Het is verder niet zo relevant toch? Was voornamelijk om aan te geven dat ik het ook wel eens kan zijn met een mening die vaker uit de ene hoek dan de andere komt.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar waarom noem je dan per se links?gewoon om die claim te verwoorden?
Wat beweert Timmermans allemaal over het toepassen van omgekeerde eugenetica?quote:Op maandag 29 februari 2016 15:11 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Claims gemaakt door Timmermans in Buitenhof behoren in BNW? Godver, dit bevestigd alleen maar hoever we al heen zijn en hoe groot de afstand tussen wat is en ons bewust zijn er van is!
Juist door wat hij zegt heeft hij die tien man mooi-boys nodig.quote:Op maandag 29 februari 2016 16:02 schreef Heilwasser het volgende:
Overigens wordt Wilders beveiligd, hij loopt geen enkel risico met tien bewapende mannen 24/7 om hem heen. Hij mag en kan zeggen wat hij wil, en dat geldt evenzo voor de rest van dit land.
Of zegt hij de dingen die hij zegt (mede) door die beveiliging?quote:Op maandag 29 februari 2016 16:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Juist door wat hij zegt heeft hij die tien man mooi-boys nodig.
Nee hoor, hij had eerst geen beveiliging nodig. Kwam pas nadat men dat nodig vond om Fortuyn achtige taferelen te voorkomen.quote:Op maandag 29 februari 2016 16:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Of zegt hij de dingen die hij zegt (mede) door die beveiliging?
Kip-ei
Dit 14.gifquote:Op maandag 29 februari 2016 13:09 schreef Isdatzo het volgende:
Wilders mag van alles schreeuwen maar wanneer iemand iets zegt over de pvv waar hij het niet mee eens is, is het land te klein.
Typisch.
PVV'ers zijn ook idioten. Dat is wetenschappelijk bewezen.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:13 schreef KrappeAuto het volgende:
Zie in dit topic de schokkende ontluiking van anti-PVV'ers die vinden dat elke ambtenaar de meest controversiële meningen publiekelijk probleemloos kenbaar mag maken. Een koning, burgemeester of docent die roept dat PVV'ers eigenlijk idioten zijn is geen probleem volgens deze heren.
Ach, ja. Dit is misschien wel wat je krijgt als je op maandagmiddag op FOK! post. Niet iedereen heeft werk natuurlijk.
http://www.1limburg.nl/al(...)en-wilders-aanvallenquote:Fascistisch
Frissen wijst erop dat Wilders bevolkingsgroepen apart zet en suggereert dat ze moeten worden uitgezet. "Het demoniseren van minderheden, het wij/zij denken, is het klassieke fascistische verhaal door de geschiedenis heen. Alle politieke partijen moeten hem aanvallen. En dat wordt maar in beperkte mate gedaan."
Nep-parlement
Volgens de uit Limburg afkomstige politiek-filosoof is de term 'nep-parlement' een antidemocratische uitspraak. "De bijl aan de wortel van onze democratie. Hij had onmiddellijk gecorrigeerd moeten worden. Dit is hartstikke gevaarlijk." Frissen noemt het een 'grote schande' dat minister-president Rutte weigert om 'namens het Nederlandse volk' op te treden tegen Wilders.
Ik ook, waardeloos dat rassen gedoe. Gelukkig lost het zich vanzelf op nu mensen over de hele wereld reizen.quote:Op maandag 29 februari 2016 16:14 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik heb juist helemaal geen voorkeur voor eugentica. Ik kan echter tal van (blanke) professoren aandragen die het einde van de blanke mens toejuichen.
En dat recht wordt Wilders dan ook niet ontnomen, ook niet als het aan die hoogleraar ligt. Problem solved?quote:Op maandag 29 februari 2016 16:25 schreef Eiwitshake het volgende:
Ik ben het met Geert Wilders eens.
Hoogleraren hebben een bijzonder groot aanzien, met name van hun studenten, maar ook daarbuiten.
Deze man misbruikt zijn functie om gal te spuwen en weet daarmee misschien wel grote groepen mensen mee te indoctrineren.
Deze meneer houdt er zelf fascistische trekken op na aangezien hij kennelijk niet openstaat voor het democratische debat. Wilders heeft net zoveel recht om zijn verhaaltje te verkondigen net als iedere ander politicus.
Is dat zo? Vooralsnog zie ik alleen de blanke langzaam maar zeker verdwijnen. De Afrikanen, Arabieren en Aziaten en hunner naties zijn zo homogeen als de pest.quote:Op maandag 29 februari 2016 16:23 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik ook, waardeloos dat rassen gedoe. Gelukkig lost het zich vanzelf op
Nee want iemand met dergelijk aanzien behoort neutraal te blijven in zijn functie.quote:Op maandag 29 februari 2016 16:26 schreef Ryon het volgende:
[..]
En dat recht wordt Wilders dan ook niet ontnomen, ook niet als het aan die hoogleraar ligt. Problem solved?
Nou dat is dan al in elk geval één stapje voorwaarts. Overigens zijn er in die continenten natuurlijk ook vele volken en is er ook daar vermenging van genen. De genetische basis voor de rassen is wel degelijk overal aan het verdwijnen.quote:Op maandag 29 februari 2016 16:27 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Is dat zo? Vooralsnog zie ik alleen de blanke langzaam maar zeker verdwijnen. De Afrikanen, Arabieren en Aziaten en hunner naties zijn zo homogeen als de pest.
Shhhh, dat mag je niet zeggen...quote:Op maandag 29 februari 2016 16:27 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Is dat zo? Vooralsnog zie ik alleen de blanke langzaam maar zeker verdwijnen. De Afrikanen, Arabieren en Aziaten en hunner naties zijn zo homogeen als de pest.
De mate van beinvloedbaarheid van Henk en Ingrip lijkt me niet de norm voor hoogleraren en hun publiek.quote:Op maandag 29 februari 2016 16:25 schreef Eiwitshake het volgende:
Ik ben het met Geert Wilders eens.
Hoogleraren hebben een bijzonder groot aanzien, met name van hun studenten, maar ook daarbuiten.
Deze man misbruikt zijn functie om gal te spuwen en weet daarmee misschien wel grote groepen mensen mee te indoctrineren.
Wat een onzin.quote:Op maandag 29 februari 2016 16:29 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Nee want iemand met dergelijk aanzien behoort neutraal te blijven in zijn functie.
Toen ik nog Journalistiek studeerde had je ook genoeg van die docenten die in de collegezaal propageerde welke partijen wel of niet goed waren. Een walgelijke schertsvertoning en totaal niet de taak van iemand die puur feitelijke kennis behoort over te brengen.
Ik heb het over de functie van deze meneer.quote:Op maandag 29 februari 2016 16:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De mate van beinvloedbaarheid van Henk en Ingrip lijkt me niet de norm voor hoogleraren en hun publiek.
quote:Op maandag 29 februari 2016 16:29 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik vind dat onzin.
Uit het mixen van negers, arabieren blanken komt niet 1 'ras' voort. Het resultaat zal zijn dat de blanke weg is, en vervangen is door een nieuwe groep; niet per definitie zwart, arabier of Aziatisch. Op globale schaal ben je dan nog geen stap verder.quote:Op maandag 29 februari 2016 16:29 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nou dat is dan al in elk geval één stapje voorwaarts. Overigens zijn er in die continenten natuurlijk ook vele volken en is er ook daar vermenging van genen. De genetische basis voor de rassen is wel degelijk overal aan het verdwijnen.
De alom bekende 'Weg met ons' mentaliteit van Wespensteek.quote:Op maandag 29 februari 2016 16:29 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nou dat is dan al in elk geval één stapje voorwaarts. Overigens zijn er in die continenten natuurlijk ook vele volken en is er ook daar vermenging van genen. De genetische basis voor de rassen is wel degelijk overal aan het verdwijnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |