In de kachel gooien bedoel je.quote:
Zou die stok in Mount Doom gooienquote:
gewoon dat slot doorzagenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel van plan als ie ooit eens hier komt
Enig probleem is dat je een code nodig hebt dacht ik
Wat voor soort kat.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan je met de katten van mijn vriendin spelen, of lijkt je dat niet leuk?
Of een stuk gereedschap.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel van plan als ie ooit eens hier komt
Enig probleem is dat je een code nodig hebt dacht ik
Siberische kattenquote:
ik heb er op gepistquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit er iemand keihard te trollen die dat ding steeds wegpakt en zich thuis de pleuris lacht.
zijn dat van die langharige beestenquote:
Jaquote:
Dan moet ik een grote schaar regelenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
gewoon dat slot doorzagenjammer dat ie nooit in limburg ligt
die zijn coolquote:
Gewoon aan je trekhaak hangen ergste wat er kan gebeuren is dat je los schiet en van een dijk af knalt of zo.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan moet ik een grote schaar regelen
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon aan je trekhaak hangen ergste wat er kan gebeuren is dat je los schiet en van een dijk af knalt of zo.
Strak plan wel. Gelukkig kan ik zwemmenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon aan je trekhaak hangen ergste wat er kan gebeuren is dat je los schiet en van een dijk af knalt of zo.
1 komt ook nog echt uit Rusland met een tweede onderweg.quote:
misschien zijn het spionnen van poetin beter hou je ze goed in de gatenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
1 komt ook nog echt uit Rusland met een tweede onderweg.
Als je lang genoeg wacht zijn er nog kittens ook.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oke ik kom dat gitaartje persoonlijk langsbrengen om met de kitties te kunnen spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |