Iedereen is hier gewoon jelly.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:59 schreef Chloroform het volgende:
Hij heeft verder misschien niet zo veel bereikt in z'n leven maar hij is wel internet famous. Doe hem dat maar na
Het zit diep en heb liever dat jij diep zit.quote:
Internet famousquote:
aandachtquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik snap alleen één ding niet. Waarom telkens weer topic openen als die weg gaat. Ga gewoon denk ik dan.
Gifje?quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:59 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik ben te zien in dat filmpje hoor hihi
zelfde als altijd: KLB / Ik ga niet meer op forums zitten.quote:
Dat is ook best wel heftig. Als je je baan paar keer bijna kwijt raak door FOK!.quote:als dat het mij al een paar keer bijna een baan heeft gekost
jeps, daarom denk ik dat ie misschien ook best kans maakt om die shit gewoon uit zoekresultaten te laten verwijderenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is ook best wel heftig. Als je je baan paar keer bijna kwijt raak door FOK!.
Natuurlijk ook Deadprez zijn punt maar ik had dit in alle haast niet gezien in Braddie zijn topic.
Das wel lullig ja, is ook wel erg makkelijk op te zoeken met zijn echte naamquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is ook best wel heftig. Als je je baan paar keer bijna kwijt raak door FOK!.
Natuurlijk ook Deadprez zijn punt maar ik had dit in alle haast niet gezien in Braddie zijn topic.
aah braddie davidsquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
zelfde als altijd: KLB / Ik ga niet meer op forums zitten.
wejo sick rippedquote:
Hmm wie weet kan het wel. Maar dan moet eigenlijk alles er af. Weet niet of dat kan.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
jeps, daarom denk ik dat ie misschien ook best kans maakt om die shit gewoon uit zoekresultaten te laten verwijderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |