dat zou wel baas zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:33 schreef Amarantha het volgende:
Toto woont nu nog in Brabant! Beter bind hij dat ding in Ierland ergens vast
Deze vrouwquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:33 schreef Amarantha het volgende:
Toto woont nu nog in Brabant! Beter bind hij dat ding in Ierland ergens vast
Hoezo nolifer...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zij rijden gerust 200km voor een stokkie
Die zit net weer in een FOK! pauze.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:33 schreef Catkiller het volgende:
Zoals ik al zei, regel Braddie gewoon, die gaat overal heen met een halve reden.
Je pakt een mannetje en een vrouwtje en als ze prr doet laat je ze seksen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
En hoe ga je dat fokken precies aanpakken?
Jijquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat weet je wel heel goed he hihi
bwahahahahquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je pakt een mannetje en een vrouwtje en als ze prr doet laat je ze seksen.
kom eens hierquote:
Een fabriek in China>alle autos in Nederlandquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:34 schreef deadprez het volgende:
hele milieu naar de tering ook omdat dat volk lekker heel nederland voor de lol door gaat rijden
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je pakt een mannetje en een vrouwtje en als ze prr doet laat je ze seksen.
oh ja dan maar gewoon schijt hebbenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Een fabriek in China>alle autos in Nederland
dat zei ik een keer in dat topic..... foei pezu fok is nu roze en pluizig en snoepjesland pas op hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:34 schreef deadprez het volgende:
hele milieu naar de tering ook omdat dat volk lekker heel nederland voor de lol door gaat rijden
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zei ik een keer in dat topic..... foei pezu das is nu roze en pluizig fok is snoepjesland pas op hoor
IK ZEG DOENNquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:35 schreef Amarantha het volgende:
Godver, dat zou wel echt een mega bazenactie zijn zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |