SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Regel 1: In elk topic van de Klaagbaak Slowchat (vanaf nu 'KLB SC'), het liefst op elke pagina, moet(en) er altijd één of meer vrouwelijke user(s) zijn die haar heerlijke malse tetjes of gelaat vol mannenpap post.
Regel 2: De OP volspammen met aantrekkelijke dames of 'lekkere wijven' is een teken van oppervlakkigheid en vanaf nu ten strengste verboden. Alle uitingen van dames mogen verzameld worden in één spoiler tussen de OP en de code-spoiler.
REGELS ZIJN REGELS EN DEZE MOETEN WORDEN NAGELEEFDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil![]()
jeetjeStop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.![]()
Ik word door sommigen echt gehaat hoor. En ik haat sommigen ook.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
we haten hier met liefde maar sommige mensen begrijpen dat blijkbaar nie![]()
ik mag je welquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik word door sommigen echt gehaat hoor. En ik haat sommigen ook.
somsStop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.![]()
Door wie dan? En wie dan?quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik word door sommigen echt gehaat hoor. En ik haat sommigen ook.![]()
Nee joh, de grote baas vond het zelfs leukquote:
Ik wou er zelf mee stoppen."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Tardis, kom je NU naar me toe?Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Komt morgen wel weer terugquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:45 schreef HPLC het volgende:
Gooi Braadslee maar uit de OP, die stopt ermee![]()
donequote:Op donderdag 3 maart 2016 23:45 schreef HPLC het volgende:
Gooi Braadslee maar uit de OP, die stopt ermeeIk ben geil![]()
Wie is nu mod?quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nee joh, de grote baas vond het zelfs leuk
Ik wou er zelf mee stoppen.![]()
Ik heb HotH er ook uitgehaald, die post toch nooit.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:45 schreef HPLC het volgende:
Gooi Braadslee maar uit de OP, die stopt ermee![]()
Stop the violence
Down with the hate
Dat zal hem lerenquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:46 schreef defokkingfoker het volgende:
Als Fylax KLB mod word dan post ik een dickpic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |