maar negers zijn minderwaardig mag weer wel somsquote:
Ik wil het niet wetenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:37 schreef deadprez het volgende:
wat staat er eigenlijk op dat briefje dat ze op dat ding hebben geplakt
linkje enz naar topic toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:37 schreef deadprez het volgende:
wat staat er eigenlijk op dat briefje dat ze op dat ding hebben geplakt
Hoe de neuk kom ik daar dan bij.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoe zou dat moeten werken? men is allergisch vd huisschilvers wat moet het speeksel daaraan verhelpen?
echt?quote:
quote:
Wow nolifequote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:38 schreef Amarantha het volgende:
Oh heb zijn nummer ook wel. Appje sturen.
Het is wel wat naief om te denken dat een autoritje enig verschil zou maken op ons klimaat.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar negers zijn minderwaardig mag weer wel soms
ok helder
nee het schijnt wel echt zo te zijn met bepaalde rassen, bij ratjes is er ook zoiets geloof ikquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe de neuk kom ik daar dan bij.Ze hebben een bepaalde proteïne minder dan waardoor die schilvers geen last opleveren.
Ik snap er sowieso geen kut van, volgens mij zit het gewoon bij mensen tussen de oren en is het goede marketing van die Russen.
men zou er wel iets bewuster mee om mogen gaanquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het is wel wat naief om te denken dat een autoritje enig verschil zou maken op ons klimaat.
lekker foto's van je schoentjes posten zeker vieze flikkerquote:
het is schattig om te zien wat voor risicule implicatie jij doetquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het is wel wat naief om te denken dat een autoritje enig verschil zou maken op ons klimaat.
Zolang China nog shit de lucht in pompt maakt wat wij doen geen hol uit.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
men zou er wel iets bewuster mee om mogen gaan
Waarom zou je dan moeilijk doen en katten importeren? Kan je ze net zo goed uit Nederland halen in plaats van moeite doen voor een nieuwe (eigen) lijn te importeren die hier in Nederland nog niet bestaat.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:35 schreef deadprez het volgende:
[..]hihaho
maar gewoon weer de zoveelste broodfokker die lekker makkelijk cash wil zeker
risicuul ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is schattig om te zien wat voor risicule implicatie jij doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |