Been there, not mah thang nigga :$quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:17 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
is vaag antwoord op een simpele vraag.
Alles goed vriend? Geef me een knuffel <3quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Fuck the judge, fuck the motherfuckin' district attourney and the prosecutor, and fuck you motherfuckers in the jury box, fuck all y'all
Racisme waarschijnlijk, zou aanklagen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, weet niet eens waarom precies.
Geeft niet, HPLC en ik waren ook geband. En Vanillekwark was even terug maar heeft nu een week. Zo rollen we in de KLB SC.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, weet niet eens waarom precies.
HAHAHAHAHAquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:18 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
toen ik zei dat ik chemie studeerde zei jr o reallie, wat bedoelde je daar mee.
the wire referentie?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Fuck the judge, fuck the motherfuckin' district attourney and the prosecutor, and fuck you motherfuckers in the jury box, fuck all y'all
Daar moet ik even over nadenken :$quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Weyo dqodin vertel ons je allergekste ervaring.
Ja, jezus. Anticlimaxquote:
haha echt he. ik vind ash echt superduper aandoenlijkquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA
HAHAHAHAH
AHAHAH
AAAHAHAHA
GVD
Wowow nu ben ik vet nieuwsgierig gewordenquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar moet ik even over nadenken :$
[..]
Ja, jezus. Anticlimax
Fuck you tooquote:
Love broquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Alles goed vriend? Geef me een knuffel <3
Vraag me af hoeveel dagen ik gebanned geweest ben nu in totaalquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geeft niet, HPLC en ik waren ook geband. En Vanillekwark was even terug maar heeft nu een week. Zo rollen we in de KLB SC.
nu ben ik opeens een nigga?quote:
Is wel cute jaquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha echt he. ik vind ash echt superduper aandoenlijk
Story of my lifequote:Op donderdag 3 maart 2016 22:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar moet ik even over nadenken :$
[..]
Ja, jezus. Anticlimax
Ik zo'n 2000 ofzoquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Fuck you too.
[..]
Love bro
[..]
Vraag me af hoeveel dagen ik gebanned geweest ben nu in totaal.
Ik proef sarcasme, dus ik ga Family Guy kijken :$quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wowow nu ben ik vet nieuwsgierig geworden![]()
Ik meende hetquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik proef sarcasme, dus ik ga Family Guy kijken :$
Maar goed, ik heb bijna alleen maar gekke ervaringen, want zo rol ik :$
Dus maar ja. Welterusten![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |