Wut?quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik bevries en dat terwijl ik met een vest, joggingbroek, dubbele deken slaap en radiator op zo'n 18 graden is.
hihiquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jezus madeliefff, er post hier een lesbo :$
quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, alleen moet je wel je waardevolle spullen goed in de gaten houden
geloof me als ik zeg dat je na al die schorpioenen in huis, kangeroes op de weg, haaien op het strand etc. de propaganda rondom Australie niet meer waardeerd.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zullen we naar de australische woestijn rijden
Ja weenie mijn mediterraanse genen overheersen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wut?
Ik slaap altijd naakt, behalve als er iemand is, en dan soms ook nog... heya
Schorpioenen ben ik in Turkije al tegengekomen, ze doen niks zolang je ze niet plaagt.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:56 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
geloof me als ik zeg dat je na al die schorpioenen in huis, kangeroes op de weg, haaien op het strand etc. de propaganda rondom Australie niet meer waardeerd.
Oh mag ook, ik stel niet veel eisen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:52 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik slaap naakt dus dat gaat helaas niet lukken
dit dus pure propaganda.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:47 schreef deadprez het volgende:
in australië zijn 324793249232379 beesten die je dood willen maken
Ik kan echt niet slapen met kleren aan, dat gaat rimpelen enzo en dan lig je niet lekker smooth.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja weenie mijn mediterraanse genen overheersen.
Maar 's zomers wel normaal heur.
Ik weet nog dat op introkamp een chick naast mij sliep met alleen een string en hempje, damn gurlvolgens mij slaapt ze normaal naked
gefaptquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik weet nog dat op introkamp een chick naast mij sliep met alleen een string en hempje, damn gurlvolgens mij slaapt ze normaal naked
awwquote:
trustenquote:
Maar nakend slapen is tha best :$quote:
Gevoelige huid ofzo? Nooit wat van gemerkt.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik kan echt niet slapen met kleren aan, dat gaat rimpelen enzo en dan lig je niet lekker smooth.
Weet niet, ik voel me niet vrij dan denk ik.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gevoelige huid ofzo? Nooit wat van gemerkt.
wil srs wel vrijwilligerswerk gaan doen #piemel.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
mensen op fb die dat doennet als mensen die met kinderen in armoedige landen op de foto gaan
doe. Het. Niet. Opso
Wat en waar?quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:59 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wil srs wel vrijwilligerswerk gaan doen #piemel.
ik kom er aan schatjequote:Op donderdag 3 maart 2016 22:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Asdfghjkl moet keuken opruimen wie wil dat voor mij doen
Nee :$quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Doe lekker zelf lui mensquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Mensen? dieren?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:03 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wat bedoel je met wat? locatie liefst in zuid amerika.
Godver, m'n ranjaquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:58 schreef TARDIS. het volgende:
hey fylax hoe gaat het met je hechtingen?
Wat studeer jij eigenlijk?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:03 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wat bedoel je met wat? locatie liefst in zuid amerika, chili bijvoorbeeld.
Ga imker worden dan en dikke cash money makenquote:
Prima, zolang je niet ineens met een of andere dude aan komt zetten :$quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Tot over 2 uur
[..]
In ruil voor dampende aanrechtseks dan he ? He? Heeeey?
fuck die shit laat iedereen maar gwn doodgaan :squote:Op donderdag 3 maart 2016 22:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga imker worden dan en dikke cash money maken
quote:
Ik zou dieren doen sws. fuck die mensen daar.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:04 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
oh mensen ik ben niet zo een dierenvriend soz.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Prima, zolang je niet ineens met een of andere dude aan komt zetten :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |