SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Regel 1: In elk topic van de Klaagbaak Slowchat (vanaf nu 'KLB SC'), het liefst op elke pagina, moet(en) er altijd één of meer vrouwelijke user(s) zijn die haar heerlijke malse tetjes of gelaat vol mannenpap post.
Regel 2: De OP volspammen met aantrekkelijke dames of 'lekkere wijven' is een teken van oppervlakkigheid en vanaf nu ten strengste verboden. Alle uitingen van dames mogen verzameld worden in één spoiler tussen de OP en de code-spoiler.
REGELS ZIJN REGELS EN DEZE MOETEN WORDEN NAGELEEFDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil![]()
jeetjeStop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.![]()
Ik word door sommigen echt gehaat hoor. En ik haat sommigen ook.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
we haten hier met liefde maar sommige mensen begrijpen dat blijkbaar nie![]()
ik mag je welquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik word door sommigen echt gehaat hoor. En ik haat sommigen ook.
somsStop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.![]()
Door wie dan? En wie dan?quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik word door sommigen echt gehaat hoor. En ik haat sommigen ook.![]()
Nee joh, de grote baas vond het zelfs leukquote:
Ik wou er zelf mee stoppen."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Tardis, kom je NU naar me toe?Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Komt morgen wel weer terugquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:45 schreef HPLC het volgende:
Gooi Braadslee maar uit de OP, die stopt ermee![]()
donequote:Op donderdag 3 maart 2016 23:45 schreef HPLC het volgende:
Gooi Braadslee maar uit de OP, die stopt ermeeIk ben geil![]()
Wie is nu mod?quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nee joh, de grote baas vond het zelfs leuk
Ik wou er zelf mee stoppen.![]()
Ik heb HotH er ook uitgehaald, die post toch nooit.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:45 schreef HPLC het volgende:
Gooi Braadslee maar uit de OP, die stopt ermee![]()
Stop the violence
Down with the hate
Dat zal hem lerenquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:46 schreef defokkingfoker het volgende:
Als Fylax KLB mod word dan post ik een dickpic![]()
Pharkus heeft het stokje over genomenquote:"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Ik haat niemand hier, vind jullie allemaal evenredig kut.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik haat Hoink, Zeer en Cholo ook wel.hoe is het mogelijk
Drie fantastische users.![]()
hahahahahaha alsof dat ooit gaat gebeurenquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:46 schreef defokkingfoker het volgende:
Als Fylax KLB mod wordt dan post ik een dickpic
de kans is nog groter dat ik hier mod wordStop the violence
Down with the hate
Nobody cares. Met je 5 centimeter.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:46 schreef defokkingfoker het volgende:
Als Fylax KLB mod wordt dan post ik een dickpic![]()
Sowieso Cholo met haar dikke sappige tettenquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]hoe is het mogelijk
Drie fantastische users.![]()
Vandaar, hij zat net al in de OP te klooien.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Pharkus heeft het stokje over genomen![]()
Klein is die echt 6cm.. groot rond de 20.. is bloedlul jwzquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nobody cares. Met je 5 centimeter.Ik ben geil![]()
Ok, dat wordt relluhquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb HotH er ook uitgehaald, die post toch nooit.![]()
![]()
Ik lig al in bed te wachten.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ze is tyfus dom.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sowieso Cholo met haar dikke sappige tetten![]()
Ik ook, genoeg te vinden op het internetquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:46 schreef defokkingfoker het volgende:
Als Fylax KLB mod wordt dan post ik een dickpic![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb HotH er ook uitgehaald, die post toch nooit.
Stop the violence
Down with the hate
Toch kleine aanpassing gedaanquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
hahahahahaha alsof dat ooit gaat gebeuren
de kans is nog groter dat ik werk vind![]()
Hoe was het ook alweer
Soms zit het diep, soms ben je jelly?Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
die kans is sws kleiner dus beetje nutteloos hansquote:Stop the violence
Down with the hate
Soms diep. soms ben je microquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:49 schreef Chloroform het volgende:
Hoe was het ook alweer
Soms zit het diep, soms ben je jelly?Ik ben geil![]()
Haha daar is ze meteen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:49 schreef Chloroform het volgende:
Hoe was het ook alweer
Soms zit het diep, soms ben je jelly?![]()
Ja jeetje gvd perenpoekiequote:Op donderdag 3 maart 2016 23:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
die kans is sws kleiner dus beetje nutteloos hans![]()
Soms ben je mad, soms ben je jelly en soms zit het diepquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:49 schreef Chloroform het volgende:
Hoe was het ook alweer
Soms zit het diep, soms ben je jelly?"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
![]()
Stop the violence
Down with the hate
Was er vorig topic al maar okéquote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Dit jaquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:50 schreef deadprez het volgende:
[ [url=http://www.tegelspreukmaker.nl/tegelgenerator.php?tt=Soms%20ben%20je%20mad[n]soms%20ben%20je%20jelly[n]soms%20zit%20het%20diep&fs=100&yp=50&lh=120%3Ct=1&tg=1&tk=003370&bf=&fx=0&fy=0&se=0]afbeelding]afbeelding[/url] ]Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:50 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Als je dat zo zegt zit je op hetzelfde niveau.![]()
![]()
Wat alweer?quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:30 schreef deadprez het volgende:
KLB / Ik ga niet meer op forums zitten.Your beauty never ever scared me.![]()
Stop the violence
Down with the hate
snap t ook niet, vond het wel leuk dat ie hier meeposttequote:Op donderdag 3 maart 2016 23:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Terwijl het juist laatste tijd goed ging.Stop the violence
Down with the hate
Gewoon weer aandachtshoererenOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
You can check out any time you like, but you can never leave"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Nou klopt het wel dat hij hier veel te veel priveinfo neerplempt, maar ja, daar lijkt hij niet van te leren![]()
ditquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:53 schreef Remqo het volgende:
You can check out any time you like, but you can never leaveStop the violence
Down with the hate
Maar snap wel dat hij niet blij wordt als hij Braddie FOK! intypt in Google.Your beauty never ever scared me.![]()
Hahaquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:53 schreef Remqo het volgende:
You can check out any time you like, but you can never leave![]()
I hate to see you go but I love to watch you leavequote:Op donderdag 3 maart 2016 23:53 schreef Remqo het volgende:
You can check out any time you like, but you can never leaveOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Is ook een forum dus volgens zijn eigen woorden zal het wel niet.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:53 schreef HPLC het volgende:
Hopelijk blijft hij wel actief op AutoweekYour beauty never ever scared me.![]()
Gedaan.. Wel zielig voor hem..quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:53 schreef Amarantha het volgende:
Maar snap wel dat hij niet blij wordt als hij Braddie FOK! intypt in Google.Ik ben geil![]()
God, die PIquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is ook een forum dus volgens zijn eigen woorden zal het wel niet.Weer hartverzakking
![]()
Haha ik vind het ook wel sneu.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:55 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Gedaan.. Wel zielig voor hem..
Your beauty never ever scared me.![]()
kan hij die zoekresultaten niet laten verwijderen door google ofzo?Stop the violence
Down with the hate
Naquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:56 schreef deadprez het volgende:
kan hij die zoekresultaten niet laten verwijderen door google ofzo?
https://www.google.nl/sea(...)MAA&biw=1366&bih=705Your beauty never ever scared me.![]()
het is nooit leuk als wch typtquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
JA JIJ WEET NIET HOE HET IS ALS WCH ZO TEGEN JE TYPTStop the violence
Down with the hate
ja ik weet het, maar je hebt toch t recht om vergeten te worden ofzo?quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na
https://www.google.nl/sea(...)MAA&biw=1366&bih=705Stop the violence
Down with the hate
OHHHHH BRADDIE IS GEMEEN
quote:Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Die drums klinken voor geen meter, gitaar is veelste zacht in de mix.
Haal van internet af man.
En kom terug als je weet hoe je tracks moet mixen onafhankelijk..
Voor de eerste keer is het wel redelijk..
Maar je hebt duidelijk wel les nodig in dit soort dingen!Ik ben geil![]()
die moet bij iedereen standaard in foboquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:50 schreef deadprez het volgende:
[ [url=http://www.tegelspreukmaker.nl/tegelgenerator.php?tt=Soms%20ben%20je%20mad[n]soms%20ben%20je%20jelly[n]soms%20zit%20het%20diep&fs=100&yp=50&lh=120%3Ct=1&tg=1&tk=003370&bf=&fx=0&fy=0&se=0]afbeelding]afbeelding[/url] ]![]()
Denk dat dat dus lastig is omdat al deze resultaten hier van FOK! komen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ik weet het, maar je hebt toch t recht om vergeten te worden ofzo?Your beauty never ever scared me.![]()
omdat je via zijn echte naam ook binnen 10 seconden op FOK! uitkomtquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:57 schreef JimmyDean het volgende:
Hoezo weet zijn toekomstige baas dat hij Braddie is?Stop the violence
Down with the hate
Niet ernstig genoegquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:56 schreef deadprez het volgende:
kan hij die zoekresultaten niet laten verwijderen door google ofzo?![]()
Neequote:Op donderdag 3 maart 2016 23:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
die moet bij iedereen standaard in fobo![]()
Echt?quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
omdat je via zijn echte naam ook binnen 10 seconden op FOK! uitkomt
hmm dat is waar iddquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk dat dat dus lastig is omdat al deze resultaten hier van FOK! komen.
wel echt klote voor hemStop the violence
Down with the hate
jaquote:Stop the violence
Down with the hate
Haha sukkelquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
omdat je via zijn echte naam ook binnen 10 seconden op FOK! uitkomt![]()
LOL ik heb dus toen ik 16 was een account gehad hier. Weet ik veel
Hij heeft verder misschien niet zo veel bereikt in z'n leven maar hij is wel internet famous. Doe hem dat maar naOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:
Stop the violence
Down with the hate
FOK! Famousquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:59 schreef Chloroform het volgende:
Hij heeft verder misschien niet zo veel bereikt in z'n leven maar hij is wel internet famous. Doe hem dat maar naIk ben geil![]()
niet alleen op FOK!quote:Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |