zielig voor hem..quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:53 schreef Amarantha het volgende:
Maar snap wel dat hij niet blij wordt als hij Braddie FOK! intypt in Google.Ik ben geil![]()
God, die PIquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is ook een forum dus volgens zijn eigen woorden zal het wel niet.Weer hartverzakking
![]()
Haha ik vind het ook wel sneu.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:55 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Gedaan.. Wel zielig voor hem..
Your beauty never ever scared me.![]()
kan hij die zoekresultaten niet laten verwijderen door google ofzo?Stop the violence
Down with the hate
Naquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:56 schreef deadprez het volgende:
kan hij die zoekresultaten niet laten verwijderen door google ofzo?
https://www.google.nl/sea(...)MAA&biw=1366&bih=705Your beauty never ever scared me.![]()
het is nooit leuk als wch typtquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
JA JIJ WEET NIET HOE HET IS ALS WCH ZO TEGEN JE TYPTStop the violence
Down with the hate
ja ik weet het, maar je hebt toch t recht om vergeten te worden ofzo?quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na
https://www.google.nl/sea(...)MAA&biw=1366&bih=705Stop the violence
Down with the hate
OHHHHH BRADDIE IS GEMEEN
quote:Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Die drums klinken voor geen meter, gitaar is veelste zacht in de mix.
Haal van internet af man.
En kom terug als je weet hoe je tracks moet mixen onafhankelijk..
Voor de eerste keer is het wel redelijk..
Maar je hebt duidelijk wel les nodig in dit soort dingen!Ik ben geil![]()
die moet bij iedereen standaard in foboquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:50 schreef deadprez het volgende:
[ [url=http://www.tegelspreukmaker.nl/tegelgenerator.php?tt=Soms%20ben%20je%20mad[n]soms%20ben%20je%20jelly[n]soms%20zit%20het%20diep&fs=100&yp=50&lh=120%3Ct=1&tg=1&tk=003370&bf=&fx=0&fy=0&se=0]afbeelding]afbeelding[/url] ]![]()
Denk dat dat dus lastig is omdat al deze resultaten hier van FOK! komen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ik weet het, maar je hebt toch t recht om vergeten te worden ofzo?Your beauty never ever scared me.![]()
omdat je via zijn echte naam ook binnen 10 seconden op FOK! uitkomtquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:57 schreef JimmyDean het volgende:
Hoezo weet zijn toekomstige baas dat hij Braddie is?Stop the violence
Down with the hate
Niet ernstig genoegquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:56 schreef deadprez het volgende:
kan hij die zoekresultaten niet laten verwijderen door google ofzo?![]()
Neequote:Op donderdag 3 maart 2016 23:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
die moet bij iedereen standaard in fobo![]()
Echt?quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
omdat je via zijn echte naam ook binnen 10 seconden op FOK! uitkomt
hmm dat is waar iddquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk dat dat dus lastig is omdat al deze resultaten hier van FOK! komen.
wel echt klote voor hemStop the violence
Down with the hate
jaquote:Stop the violence
Down with the hate
Haha sukkelquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
omdat je via zijn echte naam ook binnen 10 seconden op FOK! uitkomt![]()
LOL ik heb dus toen ik 16 was een account gehad hier. Weet ik veel
Hij heeft verder misschien niet zo veel bereikt in z'n leven maar hij is wel internet famous. Doe hem dat maar naOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:
Stop the violence
Down with the hate
FOK! Famousquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:59 schreef Chloroform het volgende:
Hij heeft verder misschien niet zo veel bereikt in z'n leven maar hij is wel internet famous. Doe hem dat maar naIk ben geil![]()
niet alleen op FOK!quote:Stop the violence
Down with the hate
Iedereen is hier gewoon jelly.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:59 schreef Chloroform het volgende:
Hij heeft verder misschien niet zo veel bereikt in z'n leven maar hij is wel internet famous. Doe hem dat maar na![]()
Het zit diep en heb liever dat jij diep zit.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Internet famousquote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik snap alleen één ding niet. Waarom telkens weer topic openen als die weg gaat. Ga gewoon denk ik dan.Your beauty never ever scared me.![]()
aandachtquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik snap alleen één ding niet. Waarom telkens weer topic openen als die weg gaat. Ga gewoon denk ik dan.![]()
wat deed braaddlee nu weerThere's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
Gifje?quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:59 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik ben te zien in dat filmpje hoor hihi![]()
zelfde als altijd: KLB / Ik ga niet meer op forums zitten.quote:Stop the violence
Down with the hate
Dat is ook best wel heftig. Als je je baan paar keer bijna kwijt raak door FOK!.quote:als dat het mij al een paar keer bijna een baan heeft gekost
Natuurlijk ook Deadprez zijn punt maar ik had dit in alle haast niet gezien in Braddie zijn topic.Your beauty never ever scared me.![]()
jeps, daarom denk ik dat ie misschien ook best kans maakt om die shit gewoon uit zoekresultaten te laten verwijderenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is ook best wel heftig. Als je je baan paar keer bijna kwijt raak door FOK!.
Natuurlijk ook Deadprez zijn punt maar ik had dit in alle haast niet gezien in Braddie zijn topic.Stop the violence
Down with the hate
Das wel lullig ja, is ook wel erg makkelijk op te zoeken met zijn echte naamquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is ook best wel heftig. Als je je baan paar keer bijna kwijt raak door FOK!.
Natuurlijk ook Deadprez zijn punt maar ik had dit in alle haast niet gezien in Braddie zijn topic.![]()
![]()
aah braddie davidsquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
zelfde als altijd: KLB / Ik ga niet meer op forums zitten.![]()
die zien wel over 3 maandjes wel weer
wat vliegt de tijd ik kan me nog heugen dat hij een kleine bradstwr was en op zijn ps2 spewlde en ver van fok was
wejo sick rippedquote:Stop the violence
Down with the hate
Hmm wie weet kan het wel. Maar dan moet eigenlijk alles er af. Weet niet of dat kan.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
jeps, daarom denk ik dat ie misschien ook best kans maakt om die shit gewoon uit zoekresultaten te laten verwijderenYour beauty never ever scared me.![]()
Waarom moet ie weg als je gaat verhuizen?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Zo dan.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het zit diep en heb liever dat jij diep zit.![]()
waarom houdt fyfy dat gitaartje vast
Gelachen om fyfyquote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, duidelijk toch?quote:
Of moesten we er eerst nog even een tijd omheen draaien?Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Vraagt iemand in een weggeefhoek: Zijn er misschien mensen die nog leuke jurkjes maat S/M hebben liggen? Reageert er iemand: Ja maar ik draag ze zelf.
Reageer dan niet!
lueken garpquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:13 schreef Amarantha het volgende:
Vraagt iemand in een weggeefhoek: Zijn er misschien mensen die nog leuke jurkjes maat S/M hebben liggen? Reageert er iemand: Ja maar ik draag ze zelf.
Reageer dan niet!
![]()
op deze info zitten wij hier ook niet te wachten hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:13 schreef Amarantha het volgende:
Reageer dan niet!
Zulke mensenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:13 schreef Amarantha het volgende:
Reageer dan niet!
![]()
![]()
Nou en.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
op deze info zitten wij hier ook niet te wachten hoorYour beauty never ever scared me.![]()
Ff laten weten dat je maatje s/m draagt toghhquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:13 schreef Amarantha het volgende:
Reageer dan niet!
![]()
Daar kijken en hier reageren is ook weer zowat.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:13 schreef Amarantha het volgende:
Reageer dan niet!
Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!![]()
Nahquote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik verveel me.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Daar kijken en hier reageren is ook weer zowat.Your beauty never ever scared me.![]()
ja nou en jaquote:There's a virus in my system
Ga naar het buitenland, dus ik kan weinig shit meenemenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom moet ie weg als je gaat verhuizen?![]()
Hey Ashquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Tijdelijk of vast?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ga naar het buitenland, dus ik kan weinig shit meenemenYour beauty never ever scared me.![]()
Kun je dat niet ergens stallen dan? Ouders, familie, vrienden, kennissen?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ga naar het buitenland, dus ik kan weinig shit meenemenOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Laten we toto zijn gitaar in opslag nemen, dan verplaatsen we hem ondertussen van huis naar huis zoals een fokstok en gaan we ruzie maken als iemand hem niet snel genoeg doorgeeftOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Uitkering is wel gierig, gewoon rijke vrouw/man aan de haak slaan en huisvrouw/man wordenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou je uitkering willen trekken?Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
DOEN WEquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:19 schreef Catkiller het volgende:
Laten we toto zijn gitaar in opslag nemen, dan verplaatsen we hem ondertussen van huis naar huis zoals een fokstok en gaan we ruzie maken als iemand hem niet snel genoeg doorgeeft![]()
Je vraagt het alsof ik dat nog niet doe.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou je uitkering willen trekken?
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Ja op zich wel, maar ik wil er eigenlijk iemand blij mee maken of zoquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kun je dat niet ergens stallen dan? Ouders, familie, vrienden, kennissen?bijv iemand die niet veel geld heeft maar wel een kind dat graag muziek speelt of zo, ik noem maar iets
![]()
Ja of gewoon niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:19 schreef Catkiller het volgende:
Laten we toto zijn gitaar in opslag nemen, dan verplaatsen we hem ondertussen van huis naar huis zoals een fokstok en gaan we ruzie maken als iemand hem niet snel genoeg doorgeeftOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Jij moet hem wel persoonlijk bij mij brengen in je eentje.quote:![]()
[/quote]![]()
topic was weer dicht vandaag, fitties zo vaak daar om een stokquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:19 schreef Catkiller het volgende:
Laten we toto zijn gitaar in opslag nemen, dan verplaatsen we hem ondertussen van huis naar huis zoals een fokstok en gaan we ruzie maken als iemand hem niet snel genoeg doorgeeft
Hjb bolle buzzkillquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
topic was weer dicht vandaag, fitties zo vaak daar om een stok
Doe ik eens positief en leuk kom jij met je dikke gezicht weer negatief doenOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Het is nog steeds dichtquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
topic was weer dicht vandaag, fitties zo vaak daar om een stok![]()
![]()
Wat altruïstischquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja op zich wel, maar ik wil er eigenlijk iemand blij mee maken of zobijv iemand die niet veel geld heeft maar wel een kind dat graag muziek speelt of zo, ik noem maar iets
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
In China?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Janken omdat een stok helemaal in het oosten ligtOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Die stok houdt de gemoederen wel bezig, bezit dat ding een magische kracht ofzo?"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Hardop gelachen hieromquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:21 schreef Catkiller het volgende:
Doe ik eens positief en leuk kom jij met je dikke gezicht weer negatief doenOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Leer je mij dan gitaar spelen, want ik snap niet waarom ik in mijn eentje moet komen howrr ;$quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij moet hem wel persoonlijk bij mij brengen in je eentje.![]()
![]()
Je bent de enige van ons tweeën.quote:
[/quote]![]()
doenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:19 schreef Catkiller het volgende:
Laten we toto zijn gitaar in opslag nemen, dan verplaatsen we hem ondertussen van huis naar huis zoals een fokstok en gaan we ruzie maken als iemand hem niet snel genoeg doorgeeft![]()
![]()
mensen beschuldigen elkaar van vals spelen etc rijden van dijken af en dat allemaal om een stok van plaatsnaam naar plaatnaam bordje.... wonderbaarlijkquote:
Kan je met de katten van mijn vriendin spelen, of lijkt je dat niet leuk?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Leer je mij dan gitaar spelen, want ik snap niet waarom ik in mijn eentje moet komen howrr ;$Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
eerder vervloektquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:22 schreef Remqo het volgende:
Die stok houdt de gemoederen wel bezig, bezit dat ding een magische kracht ofzo?
Oké moet ik je even kietelen andersquote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Waarschijnlijk zit er iemand keihard te trollen die dat ding steeds wegpakt en zich thuis de pleuris lacht.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
mensen beschuldigen elkaar van vals spelen etc rijden van dijken af en dat allemaal om een stok van plaatsnaam naar plaatnaam bordje.... wonderbaarlijk![]()
Ik heb Voldemort in een rode auto gezien die van een dijk af was gereden voor die stokquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
mensen beschuldigen elkaar van vals spelen etc rijden van dijken af en dat allemaal om een stok van plaatsnaam naar plaatnaam bordje.... wonderbaarlijkOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
zullen we de stok gijzelenStop the violence
Down with the hate
als iemand dit nu leest van daar gaan ze weer allemaal ragenStop the violence
Down with the hate
Nee dat is een geforceerde lach, die telt niet. Ik ga wel een roos plukken.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké moet ik je even kietelen andersOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
In de kachel gooien bedoel je.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Zou die stok in Mount Doom gooienquote:"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
gewoon dat slot doorzagenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel van plan als ie ooit eens hier komt
Enig probleem is dat je een code nodig hebt dacht ikjammer dat ie nooit in limburg ligt
Stop the violence
Down with the hate
Wat voor soort kat.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan je met de katten van mijn vriendin spelen, of lijkt je dat niet leuk?![]()
Of een stuk gereedschap.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel van plan als ie ooit eens hier komt
Enig probleem is dat je een code nodig hebt dacht ikOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Siberische kattenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
ik heb er op gepistquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit er iemand keihard te trollen die dat ding steeds wegpakt en zich thuis de pleuris lacht.
zijn dat van die langharige beestenquote:Stop the violence
Down with the hate
Jaquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Dan moet ik een grote schaar regelenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
gewoon dat slot doorzagenjammer dat ie nooit in limburg ligt
![]()
die zijn coolquote:Stop the violence
Down with the hate
Gewoon aan je trekhaak hangen ergste wat er kan gebeuren is dat je los schiet en van een dijk af knalt of zo.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan moet ik een grote schaar regelenOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Stop the violence
Down with the hate
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon aan je trekhaak hangen ergste wat er kan gebeuren is dat je los schiet en van een dijk af knalt of zo.
Stop the violence
Down with the hate
Strak plan wel. Gelukkig kan ik zwemmenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon aan je trekhaak hangen ergste wat er kan gebeuren is dat je los schiet en van een dijk af knalt of zo.![]()
1 komt ook nog echt uit Rusland met een tweede onderweg.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
misschien zijn het spionnen van poetin beter hou je ze goed in de gatenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
1 komt ook nog echt uit Rusland met een tweede onderweg.Stop the violence
Down with the hate
Als je lang genoeg wacht zijn er nog kittens ook.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oke ik kom dat gitaartje persoonlijk langsbrengen om met de kitties te kunnen spelenOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
En achter een stok aan gaan vind ik meer iets voor honden"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
vind het ergens wel jammer trouwens als mensen een kat gaan importeren om het ras, er zijn hier zo fucking veel katten die een huisje zoekenStop the violence
Down with the hate
Poetin is meer een hondenmensquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
misschien zijn het spionnen van poetin beter hou je ze goed in de gatenOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Gvd 1500 neerleggen en dan een mol krijgen in plaats van een poesquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
misschien zijn het spionnen van poetin beter hou je ze goed in de gatenOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Zal er ook wel even op pissen als je het wiltquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:29 schreef Remqo het volgende:
En achter een stok aan gaan vind ik meer iets voor honden![]()
hitler ookquote:
typisch weerStop the violence
Down with the hate
hear hear zelfse met zwerfhonden uit griekenland... ja want hier hebben we geen asielenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:29 schreef deadprez het volgende:
vind het ergens wel jammer trouwens als mensen een kat gaan importeren om het ras, er zijn hier zo fucking veel katten die een huisje zoeken
Niet te vertrouwen zulke mensenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
ahw echtquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je lang genoeg wacht zijn er nog kittens ook.![]()
Vind dit wel een enge combinatie hoor, je username en dan toch kadseigenaar ;s![]()
Is voor fokken, en siberische katten hebben een bepaald stofje in hun speeksel niet waardoor mensen met allergieën er soms ook tegen kunnen. Zeggen ze.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:29 schreef deadprez het volgende:
vind het ergens wel jammer trouwens als mensen een kat gaan importeren om het ras, er zijn hier zo fucking veel katten die een huisje zoekenOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Dit maakt het er niet beter op.quote:dat zou dan nog enigszins een excuus zijnquote:en siberische katten hebben een bepaald stofje in hun speeksel niet waardoor mensen met allergieën er soms ook tegen kunnen. Zeggen ze.Stop the violence
Down with the hate
Ja dat is te ver, wie woont er in Brabant behalve Etto?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:31 schreef Amarantha het volgende:
Ondertussen ligt die stok ergens in brabant haha.![]()
Hoezo niet? Is gewoon een hobby.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit maakt het er niet beter op.
[..]
dat zou dan nog enigszins een excuus zijnOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Geen idee, kom nog niet zolang in KLB-SC.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja dat is te ver, wie woont er in Brabant behalve Etto?Your beauty never ever scared me.![]()
Hermann? Noel, Ashquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja dat is te ver, wie woont er in Brabant behalve Etto?![]()
hermann, maar ook niet heel erg in de buurtquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja dat is te ver, wie woont er in Brabant behalve Etto?Stop the violence
Down with the hate
ik woon in maastrichtquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:32 schreef Amarantha het volgende:
Deadprez woont heel klein beetje in de buurt toch?Stop the violence
Down with the hate
hoe zou dat moeten werken? men is allergisch vd huisschilvers wat moet het speeksel daaraan verhelpen?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is voor fokken, en siberische katten hebben een bepaald stofje in hun speeksel niet waardoor mensen met allergieën er soms ook tegen kunnen. Zeggen ze.
En hoe ga je dat fokken precies aanpakken?quote:Stop the violence
Down with the hate
Toto woont nu nog in Brabant! Beter bind hij dat ding in Ierland ergens vast
Zoals ik al zei, regel Braddie gewoon, die gaat overal heen met een halve reden.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
dat zou wel baas zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:33 schreef Amarantha het volgende:
Toto woont nu nog in Brabant! Beter bind hij dat ding in Ierland ergens vastStop the violence
Down with the hate
Deze vrouwquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:33 schreef Amarantha het volgende:
Toto woont nu nog in Brabant! Beter bind hij dat ding in Ierland ergens vast![]()
![]()
Hoezo nolifer...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zij rijden gerust 200km voor een stokkie![]()
Die zit net weer in een FOK! pauze.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:33 schreef Catkiller het volgende:
Zoals ik al zei, regel Braddie gewoon, die gaat overal heen met een halve reden.Your beauty never ever scared me.![]()
Je pakt een mannetje en een vrouwtje en als ze prr doet laat je ze seksen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
En hoe ga je dat fokken precies aanpakken?Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Jijquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat weet je wel heel goed he hihi![]()
![]()
hele milieu naar de tering ook omdat dat volk lekker heel nederland voor de lol door gaat rijdenStop the violence
Down with the hate
bwahahahahquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je pakt een mannetje en een vrouwtje en als ze prr doet laat je ze seksen.![]()
kom eens hierquote:Stop the violence
Down with the hate
Een fabriek in China>alle autos in Nederlandquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:34 schreef deadprez het volgende:
hele milieu naar de tering ook omdat dat volk lekker heel nederland voor de lol door gaat rijden![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je pakt een mannetje en een vrouwtje en als ze prr doet laat je ze seksen.hihaho
maar gewoon weer de zoveelste broodfokker die lekker makkelijk cash wil zekerStop the violence
Down with the hate
oh ja dan maar gewoon schijt hebbenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Een fabriek in China>alle autos in NederlandStop the violence
Down with the hate
dat zei ik een keer in dat topic..... foei pezu fok is nu roze en pluizig en snoepjesland pas op hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:34 schreef deadprez het volgende:
hele milieu naar de tering ook omdat dat volk lekker heel nederland voor de lol door gaat rijdenThere's a virus in my system
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zei ik een keer in dat topic..... foei pezu das is nu roze en pluizig fok is snoepjesland pas op hoor
Stop the violence
Down with the hate
IK ZEG DOENNquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:35 schreef Amarantha het volgende:
Godver, dat zou wel echt een mega bazenactie zijn zeg.![]()
MELDEN NU GODVERDOMMEStop the violence
Down with the hate
maar negers zijn minderwaardig mag weer wel somsquote:
ok helder
wat staat er eigenlijk op dat briefje dat ze op dat ding hebben geplakt
Stop the violence
Down with the hate
Ik wil het niet wetenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:37 schreef deadprez het volgende:
wat staat er eigenlijk op dat briefje dat ze op dat ding hebben geplakt![]()
![]()
linkje enz naar topic toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:37 schreef deadprez het volgende:
wat staat er eigenlijk op dat briefje dat ze op dat ding hebben geplaktYour beauty never ever scared me.![]()
Hoe de neuk kom ik daar dan bij.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoe zou dat moeten werken? men is allergisch vd huisschilvers wat moet het speeksel daaraan verhelpen?Ze hebben een bepaalde proteïne minder dan waardoor die schilvers geen last opleveren.
Ik snap er sowieso geen kut van, volgens mij zit het gewoon bij mensen tussen de oren en is het goede marketing van die Russen.
[/quote]![]()
echt?quote:![]()
goede reclame voor FOK!...
Stop the violence
Down with the hate
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Wow nolifequote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:38 schreef Amarantha het volgende:
Oh heb zijn nummer ook wel. Appje sturen.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Het is wel wat naief om te denken dat een autoritje enig verschil zou maken op ons klimaat.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar negers zijn minderwaardig mag weer wel soms
ok helder![]()
nee het schijnt wel echt zo te zijn met bepaalde rassen, bij ratjes is er ook zoiets geloof ikquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe de neuk kom ik daar dan bij.Ze hebben een bepaalde proteïne minder dan waardoor die schilvers geen last opleveren.
Ik snap er sowieso geen kut van, volgens mij zit het gewoon bij mensen tussen de oren en is het goede marketing van die Russen.
Stop the violence
Down with the hate
men zou er wel iets bewuster mee om mogen gaanquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het is wel wat naief om te denken dat een autoritje enig verschil zou maken op ons klimaat.Stop the violence
Down with the hate
lekker foto's van je schoentjes posten zeker vieze flikkerquote:Stop the violence
Down with the hate
het is schattig om te zien wat voor risicule implicatie jij doetquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het is wel wat naief om te denken dat een autoritje enig verschil zou maken op ons klimaat.There's a virus in my system
Zolang China nog shit de lucht in pompt maakt wat wij doen geen hol uit.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
men zou er wel iets bewuster mee om mogen gaan![]()
Waarom zou je dan moeilijk doen en katten importeren? Kan je ze net zo goed uit Nederland halen in plaats van moeite doen voor een nieuwe (eigen) lijn te importeren die hier in Nederland nog niet bestaat.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:35 schreef deadprez het volgende:
[..]hihaho
maar gewoon weer de zoveelste broodfokker die lekker makkelijk cash wil zekerOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
risicuul ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is schattig om te zien wat voor risicule implicatie jij doet![]()
zolang ze in saudi-arabië mensen blijven stenigen kunnen wij ook gewoon moslims in de gaskamer stoppenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zolang China nog shit de lucht in pompt maakt wat wij doen geen hol uit.Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |