wow durf je dat?quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
#yolo
Wil ook nog van zo'n clif bungeejumpen
mensen op fb die dat doenquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom zie ik au pair bitches met ze knuffelen dan op fb
Sowieso fbquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
mensen op fb die dat doennet als mensen die met kinderen in armoedige landen op de foto gaan
doe. Het. Niet. Opso
quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
mensen op fb die dat doennet als mensen die met kinderen in armoedige landen op de foto gaan
doe. Het. Niet. Opso
Niet als je gewoon normaal doet hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom niet, elke dag is er ook weer een kans om geschept te worden door een auto
Hangt niet alleen maar van jezelf afquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet als je gewoon normaal doet hoor.
t is raar . Bovendien krijgen de kids dan minder grootoudersquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat vind jij van huwelijken tussen neven en nichten?
Goede redenquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:51 schreef madeliefff het volgende:
[..]
t is raar . Bovendien krijgen de kids dan minder grootouders
Alleen losers worden gescheptquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hangt niet alleen maar van jezelf af
ik slaap naakt dus dat gaat helaas niet lukkenquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vergeet geen pic te sturen van jou in je nachtlingerie
Doe je dat srslyquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:52 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik slaap naakt dus dat gaat helaas niet lukken
Jezus madeliefff, er post hier een lesbo :$quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:52 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik slaap naakt dus dat gaat helaas niet lukken
Grappige beesten zijn dat hé?quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ben ook een keer op de foto gegaan met een negertje. Was wel vet, want hij deed zo'n kunstje en toen ging ie zelf met de pet rond, was zo schattig
whut hoe klein worden ze geboren dan? Ik zag een aapje die helemaal stuk ging om een goocheltrucquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omg ik zag laatst op instagram aapjes zo groot als je vinger IK WIL ZE
Ik bevries en dat terwijl ik met een vest, joggingbroek, dubbele deken slaap en radiator op zo'n 18 graden is.quote:
Op zolder zekerquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom niet, elke dag is er ook weer een kans om geschept te worden door een auto
Geen idee, ik ga het eens opzoekenquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
whut hoe klein worden ze geboren dan? Ik zag een aapje die helemaal stuk ging om een goocheltruchij lag op de grond van het lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |