Beide, ooit :$quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:20 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
nu ben ik opeens een nigga?
deed je dat eigenlijk omdat je het niet wist of omdat je het niet wilde toegeven aan jezelf?
ik ken iemand die srs bish heeft als achternaam en bijnaam.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:21 schreef Opsonisatie het volgende:
1x ban gekregen en dat gelijk 2 weken lang vieze bishes
Kan erger, je zou maar Befke heten.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:22 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ik ken iemand die srs bish heeft als achternaam en bijnaam.
kun je mn vraag van vanmiddag beantwoorden?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
Heb volgens mij meer bans gehad dan Ash vragen heeft gesteld.
Waarom zeg je overal srs bij alsof je in elke zin liegt?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:22 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ik ken iemand die srs bish heeft als achternaam en bijnaam.
befke is alleen vreemd in Nederland bish overal.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kan erger, je zou maar Befke heten.
Nu je het zegtquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom zeg je overal srs bij alsof je in elke zin liegt?
omdat zyzz.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom zeg je overal srs bij alsof je in elke zin liegt?
Deze is anders ook niet alles hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Het is dat mijn vader mijn naam heeft bedacht want mijn ma had echt een fucking lelijk naam in gedachten ew
Fuck off.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Deze is anders ook niet alles hoor.
Welk briefjequote:Op donderdag 3 maart 2016 22:25 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
waarom ben je dan niet ingegaan op mn briefje.
Betul.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Het is dat mijn vader mijn naam heeft bedacht want mijn ma had echt een fucking lelijk naam in gedachten ew
Zin in Turkse pizza met döner (of was het nou döner kebab) gekregen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Beter dit dan de nog onuitspreekbare Gülşah Alara
Priscillaquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
omg weet jij hoe opso heet? hoe heet opso
Beverly hoorde ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |