In de kachel gooien bedoel je.quote:
Zou die stok in Mount Doom gooienquote:
gewoon dat slot doorzagenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel van plan als ie ooit eens hier komt
Enig probleem is dat je een code nodig hebt dacht ik
Wat voor soort kat.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan je met de katten van mijn vriendin spelen, of lijkt je dat niet leuk?
Of een stuk gereedschap.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel van plan als ie ooit eens hier komt
Enig probleem is dat je een code nodig hebt dacht ik
Siberische kattenquote:
ik heb er op gepistquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit er iemand keihard te trollen die dat ding steeds wegpakt en zich thuis de pleuris lacht.
zijn dat van die langharige beestenquote:
Jaquote:
Dan moet ik een grote schaar regelenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
gewoon dat slot doorzagenjammer dat ie nooit in limburg ligt
die zijn coolquote:
Gewoon aan je trekhaak hangen ergste wat er kan gebeuren is dat je los schiet en van een dijk af knalt of zo.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan moet ik een grote schaar regelen
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon aan je trekhaak hangen ergste wat er kan gebeuren is dat je los schiet en van een dijk af knalt of zo.
Strak plan wel. Gelukkig kan ik zwemmenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon aan je trekhaak hangen ergste wat er kan gebeuren is dat je los schiet en van een dijk af knalt of zo.
1 komt ook nog echt uit Rusland met een tweede onderweg.quote:
misschien zijn het spionnen van poetin beter hou je ze goed in de gatenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
1 komt ook nog echt uit Rusland met een tweede onderweg.
Als je lang genoeg wacht zijn er nog kittens ook.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oke ik kom dat gitaartje persoonlijk langsbrengen om met de kitties te kunnen spelen
Poetin is meer een hondenmensquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
misschien zijn het spionnen van poetin beter hou je ze goed in de gaten
Gvd 1500 neerleggen en dan een mol krijgen in plaats van een poesquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
misschien zijn het spionnen van poetin beter hou je ze goed in de gaten
Zal er ook wel even op pissen als je het wiltquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:29 schreef Remqo het volgende:
En achter een stok aan gaan vind ik meer iets voor honden
hitler ookquote:
hear hear zelfse met zwerfhonden uit griekenland... ja want hier hebben we geen asielenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:29 schreef deadprez het volgende:
vind het ergens wel jammer trouwens als mensen een kat gaan importeren om het ras, er zijn hier zo fucking veel katten die een huisje zoeken
Niet te vertrouwen zulke mensenquote:
ahw echtquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je lang genoeg wacht zijn er nog kittens ook.
Is voor fokken, en siberische katten hebben een bepaald stofje in hun speeksel niet waardoor mensen met allergieën er soms ook tegen kunnen. Zeggen ze.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:29 schreef deadprez het volgende:
vind het ergens wel jammer trouwens als mensen een kat gaan importeren om het ras, er zijn hier zo fucking veel katten die een huisje zoeken
Dit maakt het er niet beter op.quote:
dat zou dan nog enigszins een excuus zijnquote:en siberische katten hebben een bepaald stofje in hun speeksel niet waardoor mensen met allergieën er soms ook tegen kunnen. Zeggen ze.
Ja dat is te ver, wie woont er in Brabant behalve Etto?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:31 schreef Amarantha het volgende:
Ondertussen ligt die stok ergens in brabant haha.
Hoezo niet? Is gewoon een hobby.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit maakt het er niet beter op.
[..]
dat zou dan nog enigszins een excuus zijn
Geen idee, kom nog niet zolang in KLB-SC.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja dat is te ver, wie woont er in Brabant behalve Etto?
Hermann? Noel, Ashquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
hermann, maar ook niet heel erg in de buurtquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
ik woon in maastrichtquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:32 schreef Amarantha het volgende:
Deadprez woont heel klein beetje in de buurt toch?
hoe zou dat moeten werken? men is allergisch vd huisschilvers wat moet het speeksel daaraan verhelpen?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is voor fokken, en siberische katten hebben een bepaald stofje in hun speeksel niet waardoor mensen met allergieën er soms ook tegen kunnen. Zeggen ze.
En hoe ga je dat fokken precies aanpakken?quote:
dat zou wel baas zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:33 schreef Amarantha het volgende:
Toto woont nu nog in Brabant! Beter bind hij dat ding in Ierland ergens vast
Deze vrouwquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:33 schreef Amarantha het volgende:
Toto woont nu nog in Brabant! Beter bind hij dat ding in Ierland ergens vast
Hoezo nolifer...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zij rijden gerust 200km voor een stokkie
Die zit net weer in een FOK! pauze.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:33 schreef Catkiller het volgende:
Zoals ik al zei, regel Braddie gewoon, die gaat overal heen met een halve reden.
Je pakt een mannetje en een vrouwtje en als ze prr doet laat je ze seksen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
En hoe ga je dat fokken precies aanpakken?
Jijquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat weet je wel heel goed he hihi
bwahahahahquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je pakt een mannetje en een vrouwtje en als ze prr doet laat je ze seksen.
kom eens hierquote:
Een fabriek in China>alle autos in Nederlandquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:34 schreef deadprez het volgende:
hele milieu naar de tering ook omdat dat volk lekker heel nederland voor de lol door gaat rijden
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je pakt een mannetje en een vrouwtje en als ze prr doet laat je ze seksen.
oh ja dan maar gewoon schijt hebbenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Een fabriek in China>alle autos in Nederland
dat zei ik een keer in dat topic..... foei pezu fok is nu roze en pluizig en snoepjesland pas op hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:34 schreef deadprez het volgende:
hele milieu naar de tering ook omdat dat volk lekker heel nederland voor de lol door gaat rijden
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zei ik een keer in dat topic..... foei pezu das is nu roze en pluizig fok is snoepjesland pas op hoor
IK ZEG DOENNquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:35 schreef Amarantha het volgende:
Godver, dat zou wel echt een mega bazenactie zijn zeg.
maar negers zijn minderwaardig mag weer wel somsquote:
Ik wil het niet wetenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:37 schreef deadprez het volgende:
wat staat er eigenlijk op dat briefje dat ze op dat ding hebben geplakt
linkje enz naar topic toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:37 schreef deadprez het volgende:
wat staat er eigenlijk op dat briefje dat ze op dat ding hebben geplakt
Hoe de neuk kom ik daar dan bij.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoe zou dat moeten werken? men is allergisch vd huisschilvers wat moet het speeksel daaraan verhelpen?
echt?quote:
quote:
Wow nolifequote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:38 schreef Amarantha het volgende:
Oh heb zijn nummer ook wel. Appje sturen.
Het is wel wat naief om te denken dat een autoritje enig verschil zou maken op ons klimaat.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar negers zijn minderwaardig mag weer wel soms
ok helder
nee het schijnt wel echt zo te zijn met bepaalde rassen, bij ratjes is er ook zoiets geloof ikquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe de neuk kom ik daar dan bij.Ze hebben een bepaalde proteïne minder dan waardoor die schilvers geen last opleveren.
Ik snap er sowieso geen kut van, volgens mij zit het gewoon bij mensen tussen de oren en is het goede marketing van die Russen.
men zou er wel iets bewuster mee om mogen gaanquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het is wel wat naief om te denken dat een autoritje enig verschil zou maken op ons klimaat.
lekker foto's van je schoentjes posten zeker vieze flikkerquote:
het is schattig om te zien wat voor risicule implicatie jij doetquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het is wel wat naief om te denken dat een autoritje enig verschil zou maken op ons klimaat.
Zolang China nog shit de lucht in pompt maakt wat wij doen geen hol uit.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
men zou er wel iets bewuster mee om mogen gaan
Waarom zou je dan moeilijk doen en katten importeren? Kan je ze net zo goed uit Nederland halen in plaats van moeite doen voor een nieuwe (eigen) lijn te importeren die hier in Nederland nog niet bestaat.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:35 schreef deadprez het volgende:
[..]hihaho
maar gewoon weer de zoveelste broodfokker die lekker makkelijk cash wil zeker
risicuul ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is schattig om te zien wat voor risicule implicatie jij doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |