SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Regel 1: In elk topic van de Klaagbaak Slowchat (vanaf nu 'KLB SC'), het liefst op elke pagina, moet(en) er altijd één of meer vrouwelijke user(s) zijn die haar heerlijke malse tetjes of gelaat vol mannenpap post.
Regel 2: De OP volspammen met aantrekkelijke dames of 'lekkere wijven' is een teken van oppervlakkigheid en vanaf nu ten strengste verboden. Alle uitingen van dames mogen verzameld worden in één spoiler tussen de OP en de code-spoiler.
REGELS ZIJN REGELS EN DEZE MOETEN WORDEN NAGELEEFDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2016 22:08:04 ]![]()
Zogenaamd zouden we al in 2012 doodgaan.
Tbh was 2012 echt een fucking prachtige jaar ik wil weer terug. Alle momenten weer herleven.![]()
![]()
Dat was anders, dat was het plotsklaps wegvagen van de hele aarde. Dit is veel gruwelijker omdat er geen gewassen meer zijn straks en we allemaal sterven van de honger en gebrek aan zuurstof.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Zogenaamd zouden we al in 2012 doodgaan.
Tbh was 2012 echt een fucking prachtige jaar ik wil weer terug. Alle momenten weer herleven.![]()
Doe je vieze muil eens houden johquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:07 schreef TARDIS. het volgende:
Jimmy vuile kaapslet, ik hoop dat jij als eerste gaat met Doomsday.![]()
Gwn doorbijten.quote:
MietjesZolang 'ie m niet in mij hangt :$quote:
En ik wil geen doos uitlikken die vol zaad zit
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww![]()
Daarom daten met een piloot, kan je met zijn/haar vliegtuigje weg van alle ellendequote:Op donderdag 3 maart 2016 22:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Lijkt me echt ziek als die dag komen gaat. Iedereen helemaal mental![]()
Ja, al die sukkeltjes zijn weg.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:07 schreef HPLC het volgende:
Hey Jimmy, mag ik uit de OP met dat gefreeHPLC![]()
Interessant, interessantquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gwn doorbijten.
Mietjes
[..]
Zolang 'ie m niet in mij hangt :$
En ik wil geen doos uitlikken die vol zaad zit![]()
HAHAHAHA, oh you.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gwn doorbijten.
Mietjes
[..]
Next.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:08 schreef Dqod het volgende:
Ik ben 14, wat staat hier?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gwn doorbijten.
Mietjes
[..]
Er bestaan bomenquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat was anders, dat was het plotsklaps wegvagen van de hele aarde. Dit is veel gruwelijker omdat er geen gewassen meer zijn straks en we allemaal sterven van de honger en gebrek aan zuurstof.![]()
Survival of the fittest. Eten of gegeten wordenquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat was anders, dat was het plotsklaps wegvagen van de hele aarde. Dit is veel gruwelijker omdat er geen gewassen meer zijn straks en we allemaal sterven van de honger en gebrek aan zuurstof.![]()
Bb?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:09 schreef Ashqelon het volgende:
@hplc baas voor opmerken referentie. opso kijk je ook bb of hoe moet ik die post van je opvatten?![]()
was bb referentie.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:07 schreef NoelGallagher het volgende:
ash studeert helemaal geen chemie man![]()
Ik mag opso wel :$I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
geen ontkenningsfase gehad waar dat gebeurde?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gwn doorbijten.
Mietjes
[..]
Dat was drie dagen geleden al.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:09 schreef JimmyDean het volgende:
Wtf zit Pharkus de OP aan te passen...![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:11 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
geen ontkenningsfase gehad waar dat gebeurde?![]()
![]()
Waar wat gebeurde?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:11 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
geen ontkenningsfase gehad waar dat gebeurde?I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
nee want die schulden die bijna alle nederlandse piloten hebben blijven er.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Daarom daten met een piloot, kan je met zijn/haar vliegtuigje weg van alle ellende![]()
Bij elke update (dus bijv oma's 2x zo effectief) stijgt je melk.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:12 schreef JimmyDean het volgende:
Waar krijg je milk met cookieclicker?![]()
Hoe kan je zien hoeveel je hebt?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bij elke update (dus bijv oma's 2x zo effectief) stijgt je melk.![]()
Valt best mee hier hoorquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die gaat jou achterna, helemaal geobsedeerd door drugs![]()
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |