SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Regel 1: In elk topic van de Klaagbaak Slowchat (vanaf nu 'KLB SC'), het liefst op elke pagina, moet(en) er altijd één of meer vrouwelijke user(s) zijn die haar heerlijke malse tetjes of gelaat vol mannenpap post.
Regel 2: De OP volspammen met aantrekkelijke dames of 'lekkere wijven' is een teken van oppervlakkigheid en vanaf nu ten strengste verboden. Alle uitingen van dames mogen verzameld worden in één spoiler tussen de OP en de code-spoiler.
REGELS ZIJN REGELS EN DEZE MOETEN WORDEN NAGELEEFDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2016 22:08:04 ]![]()
Zogenaamd zouden we al in 2012 doodgaan.
Tbh was 2012 echt een fucking prachtige jaar ik wil weer terug. Alle momenten weer herleven.![]()
![]()
Dat was anders, dat was het plotsklaps wegvagen van de hele aarde. Dit is veel gruwelijker omdat er geen gewassen meer zijn straks en we allemaal sterven van de honger en gebrek aan zuurstof.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Zogenaamd zouden we al in 2012 doodgaan.
Tbh was 2012 echt een fucking prachtige jaar ik wil weer terug. Alle momenten weer herleven.![]()
Doe je vieze muil eens houden johquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:07 schreef TARDIS. het volgende:
Jimmy vuile kaapslet, ik hoop dat jij als eerste gaat met Doomsday.![]()
Gwn doorbijten.quote:
MietjesZolang 'ie m niet in mij hangt :$quote:
En ik wil geen doos uitlikken die vol zaad zit
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww![]()
Daarom daten met een piloot, kan je met zijn/haar vliegtuigje weg van alle ellendequote:Op donderdag 3 maart 2016 22:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Lijkt me echt ziek als die dag komen gaat. Iedereen helemaal mental![]()
Ja, al die sukkeltjes zijn weg.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:07 schreef HPLC het volgende:
Hey Jimmy, mag ik uit de OP met dat gefreeHPLC![]()
Interessant, interessantquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gwn doorbijten.
Mietjes
[..]
Zolang 'ie m niet in mij hangt :$
En ik wil geen doos uitlikken die vol zaad zit![]()
HAHAHAHA, oh you.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gwn doorbijten.
Mietjes
[..]
Next.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:08 schreef Dqod het volgende:
Ik ben 14, wat staat hier?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gwn doorbijten.
Mietjes
[..]
Er bestaan bomenquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat was anders, dat was het plotsklaps wegvagen van de hele aarde. Dit is veel gruwelijker omdat er geen gewassen meer zijn straks en we allemaal sterven van de honger en gebrek aan zuurstof.![]()
Survival of the fittest. Eten of gegeten wordenquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat was anders, dat was het plotsklaps wegvagen van de hele aarde. Dit is veel gruwelijker omdat er geen gewassen meer zijn straks en we allemaal sterven van de honger en gebrek aan zuurstof.![]()
Bb?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:09 schreef Ashqelon het volgende:
@hplc baas voor opmerken referentie. opso kijk je ook bb of hoe moet ik die post van je opvatten?![]()
was bb referentie.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:07 schreef NoelGallagher het volgende:
ash studeert helemaal geen chemie man![]()
Ik mag opso wel :$I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
geen ontkenningsfase gehad waar dat gebeurde?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gwn doorbijten.
Mietjes
[..]
Dat was drie dagen geleden al.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:09 schreef JimmyDean het volgende:
Wtf zit Pharkus de OP aan te passen...![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:11 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
geen ontkenningsfase gehad waar dat gebeurde?![]()
![]()
Waar wat gebeurde?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:11 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
geen ontkenningsfase gehad waar dat gebeurde?I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
nee want die schulden die bijna alle nederlandse piloten hebben blijven er.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Daarom daten met een piloot, kan je met zijn/haar vliegtuigje weg van alle ellende![]()
Bij elke update (dus bijv oma's 2x zo effectief) stijgt je melk.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:12 schreef JimmyDean het volgende:
Waar krijg je milk met cookieclicker?![]()
Hoe kan je zien hoeveel je hebt?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bij elke update (dus bijv oma's 2x zo effectief) stijgt je melk.![]()
Valt best mee hier hoorquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die gaat jou achterna, helemaal geobsedeerd door drugs![]()
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Links heb je zo'n animatie afhankelijk van je hoeveelheid koekjes, daar 'drijft' een hoeveelheid melk in. Je ziet geen absoluut aantal maar het is een inschatting.quote:![]()
Echt troep, die dingen. Wel moordend lekker en verslavend.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zal toch eens wat vaker naar je luisteren![]()
Hey het is mijn vriend MMG. Hoe is het?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
3 Dagen geleden gekapt, nadat ik de prism (laatste?) had aangeschaft. Kutspel.![]()
Ik ontken niks, was best tof, maar niet mijn ding weet je :$quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Een met zaad gevulde kut uitlikken duhhhhhhhhhhhhhhh
Ik wil die natte lade proeven in al haar glorie tochI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Ohquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Links heb je zo'n animatie afhankelijk van je hoeveelheid koekjes, daar 'drijft' een hoeveelheid melk in. Je ziet geen absoluut aantal maar het is een inschatting.![]()
Godverdomme.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:15 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wat bedoelde je dan met je o reallie post?![]()
Je bent weer vrij, nicequote:Op donderdag 3 maart 2016 22:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
3 Dagen geleden gekapt, nadat ik de prism (laatste?) had aangeschaft. Kutspel.Wanneer moet je voorkomen?
![]()
Ik DM je.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ontken niks, was best tof, maar niet mijn ding weet je :$
Ik wil die natte lade proeven in al haar glorie toch![]()
Hele tijd aan laten staan? Ik ben net weer begonnen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
3 Dagen geleden gekapt, nadat ik de prism (laatste?) had aangeschaft. Kutspel.![]()
Lekker maat, met jou danquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey het is mijn vriend MMG. Hoe is het??
Trouwens, Stats > beetje naar beneden scrollen staat je 100% milk (thanks 2 FA).![]()
Zie antwoord op Noel :$quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:14 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
dat je sex had met een man srs vraag.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Ja nou okquote:
OH MY GOD JE LEEft nogquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Was je geband?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lekker maat, met jou dan?
Trouwens, Stats > beetje naar beneden scrollen staat je 100% milk (thanks 2 FA).![]()
Moet dit even verwerken hoorquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ontken niks, was best tof, maar niet mijn ding weet je :$
Ik wil die natte lade proeven in al haar glorie toch![]()
Watquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:15 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wat bedoelde je dan met je o reallie post?![]()
Fuck the judge, fuck the motherfuckin' district attourney and the prosecutor, and fuck you motherfuckers in the jury box, fuck all y'allquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je bent weer vrij, niceWanneer moet je voorkomen?
![]()
Neem je tijdquote:
Been there, not mah thang nigga :$quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:17 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
is vaag antwoord op een simpele vraag.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Alles goed vriend? Geef me een knuffel <3quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Fuck the judge, fuck the motherfuckin' district attourney and the prosecutor, and fuck you motherfuckers in the jury box, fuck all y'all![]()
Racisme waarschijnlijk, zou aanklagen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, weet niet eens waarom precies.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Geeft niet, HPLC en ik waren ook geband. En Vanillekwark was even terug maar heeft nu een week. Zo rollen we in de KLB SC.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, weet niet eens waarom precies.
![]()
HAHAHAHAHAquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:18 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
toen ik zei dat ik chemie studeerde zei jr o reallie, wat bedoelde je daar mee.
HAHAHAHAH
AHAHAH
AAAHAHAHA
GVD![]()
the wire referentie?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Fuck the judge, fuck the motherfuckin' district attourney and the prosecutor, and fuck you motherfuckers in the jury box, fuck all y'all![]()
Daar moet ik even over nadenken :$quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Weyo dqodin vertel ons je allergekste ervaring.Ja, jezus. Anticlimaxquote:
haha echt he. ik vind ash echt superduper aandoenlijkquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA
HAHAHAHAH
AHAHAH
AAAHAHAHA
GVD![]()
![]()
Wow tardis :$I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Wowow nu ben ik vet nieuwsgierig gewordenquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar moet ik even over nadenken :$
[..]
Ja, jezus. Anticlimax![]()
![]()
![]()
Fuck you tooquote:.
Love broquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Alles goed vriend? Geef me een knuffel <3
Vraag me af hoeveel dagen ik gebanned geweest ben nu in totaalquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geeft niet, HPLC en ik waren ook geband. En Vanillekwark was even terug maar heeft nu een week. Zo rollen we in de KLB SC..
![]()
nu ben ik opeens een nigga?quote:
deed je dat eigenlijk omdat je het niet wist of omdat je het niet wilde toegeven aan jezelf?![]()
Is wel cute jaquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha echt he. ik vind ash echt superduper aandoenlijk![]()
Story of my lifequote:Op donderdag 3 maart 2016 22:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar moet ik even over nadenken :$
[..]
Ja, jezus. Anticlimax![]()
![]()
Ik zo'n 2000 ofzoquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Fuck you too.
[..]
Love bro
[..]
Vraag me af hoeveel dagen ik gebanned geweest ben nu in totaal.
![]()
Ik proef sarcasme, dus ik ga Family Guy kijken :$quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wowow nu ben ik vet nieuwsgierig geworden![]()
Maar goed, ik heb bijna alleen maar gekke ervaringen, want zo rol ik :$
Dus maar ja. Welterusten![]()
![]()
Ik meende hetquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik proef sarcasme, dus ik ga Family Guy kijken :$
Maar goed, ik heb bijna alleen maar gekke ervaringen, want zo rol ik :$
Dus maar ja. Welterusten![]()
![]()
Ah oke alvast welterusten bby![]()
![]()
Beide, ooit :$quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:20 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
nu ben ik opeens een nigga?
deed je dat eigenlijk omdat je het niet wist of omdat je het niet wilde toegeven aan jezelf?
Maar nu ga ik echt ok gr gr :$I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
ik ken iemand die srs bish heeft als achternaam en bijnaam.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:21 schreef Opsonisatie het volgende:
1x ban gekregen en dat gelijk 2 weken lang vieze bishes![]()
Kan erger, je zou maar Befke heten.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:22 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ik ken iemand die srs bish heeft als achternaam en bijnaam.![]()
kun je mn vraag van vanmiddag beantwoorden?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
Heb volgens mij meer bans gehad dan Ash vragen heeft gesteld.![]()
Waarom zeg je overal srs bij alsof je in elke zin liegt?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:22 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ik ken iemand die srs bish heeft als achternaam en bijnaam.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
befke is alleen vreemd in Nederland bish overal.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kan erger, je zou maar Befke heten.![]()
Nu je het zegtquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom zeg je overal srs bij alsof je in elke zin liegt?![]()
omdat zyzz.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom zeg je overal srs bij alsof je in elke zin liegt?![]()
Het is dat mijn vader mijn naam heeft bedacht want mijn ma had echt een fucking lelijk naam in gedachten ew![]()
![]()
Deze is anders ook niet alles hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Het is dat mijn vader mijn naam heeft bedacht want mijn ma had echt een fucking lelijk naam in gedachten ew![]()
Fuck off.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Deze is anders ook niet alles hoor.![]()
Welk briefjequote:Op donderdag 3 maart 2016 22:25 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
waarom ben je dan niet ingegaan op mn briefje.![]()
Betul.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Zin in Turkse pizza met döner (of was het nou döner kebab) gekregen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Beter dit dan de nog onuitspreekbare Gülşah Alara![]()
Priscillaquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
omg weet jij hoe opso heet? hoe heet opso![]()
Beverly hoorde ik.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Spreek je uit als Befferly voor jullie bever grapjes gaan maken.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Sharqueesha duhquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
omg weet jij hoe opso heet? hoe heet opso![]()
Bevers zijn prima dieren.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:28 schreef Catkiller het volgende:
Spreek je uit als Befferly voor jullie bever grapjes gaan maken.![]()
Bleghquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zin in Turkse pizza met döner (of was het nou döner kebab) gekregen.![]()
Omdat ze blokkades bouwen en de stroom tegenhouden, ik snap hem.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
wait wut kopieetde net een link van imgur zie ik opeens een kattenpoot verschijnen op mn beeldscherm enge shit G.![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Nee mijn voornaam is Till en achternaam Bal iksdee
Oh oh oh hilarisch![]()
En Mexico moet voor die blokkades betalen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat ze blokkades bouwen en de stroom tegenhouden, ik snap hem.![]()
Lolquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die ene van die advocatenbroers heet Wim Anker. Wanker![]()
![]()
xD
![]()
Nopequote:Op donderdag 3 maart 2016 22:35 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
betul
buschra
sinem
dilara
hilal
berrin
chidem
het is een van de bovenstaande namen of niet dan.![]()
Pic van misluktequote:Op donderdag 3 maart 2016 22:36 schreef TARDIS. het volgende:
ff verder met m'n charizard, charmeleon is mislukt![]()
Mcnulty weer met zn kloon waar die alle vragen in stopt 😂😂😂😂😂😂😂😂quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:35 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
betul
buschra
sinem
dilara
hilal
berrin
chidem
het is een van de bovenstaande namen of niet dan.![]()
De moeder jokes kunnen wel wat origineler zeg manmanmanquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:36 schreef NoelGallagher het volgende:
mmg z'n moeder vraagt of ik er bij kom liggen dus ik ga.
trusten allemaal <3
Adios muchachos![]()
Doe haar de groetenquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:36 schreef NoelGallagher het volgende:
trusten allemaal <3![]()
hehe same hier zie hierboven.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
IK SCHROK ME DOOD VAN DAT KATTENPOOTJE OMG![]()
Is McNulty niet, want die heeft een hekel aan mijquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mcnulty weer met zn kloon waar die alle vragen in stopt 😂😂😂😂😂😂😂😂Denk niet dat iemand zo goed het spelletje vol kan houden.
![]()
trusten G.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:36 schreef NoelGallagher het volgende:
trusten allemaal <3![]()
Avon Barksdale hier G.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mcnulty weer met zn kloon waar die alle vragen in stopt 😂😂😂😂😂😂😂😂![]()
Jij weet niet hoe ziek mcnulty was?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is McNulty niet, want die heeft een hekel aan mijDenk niet dat iemand zo goed het spelletje vol kan houden.
Deze kloon was al na een week confirmed trouwene![]()
waarom en waar is ie uberhaupt?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is McNulty niet, want die heeft een hekel aan mijDenk niet dat iemand zo goed het spelletje vol kan houden.
![]()
beetje respect voor de originele generatie hier newbie.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe ziek mcnulty was?
Nee blijkbaar nietquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe ziek mcnulty was?
![]()
topickillStop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.![]()
wejo precies tegelijkStop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.![]()
Jij ging toch weg?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Hebben we mr toppakill HPLC ook weer hoor
![]()
![]()
Ik zie nu iets waar een vrouw gelooft dat er geesten in poppen zitten.
Koekoek.Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:51 schreef Amarantha het volgende:
Koekoek.![]()
![]()
Allee nog een paar hechtingen tekenen dan is hij klaarquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:52 schreef TARDIS. het volgende:
gvd mn charmeleon lijkt wel een dwerg met down syndroom![]()
Kan best.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:51 schreef Amarantha het volgende:
Koekoek.
(she/her)![]()
![]()
.
Stop the violence
Down with the hate
kut heb m'n 140.000ste post gemistStop the violence
Down with the hate
spuit 11quote:Stop the violence
Down with the hate
Stop the violence
Down with the hate
true datquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mag nog best weer onder aandacht gebracht worden
Snitchen wordt niet getolereerdStop the violence
Down with the hate
#FREEVKStop the violence
Down with the hate
ban deze man ook meteen plsquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:23 schreef defokkingfoker het volgende:
#FUCKVK vuile asociale hont dat hij isStop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.Ik ben geil![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:24 schreef defokkingfoker het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Stop the violence
Down with the hate
hoezo iedereen is toch met schone lei begonnen dit jaarquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:26 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik krijg geen bans meer.. de volgende wordt meteen een perm.. Heeft Danny gezegd
Stop the violence
Down with the hate
OHAJAAAAAA IK KAN WEEERRR BASHENquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoezo iedereen is toch met schone lei begonnen dit jaar![]()
![]()
![]()
Ik ben geil![]()
Mooiquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:26 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik krijg geen bans meer.. de volgende wordt meteen een perm.. Heeft Danny gezegd![]()
quote:quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoezo iedereen is toch met schone lei begonnen dit jaarIk ben geil![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:28 schreef TARDIS. het volgende:
Danny
Fylax
Pharkus
Netsplitter![]()
Hugecooll
DimaStop the violence
Down with the hate
quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:28 schreef TARDIS. het volgende:
Danny
Fylax
Pharkus
Netsplitter![]()
Hugecooll
Dima
Deadprez
defokkingfoker
VanilekwarkIk ben geil![]()
Stop the violence
Down with the hate
hoe wist je van mijn fetisjquote:Stop the violence
Down with the hate
Hij doet weer een Braddiequote:Op donderdag 3 maart 2016 23:30 schreef deadprez het volgende:
KLB / Ik ga niet meer op forums zitten."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
quote:
Stop the violence
Down with the hate
ik kliktequote:Stop the violence
Down with the hate
dit wekt mijn interesse nietquote:Stop the violence
Down with the hate
Dat was ik jaquote:"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Dat weet iedereen en dat weet iedereenquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:32 schreef defokkingfoker het volgende:
Maar wie is snitch en waar is VK?![]()
Braddie zeker vuile snitch.. weglopen van zijn dadenquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat weet iedereen en dat weet iedereen
Ik ben geil![]()
Terecht welquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zelf aangevraagd na het zoveelste verlies van Arsenal.
Verliezen van Swansea![]()
![]()
voor die post? in een spoiler, achter een linkje?quote:
Stop the violence
Down with the hate
Onslagen vanwege een Danny-paintjequote:Op donderdag 3 maart 2016 23:35 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ontslagen? Mogen we je nu wel bashen?
ONZ / [PAINT] Danny zegt sorry"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
remqo stopt en meteen alles naar de teringStop the violence
Down with the hate
Lijkt me waarschijnlijk jaquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
voor die post? in een spoiler, achter een linkje?![]()
Niet geklikt, virus, hoax, aidsquote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:37 schreef deadprez het volgende:
remqo stopt en meteen alles naar de tering![]()
pffquote:kansloos
Stop the violence
Down with the hate
Die is wel heel vetquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Onslagen vanwege een Danny-paintje
ONZ / [PAINT] Danny zegt sorry
Ik ben geil![]()
Ga je me een getekende pokemon laten zien? Want if so, don't.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey geil mokkel, zin in een verzetje?Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Wat een verrassingquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:30 schreef deadprez het volgende:
KLB / Ik ga niet meer op forums zitten.![]()
Haten op Pokémonquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga je me een getekende pokemon laten zien? Want if so, don't.![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:40 schreef defokkingfoker het volgende:
Op snitchen jacht [ afbeelding ]
Stop the violence
Down with the hate
ja, profquote:Stop the violence
Down with the hate
quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:40 schreef defokkingfoker het volgende:
Op snitchen jacht [ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:41 schreef JimmyDean het volgende:
Wat is er aan de hand dan?
En wat voor paint had Remmert gemaakt?quote:![]()
wrm zou iemand zich dat afvragenquote:Stop the violence
Down with the hate
Deze:quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:41 schreef JimmyDean het volgende:
Wat is er aan de hand dan?
En wat voor paint had Remmert gemaakt?
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
we haten hier met liefde maar sommige mensen begrijpen dat blijkbaar niequote:Op donderdag 3 maart 2016 23:42 schreef defokkingfoker het volgende:
Miss wel beter zo. Wat minder haat in deze SC.Stop the violence
Down with the hate
Ja.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Welke snitch begrijpt dat niet dannnnnnn wil weten jahquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
we haten hier met liefde maar sommige mensen begrijpen dat blijkbaar nieIk ben geil![]()
Zeker niet, dat is noodzakelijk kwaad zodat m'n andere tekeningen straks beter en realistischer worden.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga je me een getekende pokemon laten zien? Want if so, don't.
Nee wij gaan een potje neuken.![]()
lapo?Stop the violence
Down with the hate
godStop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |