abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 februari 2016 @ 15:09:41 #101
454110 Alektorophobia
minderminderminder
pi_160315206
quote:
9s.gif Op maandag 29 februari 2016 15:05 schreef Chai het volgende:

[..]

Oh de dood van Fortuyn wordt weer eens geëxploiteerd ten bate van Wilders.
Loop niet zo te janken joh. Met dit soort antwoorden zou je niks meer kunnen zeggen. Lukt het inhoudelijk niet meer??
Dit is waar demoniseren toe leidt en dat heeft niets met exploiteren te maken.
God bestaat niet dus geniet van het leven
pi_160315248
quote:
14s.gif Op maandag 29 februari 2016 15:06 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

BNW is een paar deuren verderop.
Claims gemaakt door Timmermans in Buitenhof behoren in BNW? Godver, dit bevestigd alleen maar hoever we al heen zijn en hoe groot de afstand tussen wat is en ons bewust zijn er van is!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-02-2016 15:15:52 ]
  maandag 29 februari 2016 @ 15:11:16 #103
454110 Alektorophobia
minderminderminder
pi_160315252
quote:
2s.gif Op maandag 29 februari 2016 15:08 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Waar precies demoniseert deze hoogleraar dan precies?
Door iemand (stelselmatig) in de fascistische hoek te duwen...duh.
pi_160315281
quote:
2s.gif Op maandag 29 februari 2016 15:06 schreef PeteSampras het volgende:

[..]

Buiten dat om is het ook niet zo handig, want zie: wat win je er nu eigenlijk mee? Of de vergelijking nu terecht of onterecht is doet er niet zoveel toe,- het gesprek krijgt dan de richting 'is die vergelijking terecht of onterecht', in plaats van waar het daadwerkelijk over zou moeten gaan.
Klopt. Gesprekken rondom dit soort onderwerpen verzanden bijna altijd in semantische spelletjes en retoriek. Maar binnen dit topic vraag ik mij af; waar moet het nu eigenlijk over gaan?
pi_160315330
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 15:11 schreef Alektorophobia het volgende:

[..]

Door iemand (stelselmatig) in de fascistische hoek te duwen...duh.
Dingen moeten toch benoemd kunnen worden volgens de Grote Leider? Dus als deze hoogleraar constateert dat Geertje behoorlijk fascistisch is, dan mag hij dat, ook volgens de vrijheid van meningsuiting, toch zeggen? En als Geertje vindt dat hij zelf niet fascistisch is lijkt het me dat hij alle argumenten van deze hoogleraar zonder problemen van tafel kan vegen. Maar nee, Greetje gaat janken dat deze hoogleraar ontslagen moet worden en dat hij gedemoniseerd wordt :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_160315358
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 15:09 schreef Alektorophobia het volgende:

[..]

Loop niet zo te janken joh. Met dit soort antwoorden zou je niks meer kunnen zeggen. Lukt het inhoudelijk niet meer??
Dit is waar demoniseren toe leidt? Waarom leeft hij dan nog? Of had het meer te maken met één gek?

Er zijn hele grote verschillen tussen Fortuyn en Wilders wmb. Met Fortuyn meed men de dialoog terwijl hij wil inhoudelijk in discussie wilde. Dat zou zeker demoniseren genoemd kunnen worden, want daarmee zijn hem veel uitspraken in de mond gelegd.

Wilders vermijdt zelf actief de dialoog en blijft ver van de inhoud. Met zo'n houding is kritiek te verwachten. Die kritiek vervolgens vanwege Fortuyn afdoen als demoniseren is wel heel makkelijk en in mijn ogen walgelijk. :r

Wilders is namelijk degene die demoniseert in plaats van degene die gedemoniseerd wordt. Daarmee exploiteert hij in mijn ogen de dood van Fortuyn.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 29-02-2016 15:18:21 ]
pi_160315447
quote:
7s.gif Op maandag 29 februari 2016 15:15 schreef Chai het volgende:

[..]

Dit is waar demoniseren toe leidt? Waarom leeft hij dan nog? Of had het meer te maken met één gek?

Er zijn hele grote verschillen tussen Fortuyn en Wilders wmb. Met Fortuyn meed men de dialoog terwijl hij wil inhoudelijk in discussie wilde. Dat zou zeker demoniseren genoemd kunnen worden.

Wilders vermijdt zelf actief de dialoog en blijft ver van de inhoud. Met zo'n houding is kritiek te verwachten. Die kritiek vervolgens vanwege Fortuyn afdoen als demoniseren is wel heel makkelijk en in mijn ogen walgelijk. :r
Wilders is niet altijd geweest zoals nu. Als je zijn interviews van rond de tijd toen hij de PVV oprichtte terugkijkt zul je schrikken over hoe genuanceerd en gematigd hij eigenlijk was. De crue is dat hij echter, tijdens zijn -toen nog gematigde kritiek op Islam- al met doodsbedreigingen te maken kreeg. Die bedreigingen, met Fortuyn en van Gogh in het achterhoofd, leidde tot het besluit hem van permanente bewaking te voorzien. En ik ben bang dat dat hem geen goed heeft gedaan. Het leven in angst, met een oneindige stroom van bedreigingen, heeft zijn extremistische aard aangewakkerd. En nu zit hij natuurlijk vast; hij kan niet meer terug naar gematigdheid. Een dialoog houden is in die zin voor hem onmogelijk en naar zijn beleving misschien zelfs gevaarlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-02-2016 15:22:43 ]
  maandag 29 februari 2016 @ 15:22:10 #108
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_160315484
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 15:20 schreef LelijKnap het volgende:
En nu zit hij natuurlijk vast; hij kan niet meer terug naar gematigdheid.
Geestelijk kan hij dat prima, maar hij snapt verdraaide goed dat zijn politieke rol is uitgespeeld als hij dat gaat doen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  maandag 29 februari 2016 @ 15:23:49 #109
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_160315520
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 15:07 schreef Alektorophobia het volgende:

[..]

Nou ga je woorden compleet uit zijn verband rukken om toch nog een beetje gelijk te krijgen. We hadden het over hoogleraren die in de oorlog ontslagen werden en niets fout hadden gedaan behalve dan dat ze een politiek aanhingen die de bezetter niet zo zag zitten. Maar deze hoogleraren hebben niemand de dood ingejaagd. Dat kan je van deze bewuste hoogleraar en het bovengenoemde lijstje niet zeggen. Demoniseren leidt tot haat en geweld en deze hoogleraar kan achteraf niet zeggen ich haben es nicht gewußt
Dus het verkondigen van een mening is hetzelfde als iemand vermoorden? Heeft Wilders dan niet ook zelf alle molotovcocktails op moskees gegooid?
Helemaal super.
pi_160315531
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 15:22 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Geestelijk kan hij dat prima, maar hij snapt verdraaide goed dat zijn politieke rol is uitgespeeld als hij dat gaat doen.
Daar ging ik eerder ook vanuit. Dat het enkel retoriek en onderdeel van een politieke strategie is.
Maar je kan je ook afvragen wat het betekent voor zijn beveiliging wanneer zijn politieke rol uitgespeeld is. Daarom geloof ik ook wel de claim -vanuit links- dat hij nooit zal willen regeren.
pi_160315540
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 15:22 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

En daarnaast heeft de PVV geen enkele reden van bestaan meer als Greet niet meer met de dood bedreigd zou worden. Kortom, het krijgen van doodsbedreigingen is van levensbelang voor de PVV/Greet.
pi_160315572
quote:
2s.gif Op maandag 29 februari 2016 15:24 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

En daarnaast heeft de PVV geen enkele reden van bestaan meer als Greet niet meer met de dood bedreigd zou worden. Kortom, het krijgen van doodsbedreigingen is van levensbelang voor de PVV/Greet.
Als Greet niet meer met de dood bedreigd zou worden, zouden we in Nederland geen islamitische gemeenschap meer hebben, en daarmee zou Wilders dan inderdaad geen bestaansrecht meer hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-02-2016 15:26:52 ]
  maandag 29 februari 2016 @ 15:26:27 #113
452920 OostenrijkseSchilder
Donderroede der Godwins
pi_160315579
quote:
2s.gif Op maandag 29 februari 2016 15:24 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Wat een buitengewoon onsmakelijke opmerking. Eentje waar ik verder niet eens meer inhoudelijk op in wil gaan.
Ook de waarheid is een wapen.
  maandag 29 februari 2016 @ 15:26:43 #114
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_160315587
quote:
10s.gif Op maandag 29 februari 2016 15:26 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Als Greet niet meer met de dood bedreig zou worden, zouden we in Nederland geen islamitische gemeenschap meer hebben, en daarmee zou Wilders dan inderdaad geen bestaansrecht meer hebben.
Dat vind ik een wonderbaarlijke gevolgtrekking.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_160315649
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 15:26 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Dat vind ik een wonderbaarlijke gevolgtrekking.
Nou ja, ik kan inderdaad ook met geen mogelijkheid stellen dat de linkse extremist niet evenzeer een gevaar is wanneer je islamkritiek bezigt. Maar zonder aanwezigheid van moslims in het land zullen die ze zich wellicht niet zo sterk genoodzaakt voelen om tot geweld en bedreigingen over te gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-02-2016 15:29:47 ]
pi_160315676
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 13:37 schreef Alektorophobia het volgende:

[..]

Precies! Ik wordt een beetje misselijk van die lange rij (wereldvreemde) hoogleraren die we voorbij zien komen in de media en met name de publieke omroepen om deze regering, de PVDA, de EU enz. weer eens te komen ophemelen of de PVV weer eens komen afkraken.
Zij zijn samen met de journalistiek de spreekbuis van de elite. Zij behoren tot die bovenlaag die wel profiteert van de EU of het huidige beleid. Dit zijn de mensen die welvarend zijn en in de veilige wijken wonen ver van de door hun zo gepropageerde multikul wijken.
Het effect van de Franse Revolutie is uitgewerkt en deze hoogleraren horen tot de nieuwe onderdrukkende adelijken die weer even op hun plaats gewezen moeten worden.
Dat neemt toch niet weg dat hij het wel moet kunnen zéggen? :?
compact en kleverig.
  maandag 29 februari 2016 @ 15:35:51 #117
454110 Alektorophobia
minderminderminder
pi_160315856
quote:
2s.gif Op maandag 29 februari 2016 15:14 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Dingen moeten toch benoemd kunnen worden volgens de Grote Leider? Dus als deze hoogleraar constateert dat Geertje behoorlijk fascistisch is, dan mag hij dat, ook volgens de vrijheid van meningsuiting, toch zeggen? En als Geertje vindt dat hij zelf niet fascistisch is lijkt het me dat hij alle argumenten van deze hoogleraar zonder problemen van tafel kan vegen. Maar nee, Greetje gaat janken dat deze hoogleraar ontslagen moet worden en dat hij gedemoniseerd wordt :')
Nou ja dan moet Wilders het ook maar gaan doen. Maar dan moet je ook niet meer over Wilders zijn uitspraken gaan lopen klagen.
Maar ik zit even te googlen want volgens mij is het inmiddels strafbaar om iemand voor fascist uit te maken.
pi_160315923
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 15:35 schreef Alektorophobia het volgende:

[..]

Maar ik zit even te googlen want volgens mij is het inmiddels strafbaar om iemand voor fascist uit te maken.
Op grond waarvan zou dat strafbaar moeten zijn?
  maandag 29 februari 2016 @ 15:42:09 #119
454110 Alektorophobia
minderminderminder
pi_160316009
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 15:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Op grond waarvan zou dat strafbaar moeten zijn?
Op grond van belediging. Het is dus inderdaad strafbaar.
POL / Beledigen op Internet nu strafbaar
  maandag 29 februari 2016 @ 15:44:01 #120
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_160316055
Hoogleraar zal wel een bruin wijf hebben. Meestal zijn het persoonlijke frustraties van dat soort mensen die hoog van de toren willen blazen.
  maandag 29 februari 2016 @ 15:44:37 #121
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_160316072
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 15:42 schreef Alektorophobia het volgende:

[..]

Op grond van belediging. Het is dus inderdaad strafbaar.
POL / Beledigen op Internet nu strafbaar
Nu is er natuurlijk wel een verschil tussen 'x is een teringfascist!!11' en 'de heer y of z is een fascist, want...'.
  maandag 29 februari 2016 @ 15:46:44 #122
Donderroede der Godwins
pi_160316152
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 15:44 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Nu is er natuurlijk wel een verschil tussen 'x is een teringfascist!!11' en 'de heer y of z is een fascist, want...'.
Bang dat je forum eerdaags leegloopt? _O-
  maandag 29 februari 2016 @ 15:47:26 #123
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_160316173
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 15:46 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:

[..]

Bang dat je forum eerdaags leegloopt? _O-
Wat?
pi_160316184
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 15:09 schreef Alektorophobia het volgende:

[..]

Wat is precies demoniseren?
pi_160316204
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 15:20 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Wilders is niet altijd geweest zoals nu. Als je zijn interviews van rond de tijd toen hij de PVV oprichtte terugkijkt zul je schrikken over hoe genuanceerd en gematigd hij eigenlijk was. De crue is dat hij echter, tijdens zijn -toen nog gematigde kritiek op Islam- al met doodsbedreigingen te maken kreeg. Die bedreigingen, met Fortuyn en van Gogh in het achterhoofd, leidde tot het besluit hem van permanente bewaking te voorzien. En ik ben bang dat dat hem geen goed heeft gedaan. Het leven in angst, met een oneindige stroom van bedreigingen, heeft zijn extremistische aard aangewakkerd. En nu zit hij natuurlijk vast; hij kan niet meer terug naar gematigdheid. Een dialoog houden is in die zin voor hem onmogelijk en naar zijn beleving misschien zelfs gevaarlijk.
Wat een aannames weer. Ben echt niet zo kortzichtig dat ik denk dat geradicaliseerde personen nooit genuanceerd geweest kunnen zijn, dus zou echt niet schrikken.

Wilders wordt nog het meest gedemoniseerd door hemzelf, door telkens te suggereren dat hij gedemoniseerd wordt.
  maandag 29 februari 2016 @ 15:49:05 #126
454110 Alektorophobia
minderminderminder
pi_160316215
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 15:44 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Ik weet niet of daar verschil in zit. B.v. een agent voor fascist uitmaken is strafbaar. Maar of dat ook voor politici of de rest van het land geldt..?
  maandag 29 februari 2016 @ 15:49:12 #127
Donderroede der Godwins
pi_160316218
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 15:47 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Wat?
Laten we wel wezen. Het zit hier vol met mensen die een discussie niet met woorden en argumenten kunnen voeren, maar die liever dingen neerplempen als "Nazi, fascist, volksmenner etc. etc."
pi_160316227
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 15:35 schreef Alektorophobia het volgende:
Nee hoor dat is zeker niet verboden, sommige mensen beschouwen het als eretitel.
pi_160316252
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 15:47 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Publiekelijk verklaren dat je het niet eens met de standpunten van Wilders. En als je zijn uitlatingen dan ook nog 'mal' of 'stom' gaat noemen, dan volgt strafrechtelijke vervolging.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 29 februari 2016 @ 15:50:50 #130
454110 Alektorophobia
minderminderminder
pi_160316265
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 15:47 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat weet jij wel. Dat is een mierenneuk discussie die ik niet ga voeren

Misschien heb je wat meer aan een voorbeeld:
quote:
14s.gif Op maandag 29 februari 2016 14:50 schreef Alektorophobia het volgende:

[..]

Nee hoor deze hoogleraar is zijn boekje te buiten gegaan met belachelijke beschuldigingen en heeft zich daarnaast schuldig gemaakt aan demonisering en brengt daarmee tevens het leven van Wilders in gevaar. Dat deden hoogleraren in "40 "45 niet.
Demoniseren en criminaliseren zijn de methodes die links en de politiek correcten altijd gebruiken en leiden vaak tot haat en zelfs bloedvergieten. Maar daar heeft links schijt aan.
Om even je geheugen op te frissen hier wat uitspraken die tot de moord op Fortuyn leiden:

Rob Oudkerk (PvdA):
Fortuyn is fascistisch.
Fortuyn doet me denken aan Anton Mussert.

Marcel van Dam (PvdA):
Fortuyn is een Eichmann.
Fortuyn is een untermensch.
Fortuyn is een zeer minderwaardig mens.
Fortuyn is een racist.
Fortuyn is een onvervalste anti-Islamiet.
Fortuyn zorgt voor een verziekt discriminerend klimaat.
Fortuyn is een leugenaar en een ophitser.
U bent een buitengewoon minderwaardig mens, weet u dat?
U bent erger dan Janmaat.
U probeert op dezelfde manier stemmen te winnen als destijds de NSB met "een land, een volk, een natie".
Voor een extremist als Fortuyn is er in het gematigde Nederland geen absolute overwinning weggelegd. Maar op weg naar de ondergang kan hij onnoemelijk veel schade aanrichten.

Wim Kok (PvdA):
Fortuyn is een gevaar voor het land.
Fortuyn is een gevaar voor de samenleving.
Fortuyn is asociaal.
Fortuyn blijft steken in het zaaien van haat, discriminatie en tweedracht onder de bevolking.
Met Fortuyn laten we ons leiden door angst, haat en onverdraagzaamheid.
Nationalisten denken door het neerzetten van een hek om hun land de problemen buiten te kunnen houden. Dat is heel gevaarlijk

Hans Kombrink (PvdA Rotterdam):
Het standpunt van Fortuyn over de multiculturele samenleving hebben we eerder natuurlijk al in mindere mate bij Janmaat aangetroffen.
Ik zie een parallel met de jaren 30.
Fortuyn is het opkomend nazisme en fascisme.
Fortuyn is Janmaat in het kwadraat.
Met Leefbaar Rotterdam kunnen we de Tweede Wereldoorlog overdoen.

Jan Marijnissen (SP):
Er is geen enkele reden om Fortuyn te vertrouwen. Wat heeft die man nou gedaan? Het is een charlatan. Een rattenvanger.
Fortuyn is een wolf in schaapskleren

Matty Verkamman (columnist Trouw):
Fortuyn is een man met de intelligentie van Adolf Hitler en de charme van Heinrich Himmler.
Jij vuile, kale nepprofessor, jij hebt de intelligentie van Adolf Hitler en de charme van Heinrich Himmler. Jij leeft van haat en daarom hoop ik dat je in die darkroom van je zo gauw mogelijk AIDS krijgt.

Hoofdredactioneel commentaar (NRC Handelsblad):
Zijn manifest is een poging het bestel tot het bot te provoceren en zo de stabiliteit van Nederland te ondermijnen. Het programma van de Fortuyn-beweging is geen geintje. Het uitschakelen van Fortuyn is dan ook een serieuze opdracht.
pi_160316271
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 15:49 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:

[..]

Laten we wel wezen. Het zit hier vol met mensen die een discussie niet met woorden en argumenten kunnen voeren, maar die liever dingen neerplempen als "Nazi, fascist, volksmenner etc. etc.".
Het zit hier ook vol met mensen die dat maar blijven beweren zonder bewijs te leveren, daarnaast kan het volstrekt terecht zijn dat iemand zo wordt genoemd. Als je een hond een hond noemt is dat geen belediging.

[ Bericht 0% gewijzigd door Wespensteek op 29-02-2016 16:00:03 ]
pi_160316279
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 15:24 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Daar ging ik eerder ook vanuit. Dat het enkel retoriek en onderdeel van een politieke strategie is.
Maar je kan je ook afvragen wat het betekent voor zijn beveiliging wanneer zijn politieke rol uitgespeeld is. Daarom geloof ik ook wel de claim -vanuit links- dat hij nooit zal willen regeren.
Waarom is dat nou weer een claim van links? Het is geen rare conclusie, denk dat veel mensen met een rechtsere kleur dat net zo goed denken.
  maandag 29 februari 2016 @ 15:52:07 #133
Donderroede der Godwins
pi_160316313
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 15:51 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Het zit her ook vol mensen met die dat maar blijven beweren zonder bewijs te leveren, daarnaast kan het volstrekt terecht zijn dat iemand zo wordt genoemd. Als je een hond een hond noemt is dat geen belediging.
Doe je ogen open, dan krijg je meer mee.
pi_160316321
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 15:50 schreef Alektorophobia het volgende:

[..]

[..]

Dus als je iemand een gevaar voor de samenleving vindt mag je dat niet zeggen?
pi_160316356
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 15:52 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:

[..]

Doe je ogen open, dan krijg je meer mee.
Alleen weet ik dan nog niet waar je het over hebt.
  maandag 29 februari 2016 @ 15:54:08 #136
454640 GWFHegel6666
Phenomenologie van je moeder
pi_160316376
Waar gaat het hier überhaupt over..
pi_160316394
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 15:51 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Het zit her ook vol mensen met die dat maar blijven beweren zonder bewijs te leveren, daarnaast kan het volstrekt terecht zijn dat iemand zo wordt genoemd. Als je een hond een hond noemt is dat geen belediging.
  maandag 29 februari 2016 @ 15:54:43 #138
Donderroede der Godwins
pi_160316399
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 15:53 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Alleen weet ik dan nog niet waar je het over hebt.
Geeft niet.
pi_160316425
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 15:54 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:

[..]

Geeft niet.
Dat is waar erg belangrijk is het niet, het ontbreekt toch aan onderbouwing van jouw beweringen.
pi_160316436
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 15:51 schreef Chai het volgende:

[..]

Waarom is dat nou weer een claim van links? Het is geen rare conclusie, denk dat veel mensen met een rechtsere kleur dat net zo goed denken.
Ja, daar heb je zeker gelijk in.
pi_160316451
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 13:37 schreef Alektorophobia het volgende:

[..]

Precies! Ik wordt een beetje misselijk van die lange rij (wereldvreemde) hoogleraren die we voorbij zien komen in de media en met name de publieke omroepen om deze regering, de PVDA, de EU enz. weer eens te komen ophemelen of de PVV weer eens komen afkraken.
Hoe zie je de politieke uitspraken die een hoogleraar als Ewald Engelen doet in deze?
Of een Afshin Ellian?
pi_160316461
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 15:50 schreef Alektorophobia het volgende:

[..]

[..]

Wilders =/= Fortuyn, rot eens op met dat onnozele suggestieve voorbeeld.
  maandag 29 februari 2016 @ 15:56:45 #143
454640 GWFHegel6666
pi_160316469
Wilders is een fascist. Klaar. Slotje?
  maandag 29 februari 2016 @ 15:57:07 #144
Donderroede der Godwins
pi_160316479
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 15:55 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat is waar erg belangrijk is het niet, het ontbreekt toch aan onderbouwing van jouw beweringen.
Per se het laatste woord willen hebben is ook een teken van:
  maandag 29 februari 2016 @ 15:57:19 #145
454640 GWFHegel6666
pi_160316485
Wilders met Fortuyn DURVEN vergelijken. Dan gaat het me nog geeneens om het feit dat je die twee individuen met elkaar vergelijkt, maar meer om het feit dat je ze durft te vergelijken :')
  maandag 29 februari 2016 @ 15:57:22 #146
262 Re
Kiss & Swallow
pi_160316487
is deze hoogleraar nu trouwens een baken van politieke correctheid?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_160316519
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 15:55 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ja, daar heb je zeker gelijk in.
Maar waarom noem je dan per se links? :P gewoon om die claim te verwoorden?
  maandag 29 februari 2016 @ 15:58:25 #148
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_160316530
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 15:49 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:

[..]

Laten we wel wezen. Het zit hier vol met mensen die een discussie niet met woorden en argumenten kunnen voeren, maar die liever dingen neerplempen als "Nazi, fascist, volksmenner etc. etc.".
Oh, zo. Wat mij betreft zijn mensen wat zuiniger met dergelijke terminologie (dat geldt ook voor woorden als propaganda), omdat ze op deze manier snel aan kracht en betekenis inboeten. Verder ben ik het eens met wat Wespensteek hierboven zei.
  maandag 29 februari 2016 @ 15:59:12 #149
454640 GWFHegel6666
pi_160316557
Een hoogleraar mag best zijn mening met betrekking tot de ideologie van een bepaalde partij uiten.
Minder huilen
  maandag 29 februari 2016 @ 15:59:21 #150
262 Re
Kiss & Swallow
pi_160316560
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 15:58 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Oh, zo. Wat mij betreft zijn mensen wat zuiniger met dergelijke terminologie (dat geldt ook voor woorden als propaganda), omdat ze op deze manier snel aan kracht en betekenis inboeten. Verder ben ik het eens met wat Wespensteek hierboven zei.
vaak is het 90% of meer dat die termen gebezigd worden door de mensen die denken ervan beschuldigd te worden
pi_160316563
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 15:58 schreef Chai het volgende:

[..]

Maar waarom noem je dan per se links? :P gewoon om die claim te verwoorden?
Het is verder niet zo relevant toch? Was voornamelijk om aan te geven dat ik het ook wel eens kan zijn met een mening die vaker uit de ene hoek dan de andere komt.
pi_160316601
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 15:11 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Claims gemaakt door Timmermans in Buitenhof behoren in BNW? Godver, dit bevestigd alleen maar hoever we al heen zijn en hoe groot de afstand tussen wat is en ons bewust zijn er van is!
Wat beweert Timmermans allemaal over het toepassen van omgekeerde eugenetica?
  maandag 29 februari 2016 @ 16:02:07 #153
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_160316651
Overigens wordt Wilders beveiligd, hij loopt geen enkel risico met tien bewapende mannen 24/7 om hem heen. Hij mag en kan zeggen wat hij wil, en dat geldt evenzo voor de rest van dit land.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
  maandag 29 februari 2016 @ 16:04:56 #154
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_160316722
quote:
2s.gif Op maandag 29 februari 2016 16:02 schreef Heilwasser het volgende:
Overigens wordt Wilders beveiligd, hij loopt geen enkel risico met tien bewapende mannen 24/7 om hem heen. Hij mag en kan zeggen wat hij wil, en dat geldt evenzo voor de rest van dit land.
Juist door wat hij zegt heeft hij die tien man mooi-boys nodig.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_160316762
Dus omdat een of andere debiele josti Pim Fortuijn heeft vermoord en nu wat andere debiele kutjostis Geert Wilders bedreigen mogen we nooit meer kritiek op Wilders hebben en moeten we hem Dictator des Vaderlands laten worden?
pi_160316789
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 16:04 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Juist door wat hij zegt heeft hij die tien man mooi-boys nodig.
Of zegt hij de dingen die hij zegt (mede) door die beveiliging?

Kip-ei
  maandag 29 februari 2016 @ 16:07:38 #157
454640 GWFHegel6666
pi_160316823
De briljante fascistische ideeën van de PVV blijven maar komen.
Met zijn uitspraken profileert Wilders zich keer op keer als aartsvijand van de rechtsstaat.
De rechtsstaat, de pilaar van de democratie is heilig. Elk ontwikkelde en beschaafde democraat (oh wacht..) is zich daarvan bewust.

Eerst het lumineuze idee van de PVV om rechters die te lage straffen geven te reprimanderen en nu het ingenieuze idee om zich te gaan bemoeien met de bakermat van de ontwikkelde mens: de academie.

Ja, vergelijk Wilders en Fortuyn nog maar eens een keer. :')
  maandag 29 februari 2016 @ 16:08:20 #158
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_160316839
quote:
6s.gif Op maandag 29 februari 2016 16:06 schreef Chai het volgende:

[..]

Of zegt hij de dingen die hij zegt (mede) door die beveiliging?

Kip-ei
Nee hoor, hij had eerst geen beveiliging nodig. Kwam pas nadat men dat nodig vond om Fortuyn achtige taferelen te voorkomen.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  maandag 29 februari 2016 @ 16:09:15 #159
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_160316865
quote:
10s.gif Op maandag 29 februari 2016 13:09 schreef Isdatzo het volgende:
Wilders mag van alles schreeuwen maar wanneer iemand iets zegt over de pvv waar hij het niet mee eens is, is het land te klein.

Typisch.
Dit 14.gif
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  maandag 29 februari 2016 @ 16:10:05 #160
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_160316883
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 13:13 schreef KrappeAuto het volgende:
Zie in dit topic de schokkende ontluiking van anti-PVV'ers die vinden dat elke ambtenaar de meest controversiële meningen publiekelijk probleemloos kenbaar mag maken. Een koning, burgemeester of docent die roept dat PVV'ers eigenlijk idioten zijn is geen probleem volgens deze heren.

Ach, ja. Dit is misschien wel wat je krijgt als je op maandagmiddag op FOK! post. Niet iedereen heeft werk natuurlijk.
PVV'ers zijn ook idioten. Dat is wetenschappelijk bewezen.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  maandag 29 februari 2016 @ 16:10:14 #161
262 Re
Kiss & Swallow
pi_160316885
quote:
14s.gif Op maandag 29 februari 2016 16:09 schreef Drinky het volgende:

[..]

Dit 14.gif
megalomaan narcistisch trekje
pi_160316890
quote:
Fascistisch
Frissen wijst erop dat Wilders bevolkingsgroepen apart zet en suggereert dat ze moeten worden uitgezet. "Het demoniseren van minderheden, het wij/zij denken, is het klassieke fascistische verhaal door de geschiedenis heen. Alle politieke partijen moeten hem aanvallen. En dat wordt maar in beperkte mate gedaan."

Nep-parlement
Volgens de uit Limburg afkomstige politiek-filosoof is de term 'nep-parlement' een antidemocratische uitspraak. "De bijl aan de wortel van onze democratie. Hij had onmiddellijk gecorrigeerd moeten worden. Dit is hartstikke gevaarlijk." Frissen noemt het een 'grote schande' dat minister-president Rutte weigert om 'namens het Nederlandse volk' op te treden tegen Wilders.
http://www.1limburg.nl/al(...)en-wilders-aanvallen

Niks mis met die woorden.
pi_160317179
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 16:14 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik heb juist helemaal geen voorkeur voor eugentica. Ik kan echter tal van (blanke) professoren aandragen die het einde van de blanke mens toejuichen.
Ik ook, waardeloos dat rassen gedoe. Gelukkig lost het zich vanzelf op nu mensen over de hele wereld reizen.
  maandag 29 februari 2016 @ 16:25:14 #164
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_160317204
Ik ben het met Geert Wilders eens.
Hoogleraren hebben een bijzonder groot aanzien, met name van hun studenten, maar ook daarbuiten.
Deze man misbruikt zijn functie om gal te spuwen en weet daarmee misschien wel grote groepen mensen mee te indoctrineren.

Deze meneer houdt er zelf fascistische trekken op na aangezien hij kennelijk niet openstaat voor het democratische debat. Wilders heeft net zoveel recht om zijn verhaaltje te verkondigen net als iedere ander politicus.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
  maandag 29 februari 2016 @ 16:26:46 #165
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_160317237
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 16:25 schreef Eiwitshake het volgende:
Hoogleraren hebben een bijzonder groot aanzien, met name van hun studenten, maar ook daarbuiten.
Deze man misbruikt zijn functie om gal te spuwen en weet daarmee misschien wel grote groepen mensen mee te indoctrineren.

Deze meneer houdt er zelf fascistische trekken op na aangezien hij kennelijk niet openstaat voor het democratische debat. Wilders heeft net zoveel recht om zijn verhaaltje te verkondigen net als iedere ander politicus.
En dat recht wordt Wilders dan ook niet ontnomen, ook niet als het aan die hoogleraar ligt. Problem solved?
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_160317244
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 16:23 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik ook, waardeloos dat rassen gedoe. Gelukkig lost het zich vanzelf op
Is dat zo? Vooralsnog zie ik alleen de blanke langzaam maar zeker verdwijnen. De Afrikanen, Arabieren en Aziaten en hunner naties zijn zo homogeen als de pest.
  maandag 29 februari 2016 @ 16:29:04 #167
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_160317284
quote:
10s.gif Op maandag 29 februari 2016 16:26 schreef Ryon het volgende:

[..]

En dat recht wordt Wilders dan ook niet ontnomen, ook niet als het aan die hoogleraar ligt. Problem solved?
Nee want iemand met dergelijk aanzien behoort neutraal te blijven in zijn functie.
Toen ik nog Journalistiek studeerde had je ook genoeg van die docenten die in de collegezaal propageerde welke partijen wel of niet goed waren. Een walgelijke schertsvertoning en totaal niet de taak van iemand die puur feitelijke kennis behoort over te brengen.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_160317290
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 16:27 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Is dat zo? Vooralsnog zie ik alleen de blanke langzaam maar zeker verdwijnen. De Afrikanen, Arabieren en Aziaten en hunner naties zijn zo homogeen als de pest.
Nou dat is dan al in elk geval één stapje voorwaarts. Overigens zijn er in die continenten natuurlijk ook vele volken en is er ook daar vermenging van genen. De genetische basis voor de rassen is wel degelijk overal aan het verdwijnen.
  maandag 29 februari 2016 @ 16:29:34 #169
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_160317295
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 16:27 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Shhhh, dat mag je niet zeggen...
- Jan Van Speijk
pi_160317298
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 16:25 schreef Eiwitshake het volgende:
De mate van beinvloedbaarheid van Henk en Ingrip lijkt me niet de norm voor hoogleraren en hun publiek.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_160317308
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 16:29 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

Nee want iemand met dergelijk aanzien behoort neutraal te blijven in zijn functie.
Toen ik nog Journalistiek studeerde had je ook genoeg van die docenten die in de collegezaal propageerde welke partijen wel of niet goed waren. Een walgelijke schertsvertoning en totaal niet de taak van iemand die puur feitelijke kennis behoort over te brengen.
Wat een onzin.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 29 februari 2016 @ 16:30:05 #172
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_160317309
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 16:29 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

De mate van beinvloedbaarheid van Henk en Ingrip lijkt me niet de norm voor hoogleraren en hun publiek.
Ik heb het over de functie van deze meneer.
- Jan Van Speijk
  maandag 29 februari 2016 @ 16:30:33 #173
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_160317324
quote:
10s.gif Op maandag 29 februari 2016 16:29 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Wat een onzin. Ik vind dat onzin.
- Jan Van Speijk
pi_160317351
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 16:29 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Nou dat is dan al in elk geval één stapje voorwaarts. Overigens zijn er in die continenten natuurlijk ook vele volken en is er ook daar vermenging van genen. De genetische basis voor de rassen is wel degelijk overal aan het verdwijnen.
Uit het mixen van negers, arabieren blanken komt niet 1 'ras' voort. Het resultaat zal zijn dat de blanke weg is, en vervangen is door een nieuwe groep; niet per definitie zwart, arabier of Aziatisch. Op globale schaal ben je dan nog geen stap verder.

Maar goed, het verdwijnen van de blanke mens is dus 'een stapje voorwaarts'.... :{

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 29-02-2016 16:33:27 ]
  maandag 29 februari 2016 @ 16:32:15 #175
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_160317357
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 16:29 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

De alom bekende 'Weg met ons' mentaliteit van Wespensteek. :')
- Jan Van Speijk
pi_160317358
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 16:30 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

Ik heb het over de functie van deze meneer.
Dat zegt hij.
pi_160317393
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 16:32 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Uit het mixen van negers, arabieren blanken komt niet 1 'ras' voort. Het resultaat zal zijn dat de blanke weg is, en vervangen is door een nieuwe groep; niet per definitie zwart, arabier of Aziatisch. Op globale schaal ben je dan nog geen stap verder.
Ik weet niet wat de grens is tussen één ras en een ander ras dus kan er niet over oordelen. Hoe minder duidelijk de uiterlijke verschillen worden hoe lastiger het denk ik zal zijn om mensen een "verkeerd" ras toe te dichten, al blijken sommige mensen wel erg creatief in het verzinnen van dingen.
pi_160317401
quote:
10s.gif Op maandag 29 februari 2016 16:32 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

Nee hoor niet met ons, ik ben er erg op tegen om ons weg te doen.
pi_160317418
quote:
10s.gif Op maandag 29 februari 2016 16:32 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

Van uitgaande dat hij zelf blank is. Zeer waarschijnlijk, maar hij zou evengoed een racistische arabier kunnen zijn die helemaal geen (globale) uniformiteit nastreeft, maar op de eerste plaats de verdwijning van de blanke mens (en zijn cultuur).
pi_160317421
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 16:30 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

Wat is je punt? Deze man geeft les op een universiteit met een bijzondere grondslag, en dan mag hij geen mening meer verkondigen omdat hij wel eens iemand zou kunnen beïnvloeden?
  maandag 29 februari 2016 @ 16:36:17 #181
454640 GWFHegel6666
pi_160317425
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 16:29 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

Als "filosoofmeneer" weet je natuurlijk dat "puur feitelijke kennis" niet bestaat en dat docenten pilaren van de westerse democratie zoals de rechtsstaat en vrijheid van meningsuiting propageren (en van dat laatste ook gebruik maken) naast enkel "vakinhoudelijke feitelijke" kennis over te brengen.

Als student is het de bedoeling dat je jezelf op basis van ratio navigeert door de wereld en op basis van die ratio voor jezelf een perspectief creëert van de wereld. Daarbij gaat wat Wilder propageert in tegen de heersende moraal van onze samenlevingen. Op basis van die moraal valt dus wel degelijk een waardeoordeel te maken: fascisme is slecht, sociaal-democratie is goed.
pi_160317455
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 16:34 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik weet niet wat de grens is tussen één ras en een ander ras dus kan er niet over oordelen. Hoe minder duidelijk de uiterlijke verschillen worden hoe lastiger het denk ik zal zijn om mensen een "verkeerd" ras toe te dichten, al blijken sommige mensen wel erg creatief in het verzinnen van dingen.
Dat laatste klopt. Stel, en dat vind ik waarschijnlijk, dat het concept ras niet eens van toepassing is wb het menselijk soort; dan nog steeds heb je mensen die het anders ervaren op basis van oppervlakkige psychologie (ik herken mij in ...en niet in...).
  maandag 29 februari 2016 @ 16:39:23 #183
454640 GWFHegel6666
pi_160317487
quote:
7s.gif Op maandag 29 februari 2016 16:36 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Wat is je punt? Deze man geeft les op een universiteit met een bijzondere grondslag, en dan mag hij geen mening meer verkondigen omdat hij wel eens iemand zou kunnen beïnvloeden?
Precies, en al vind ik dat zijn collega's op de vele openbare universiteiten van Nederland hetzelfde recht hebben (en dat hebben ze ook), in dit geval heeft de man ook nog eens niets te maken met publiekrecht.
  maandag 29 februari 2016 @ 16:41:53 #184
454640 GWFHegel6666
pi_160317559
En laat die onzin over rassenleer toch voor eens en altijd de wereld uit zijn. Het is toch potverdorie geen 1933 meer? Er bestaan geen rassen in de menselijke soort Homo sapiens.
pi_160317582
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 16:36 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Van uitgaande dat hij zelf blank is. Zeer waarschijnlijk, maar hij zou evengoed een racistische arabier kunnen zijn die helemaal geen (globale) uniformiteit nastreeft, maar op de eerste plaats de verdwijning van de blanke mens (en zijn cultuur).
Ik ben gewoon praktisch ingesteld, ras en geloof zijn redenen voor moord en weet ik wat voor ellende terwijl op basis van genen nauwelijks verschil bestaat. Dan kan het uiterlijke verschil maar beter verdwijnen dan kunnen we mensen beoordelen op hun gedrag en niet op hun uiterlijke kenmerken bij geboorte verkregen.
pi_160317660
Overigens is het monddood willen maken van mensen die meningen uiten die jou onwelgevallig zijn, ook redelijk fascistisch.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_160318332
Smullen dit. Wie er ook verliest, iedereen wint. Behalve misschien de de academische vrijheid.
“An interesting thing is a good thing.”
  maandag 29 februari 2016 @ 18:00:38 #188
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_160319243
Dat dit topic al bij numero 2 is beland :').
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_160320237
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 16:08 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Nee hoor, hij had eerst geen beveiliging nodig. Kwam pas nadat men dat nodig vond om Fortuyn achtige taferelen te voorkomen.
Nee hoor, voordat hij beveiliging had waren zijn uitspraken ook veel minder radicaal.
pi_160320247
quote:
10s.gif Op maandag 29 februari 2016 13:09 schreef Isdatzo het volgende:
Wilders mag van alles schreeuwen maar wanneer iemand iets zegt over de pvv waar hij het niet mee eens is, is het land te klein.

Typisch.
Je snapt het niet. Het is geen kritiek, maar demonisering van de Linkse Kerk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-02-2016 18:49:41 ]
pi_160322018
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 16:32 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Maar goed, het verdwijnen van de blanke mens is dus 'een stapje voorwaarts'.... :{
Moeten blanken dan gedwongen kruisen met andere rassen?

Zolang dat niet het geval is zie ik het probleem niet.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_160333124
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 16:36 schreef LelijKnap het volgende:
de verdwijning van de blanke mens (en zijn cultuur).
Hoppa, en we zijn zelfs al via het fascisme bij de negentiende-eeuwse rassenleer beland. De tijd gaat steeds sneller achteruit. Morgen heksen verbranden?
  dinsdag 1 maart 2016 @ 08:28:21 #193
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160333187
En dan:

[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_160333498
quote:
Hoogleraar Frissen uit Tilburg blijft laconiek onder ‘beroepsverbod’ van PVV

TILBURG – “Als het niet zo serieus bedoeld was, zou een beroepsverbod eisen van superieure ironie getuigen. Daarvan durf ik de PVV echter niet te beschuldigen.”....
:D
pi_160333662
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 09:07 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ik denk dat die zin iets te ingewikkeld is om begrepen te worden door het PVV-electoraat.
pi_160333700
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 09:21 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik denk dat die zin iets te ingewikkeld is om begrepen te worden door het PVV-electoraat.
Loop jij hier de gemiddelde PVV'er een beetje te framen als laagopgeleid?
pi_160333726
quote:
8s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 09:24 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Loop jij hier de gemiddelde PVV'er een beetje te framen als laagopgeleid?
Dat kan de gemiddelde PVV'er uitstekend zelf.
pi_160333791
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 09:07 schreef Basp1 het volgende:

[..]

_O-
pi_160333809
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 09:25 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dat kan de gemiddelde PVV'er uitstekend zelf.
Ik hoop dat jij niet op de een of andere manier belastinggeld ontvangt, want dan moet je volledig neutraal zijn in je uitspraken.
pi_160333892
quote:
8s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 09:31 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik hoop dat jij niet op de een of andere manier belastinggeld ontvangt, want dan moet je volledig neutraal zijn in je uitspraken.
Schaal 12. Sorry Geert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')