Waarom moet ie weg als je gaat verhuizen?quote:
Zo dan.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het zit diep en heb liever dat jij diep zit.
Gelachen om fyfyquote:
Ja, duidelijk toch?quote:
lueken garpquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:13 schreef Amarantha het volgende:
Vraagt iemand in een weggeefhoek: Zijn er misschien mensen die nog leuke jurkjes maat S/M hebben liggen? Reageert er iemand: Ja maar ik draag ze zelf.
Reageer dan niet!
op deze info zitten wij hier ook niet te wachten hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:13 schreef Amarantha het volgende:
Vraagt iemand in een weggeefhoek: Zijn er misschien mensen die nog leuke jurkjes maat S/M hebben liggen? Reageert er iemand: Ja maar ik draag ze zelf.
Reageer dan niet!
Zulke mensenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:13 schreef Amarantha het volgende:
Reageer dan niet!
Nou en.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
op deze info zitten wij hier ook niet te wachten hoor
Ff laten weten dat je maatje s/m draagt toghhquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:13 schreef Amarantha het volgende:
Reageer dan niet!
Daar kijken en hier reageren is ook weer zowat.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:13 schreef Amarantha het volgende:
Reageer dan niet!
Nahquote:
Ik verveel me.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Daar kijken en hier reageren is ook weer zowat.
ja nou en jaquote:
Ga naar het buitenland, dus ik kan weinig shit meenemenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom moet ie weg als je gaat verhuizen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |