Hey Ashquote:
Tijdelijk of vast?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ga naar het buitenland, dus ik kan weinig shit meenemen
Kun je dat niet ergens stallen dan? Ouders, familie, vrienden, kennissen?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ga naar het buitenland, dus ik kan weinig shit meenemen
Uitkering is wel gierig, gewoon rijke vrouw/man aan de haak slaan en huisvrouw/man wordenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou je uitkering willen trekken?
DOEN WEquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:19 schreef Catkiller het volgende:
Laten we toto zijn gitaar in opslag nemen, dan verplaatsen we hem ondertussen van huis naar huis zoals een fokstok en gaan we ruzie maken als iemand hem niet snel genoeg doorgeeft
Je vraagt het alsof ik dat nog niet doe.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou je uitkering willen trekken?
Ja op zich wel, maar ik wil er eigenlijk iemand blij mee maken of zoquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kun je dat niet ergens stallen dan? Ouders, familie, vrienden, kennissen?
Ja of gewoon niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:19 schreef Catkiller het volgende:
Laten we toto zijn gitaar in opslag nemen, dan verplaatsen we hem ondertussen van huis naar huis zoals een fokstok en gaan we ruzie maken als iemand hem niet snel genoeg doorgeeft
Jij moet hem wel persoonlijk bij mij brengen in je eentje.quote:
topic was weer dicht vandaag, fitties zo vaak daar om een stokquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:19 schreef Catkiller het volgende:
Hjb bolle buzzkillquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
topic was weer dicht vandaag, fitties zo vaak daar om een stok
Het is nog steeds dichtquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
topic was weer dicht vandaag, fitties zo vaak daar om een stok
Wat altruïstischquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja op zich wel, maar ik wil er eigenlijk iemand blij mee maken of zobijv iemand die niet veel geld heeft maar wel een kind dat graag muziek speelt of zo, ik noem maar iets
In China?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Janken omdat een stok helemaal in het oosten ligt
Hardop gelachen hieromquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:21 schreef Catkiller het volgende:
Doe ik eens positief en leuk kom jij met je dikke gezicht weer negatief doen
Leer je mij dan gitaar spelen, want ik snap niet waarom ik in mijn eentje moet komen howrr ;$quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij moet hem wel persoonlijk bij mij brengen in je eentje.![]()
Je bent de enige van ons tweeën.quote:
doenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:19 schreef Catkiller het volgende:
mensen beschuldigen elkaar van vals spelen etc rijden van dijken af en dat allemaal om een stok van plaatsnaam naar plaatnaam bordje.... wonderbaarlijkquote:
Kan je met de katten van mijn vriendin spelen, of lijkt je dat niet leuk?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Leer je mij dan gitaar spelen, want ik snap niet waarom ik in mijn eentje moet komen howrr ;$
eerder vervloektquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:22 schreef Remqo het volgende:
Die stok houdt de gemoederen wel bezig, bezit dat ding een magische kracht ofzo?
Oké moet ik je even kietelen andersquote:
Waarschijnlijk zit er iemand keihard te trollen die dat ding steeds wegpakt en zich thuis de pleuris lacht.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
mensen beschuldigen elkaar van vals spelen etc rijden van dijken af en dat allemaal om een stok van plaatsnaam naar plaatnaam bordje.... wonderbaarlijk
Ik heb Voldemort in een rode auto gezien die van een dijk af was gereden voor die stokquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
mensen beschuldigen elkaar van vals spelen etc rijden van dijken af en dat allemaal om een stok van plaatsnaam naar plaatnaam bordje.... wonderbaarlijk
Nee dat is een geforceerde lach, die telt niet. Ik ga wel een roos plukken.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké moet ik je even kietelen anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |