Hey Ashquote:
Tijdelijk of vast?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ga naar het buitenland, dus ik kan weinig shit meenemen
Kun je dat niet ergens stallen dan? Ouders, familie, vrienden, kennissen?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ga naar het buitenland, dus ik kan weinig shit meenemen
Uitkering is wel gierig, gewoon rijke vrouw/man aan de haak slaan en huisvrouw/man wordenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou je uitkering willen trekken?
DOEN WEquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:19 schreef Catkiller het volgende:
Laten we toto zijn gitaar in opslag nemen, dan verplaatsen we hem ondertussen van huis naar huis zoals een fokstok en gaan we ruzie maken als iemand hem niet snel genoeg doorgeeft
Je vraagt het alsof ik dat nog niet doe.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou je uitkering willen trekken?
Ja op zich wel, maar ik wil er eigenlijk iemand blij mee maken of zoquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kun je dat niet ergens stallen dan? Ouders, familie, vrienden, kennissen?
Ja of gewoon niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:19 schreef Catkiller het volgende:
Laten we toto zijn gitaar in opslag nemen, dan verplaatsen we hem ondertussen van huis naar huis zoals een fokstok en gaan we ruzie maken als iemand hem niet snel genoeg doorgeeft
Jij moet hem wel persoonlijk bij mij brengen in je eentje.quote:
topic was weer dicht vandaag, fitties zo vaak daar om een stokquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:19 schreef Catkiller het volgende:
Hjb bolle buzzkillquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
topic was weer dicht vandaag, fitties zo vaak daar om een stok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |